Wie ook NOD rond 15 oktober???????

ik heb ze besteld op: www.l10.nl
maar je kunt ze op meerdere sites vinden... ff zoeken / googlen an dan vind je ze zo!

@suuz... een lichte streep is een streep.... !
ik spring alvast een gat voor je in de lucht!

groetjes Carina

Hoi meiden!

Allemaal van harte, en een streep is een streep!

Vanochtend getest en negatief. Wat balen zeg! Vandaag of morgen is mijn NOD.
Bij mijn zoontje en de zwangerschap in september was de test (clearblue zelfs!) 2 dagen voor mijn NOD al goed positief. En nu een dag voor m ´n NOD (met de gevoeligere Matcare) negatief... Ik baal onwijs! Waarschijnlijk ook omdat ik dit toch een beetje als de "herkansing"   zag als van september... Heb vandaag weer alle maandverband in huis gehaald, en laat nu die RD ´s maar komen. Hoe eerder, hoe beter....

Groetjes Sientje

Oja, en voor iedereen die op zoek is naar de goedkopere tests: Matcare.

Je kunt ze vinden op www.matcare.nl

Heb ook weer zwangerschapstesten besteld. Je krijgt nu 3x3 stuks voor de prijs van 2x3 stuks! En dat voor 14 nogwat!

Als de betaling binnen is versturen ze het direct. Dus stel je besteld nu, betaald nu, heb je het waarschijnlijk morgen al in huis! Ideaal!

hi meiden

Eindelijk geloof ik het en durf ik te zeggen......ik ben ZWANGER!  In de zesde ronde en met de ovulatie testen gelijk zwanger! Echt een aanrader dus!
Mn mannetje kwam vandaag thuis van de rit, dus dat was een hele leuke verrassing!!
Ben vanochtend langs de assistente (schoonzusje) geweest en die heeft daar een test voor me gedaan. Nou echt een goed zichtbaar streepje hoor!! OOOOH ben zo blij!
Voor alle andere meiden  kop op he! Ik hoop echt dat jullie ons snel mogen volgen.
Ik ga nu naar het zwanger  forum maar ik kom zeker nog eens bij jullie langs hoor!

Nog even mijn klachtjes voor de meiden met aankomende NOD
- witte afschijding
- erg moe!!
- de dagen na mn ei had ik kleine steekjes
-  nu  soort ongi krampjes
- vollere borsten
- heel vaak plassen!

Meiden heel veel succes *****************************************

x suuz

13   Oktober:         Jen (knutseljuffie) 24 jaar 3de ronde, 1ste kindje
                                             Angie75, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje

14   Oktober:         Carina, 29 jaar, 1e echte ronde na miskraam, 1ste kindje
15   Oktober:         suuz     , 22 jaar, 6e ronde, 1e kindje  zwanger!!

Gwen    ,37 jaar, 4e ronde, 2e kindje

Sandra,,3e ronde, 3e kindje

16   Oktober:        Debby, 28 jr, 2e ronde na MK, 1e kindje    (11e oktober)
                                            mamabeertje, 27 jaar, 3e ronde, 1ste kindje  
                                             Kreeft1979, 28 jaar, 3e ronde, 3e kindje  Zwanger!!

17   Oktober:   Sindarin, 22 jr, 4e ronde, 1e kindje
                                       Cathy, 25 jr, 5e ronde, 1e kindje

18   Oktober:

19   Oktober:        Sientje, 26 jr, 1e ronde na MK, 2e kindje

20   Oktober:

21   Oktober:  

22   Oktober:

23   Oktober:

24   Oktober:

25   Oktober:

26   Oktober:

27   Oktober:

28   Oktober:

29   Oktober:

30   Oktober:

31   Okober:

RD's
neutraal
 ZWANGER!!!!!

Suuzje! Van harte! Geniet er van meid!

Helaas, pindakaas! Ik ben toch echt bang dat ik voor de 7e ronde moet gaan (op de lijst staat 5e, maar moet 6e zijn!). Gisteren nadat ik mijn berichtje had geplaatst, moest ik naar het toilet en had ik een piep klein beetje vers bloed. En vanochtend wat bruiner bloed. Ook maar een heel klein beetje. Het is nog niet echt aan het doorzetten, maar dat zal nog wel komen. Ben super moe op het moment. Misschien is dat ook wel de tegenslag. Ik ben echt down.  Wat is het dan ook weer een rot gevoel. Sorry, moest het echt even kwijt.  

Weer volop klussen na de RD! We gaan er  weer tegengaan en heel hard hopen dat het de volgende maand raak is. En nu maar doorzetten tijdens de eisprong. Ik voel 'm super goed: PIJN!!!! Dus tanden op elkaar en doorgaan... Dat zou best de strop kunnen zijn geweest de afgelopen maanden.

heeey
op de echo die ik op 2 oktber gekregen had was te zien me eisprong elk moment kon krijg het stond op springen dus   ik denk 2 of 3 okt gehad heb heb ergsn in de 5 maand na me bevaling miskraam gehad want heb 5 maand gevloeit oud bloed en d8 ga maar is weer naar de dokter 3 dagen voor ik bij de dokter moest zijn was het vloeien over en is niej meer trug gekomen heb 2 echos gehad om te kijken ik tog niej zwanger was mar dat was niej dus kwam ze uit dat ik een miskraam heb gehad en aangezien ik niej wist ik zwanger was maar goed we hebben besloten voor n2 te gaan en   als ik 2 a 3 okt me ei heb gehad moet ik nu 17 ongi worden   maar ik wacht nog te volgende week ben ik dan niej ongi ga ik testen   heb nog geen teken van dat het moeten komen normaal altijd 1 dagen ervoor vreselijk veel buikpijn laat jullie het weten sorry voor lange verhaal
liefs carola

Hoi hoi,

Cathy: Wij zorgen er voor dat we juist voor de pijn geklust hebben. Als je weet dat je je ei bijvoorbeeld donderdag hebt, en dat donderdagmiddag de pijn begint kun je woensdagavond of donderdagochtend klussen. Dan ben je klaar voor de pijn. En als je het met ovulatietesten doet is het helemaal makkerlijk. Je krijgt een streep, je gaat klussen, daarna komt pas de pijn en de sprong! Echt superhandig!

Groetjes en veel succes van Sientje!

Terug
Bovenaan