Wie ook NOD rond 17 juli

Haha toeval bestaat niet he zeggen ze altijd!
Toch is het wel heel spannend allemaal.
Ik ben eigenlijk wel een beetje vergeten hoe het ook allemaal alweer voelt (de eerste weken dan) en ben benieuwd wanneer je de eerste tekenen dat je zwanger bent kunt voelen.
Ik hoop voor jou ook dat het gauw raak is omdat je al zolang moet wachten of een wondertje. (Tenminste ik vind 9 maanden best lang).

Liefs Tamara.

Ja dat is ook zo hoor, ik heb maar een korte cyclus van 27 dagen, maar we zijn eigenlijk ongeveer in november begonnen. Ik hoop in ieder geval wel dat toeval bestaat haha!
In principe gaat de tijd wel snel om hoor en dan denk ik "jeetje ben ik al zo lang bezig !".
Verder blijf ik positief, want er zijn meiden die nog veel langer bezig zijn dan ik. Als ik de enige geweest zou zijn dan had ik wel er wel anders over gedacht hoor. We zullen zien hoe deze ronde verloopt. Het blijft wel iedere keer spannend na je eisprong tot aan je NOD. Het geduldig afwachten is niet echt aan mij besteed. Ppppfff ik ben best wel ongeduldig!

Liefs Yvonne

Al een paar dagen na je eisprong moet je al een paar dingen kunnen voelen. Maar ja sommigen voelen ook weer niks?

Hallo meiden,

Ik heb waarschijnlijk rond 16 juli mijn nod. Mijn cyclus schommelt, sinds een tijdje,  een beetje tussen 28 dagen en 32 dagen. Heb de vorige ronde voor het eerst ovulatietesten gebruikt, dus hebben toen in ieder geval op het juiste moment geklust, helaas zonder resultaat. Zitten nu in ronde 7 en de klusweek komt er weer aan. Begin morgen weer met de ovulatietesten..

Groetjes,
Jazz

Hallo Jazz,

Mijn NOD is ook 16 juli en  we zitten nu in de 9e ronde. We klussen ook de laatste paar keer met de eisprong, maar tot nu toe ook nog geen resultaat. We hopen dat deze ronde onze ronde word en dat het raak is. En ja het klussen kan weer beginnen, dit weekend is mijn eisprong weer. Dan kan het afwachten weer beginnen tot aan de NOD. De laatste weken zijn erg spannend!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne,

Gebruik je ook ovulatietesten??? Ik ben ermee begonnen toen ik de een na laatste keer na altijd een cyclus van 28 dagen ineens een cyclus van 32 dagen had. (laatste keer 30 dgn)
Ik hoop ook dat het deze ronde een keer raak is. Ik weet dat je er rekening mee moet houden dat het een jaar (of misschien wel langer) kan duren, maar toch is het weer een teleurstelling, zeker na dik een half jaar,  als je dan weer ongi wordt. Zeker als je ziet/leest dat er toch ook mensen zijn  op dit forum die  snel zwanger raken.
Ik herken het wel wat jij zegt, zeker als de nod er weer aan komt, ben ik echt bloednerveus..
Maar hopen dat we een vruchtbare periode tegemoet gaan.

Laat je even weten hoe het je het je allemaal vergaat deze maand??

Liefs,
Jazz

Dag meiden

Ik ga het deze maand anders aanpakken ik ga niet meer om de dag klussen, en zeker niet meer tempen. Heb nu drie maanden zo gedaan zonder resultaat. Ik ga nu gewoon klussen wanneer ik en mijn man (nou ja man die heeft er elke dag wel zin aan hahahaha) er zin aan hebben. Als ik namelijk terrug kijk hoe ik zwanger raakte van mijn tweede was ik er helemaal niet bewust mee bezig omdat de eerste zolang duurde en ik deed het al zeker niet om de dag (klussen) en ik raakte toen binnen 2 maand zwanger. Nu merk ik dat ik er heel veel mee bezig ben (teveel vind ik zelf) dat ik heb besloten om gewoon te klussen wanneer ik er zin in heb, en zie wel hoe het afloopt.

Liefs Sharine

Hallo meiden,

Nee ik gebruik geen ovulatietesten. Mijn cyclus is regelmatig, dus hoeft het niet en ik voel mijn eisprong ook nog eens een keer. Ik heb de vorige ronde wel mijn temp. gemeten, maar ben er deze ronde mee gestopt. Voor mijn gevoel ben ik er teveel mee bezig en wil het gewoon weer normaal proberen. Net als Sharine eigenlijk, daar neig ik nu ook een beetje naar. Gewoon gaan klussen en er niet teveel mee bezig zijn, alleen is dat een beetje moeilijk vrees ik, je wilt het zo graag he?. Nou ja we zien deze maand wel weer hoe het loopt. Hopen dat we deze ronde allemaal postitief nieuws hebben.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan