Wie ook NOD rond 17 juli

Hoi Yvonne

Ja je hebt in princiepe wel gelijk zolang het nog niet doorzet. Misschien weet me lichaam niet wat hij moet ongi worden of niet haahahah. Wel raar hoor nu is het weer afgelopen met lichte bruinverlies. Als ik vrijdag nog niet ongi ben doe ik een test.

Ja wie weet heeft toch mijn pendel het nog goed. Ja ik pendel of je in juli zwanger raakt. Daar is vaak ook wel veel misverstanden over . Dan vragen ze of ze het zijn die maand of dat je die maand zwanger raakt. Ja ik pendel met de vraag Raakt ...... zwanger in de maand ..... Maar je kunt best zwanger zijn, maar miskramen word ook meegeteld en dat houd men geen rekening mee. Kijk als men toch ongi word en ik heb gependeld dat iemand zwanger raakt die maand kan die persoon ook al een vroege miskraam hebben gehad.

Hoop voor jou zeker de volgende ronde.

Liefs Sharine

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-07-2007 16:30:24'));

Hoi Yvonne

Ja je hebt in princiepe wel gelijk zolang het nog niet doorzet. Misschien weet me lichaam niet wat hij moet ongi worden of niet haahahah. Wel raar hoor nu is het weer afgelopen met lichte bruinverlies. Als ik vrijdag nog niet ongi ben doe ik een test.

Ja wie weet heeft toch mijn pendel het nog goed. Ja ik pendel of je in juli zwanger raakt. Daar is vaak ook wel veel misverstanden over . Dan vragen ze of ze het zijn die maand of dat je die maand zwanger raakt. Ja ik pendel met de vraag Raakt ...... zwanger in de maand ..... Maar je kunt best zwanger zijn, maar miskramen word ook meegeteld en dat houd men geen rekening mee. Kijk als men toch ongi word en ik heb gependeld dat iemand zwanger raakt die maand kan die persoon ook al een vroege miskraam hebben gehad.

Hoop voor jou zeker de volgende ronde.

Liefs Sharine

Hey Sharine,

Nou wordt het wel spannend met jou hoor! Hoop dat het toch raak is en oud bloedverlies is! Ja ik zou ook vrijdag testen als je ongi niet komt!

Ja dat gebeurt heel vaak dat iemand wel zwanger is maar gewoon een hele vroege miskraam heeft, die dan tegelijk met de ongi valt. En dan valt het weer niet op he? Kijk en misschien dat het deze ronde wel raak is bij mij dan ben ik ook in juli zwanger geworden! Daar gaan we nu voor! We beginnen bijna met de bouw van onze nieuwe woning en dan kan gelijk de babykamer klaargemaakt worden! Haha ik zie het wel helemaal zitten hoor!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan