Wie ook NOD rond 17 juli

A

Anoniem

Guest
Ik ben net RD geworden vanmorgen, dus weer een maand proberen.
ik ga voor de tweede ronde, en hopelijk heb ik net zo snel geluk als de vorige keer!!!!
dus hoop dat mijn volgende nod uitblijft.
wie hoopt er mee!!!!

Groetjes Dimka

Hoi Dimka

Ik sluit me bij jou aan mijn volgende NOD valt ook op 17 Juli. Ben nu net vandaag ongi geworden. Mijn cyclus zit een beetje tussen 28 en 29 dagen. Hoop dat dit mijn Ronde word het is dat de 4e ronde. Voor de derde kindje.

Groetjes Sharine

Hallo meiden mijn volgende NOD is 16 juli, dus sluit ik me bij jullie aan. De RD zijn net gekomen, dus niet zo fijn! Had gehoopt dat het raak zou zijn. Nou op naar de 9e ronde voor mij voor ons eerste kindje!

Liefs Yvonne

mijn RD is zo vreemd, begon zondag, geen krampen niks, maar wel heftig. dag erna bijna niks meer, nu nog steeds iene miene. Nou ja, beter als zoveel krampen denk ik dan maar.
als mijn cyclus verder normaal loopt vind ik het prima. Hopelijk lukt het deze ronde bij ons allemaal

gr dimka

Hallo meiden

Ik heb ook mijn ongi heel heftig en dan twee dagen en dan haast niks meer, beetje oud. Heel raar net of alles er in twee dagen uit moet of zo!
Ik hoop dat deze ronde mij een beetje geluk gaat brengen want 9 is mijn geluksnummer!

Liefs Yvonne

Hoi meiden,

ik kom me gezellig op dit topic aansluiten. aangezien ik deze maand bijna 5 dagen overtijd was, weet ik niet precies hoe ik moet tellen. als ik uit ga van het gemiddelde is mijn volgende nod op 22 juli....

Succes allemaal!!!!

Liefs,

Sara

hoi allemaal,

ik zet ons even omhoog, we zitten zo laag in de lijst!
ik ben maar fanatiek mijn buikspieren aan het trainen, na mijn laatste zwangerschap is alles (nog steeds) erg slap, ik weet het had ik natuurlijk veel eerder moeten doen, maar ik ben zo vreselijk lui met braaf iedere dag oefeningen doen.
ik heb nu een abtronic ding gekocht en moet zeggen, ik heb me toch een spierpijn, dus denkt dat het wel wat doet. maar je mag hem niet gebruiken als je zwanger bent, dus dan zal ik toch echt zelf meoten sporten, maar ja, dat heb ik er natuurlijk graagvor over. maar nu nog even genieten van lui trainen!!!!

groetjes dimka

ps succes met onze volgende trainingweek

Terug
Bovenaan