Wie ook NOD rond 17 juli

Dag Meiden

Ja hoor onze klusweek is er weer dus dat word voor ons weer flink klussen hahaha. Ga in iedergeval niet meer tempen want ik ben daardoor de vorige keer erg onzeker door geworden. Nou meiden ik wens jullie allemaal heel veel succes de komende weken.

Liefs Sharine

Hey Meiden

Sharine, dat heb ik mij deze ronde ook voorgenomen! Grappig zeg! Mijn temp. was met mijn ongi nog niet gedaalt, pas de 2e dag! Dus dat zegt in principe niks, dus geen getemp. meer bij mij!
Dit weekend is mijn ei weer, dus flink klussen en dan weer afwachten!

Liefs Yvonne

Hallo allemaal,

Als het goed is heb ik gisteren mijn ei gehad!
Ik heb wel veel buikpijn gehad en nog is het gevoelig onderin mijn buik.
De vorige keer ben ik niet ongesteld geworden na het stoppen met de pil.
Ik heb donderdag 7 Juni mijn laatste pil gehad en maandag 11 juni ongesteld geworden.
Ik zou dus 11 juli ongesteld moeten worden en sluit me dus bij dit topic aan.
Kunnen we allemaal in spanning zitten en met elkaar meeleven...

Groetjes,

Tamara.

Tamara,  sorry ik lees net dat je je ei gevoelt hebt! Haha, was iets te snel.
Heb je nu meer afscheiding ? Dan is het wel je ei denk ik. Sommigen doen er langer over om ongesteld te worden na het gebruik van de pil. Omdat het lichaam moet ontpillen. Daar heb ik zelf ook nooit last van gehad hoor, dus niet iedereen heeft dat. Spannend he? Wordt dus flink klussen nu. Mijn NOD is 16 juli, dus 5 dagen na de jouwe. Mijn ei is dit weekend dus klussen geblazen!

Liefs yvonne

Hey Yvonne,

Leuk dat je reageert!
Ik werd in de nacht van zondag op maandag wakker van flinke steken in mijn buik en ik denk dat dat mijn ei was. We hebben afgelopen dagen flink lopen klussen en nu maar hopen dat ik zwanger ben haha.
Ik heb al een dochter van bijna 7 jaar en bij haar was ik gelijk zwanger...
Maar jah nu heb ik een nieuwe partner en elke keer dat je probeert om zwanger te raken is toch weer anders hé!
Flink klussen nog voor jou en wie weet hebben we tegelijk goed nieuws.
Ik kan gaan testen op 12 juli haha. Dat is de dag dat mijn dochter geboren had moeten worden en ze is op 16 juli geboren (Jouw dag). Als het raak is dan ben ik uitgeteld op mijn eigen verjaardag.
Een heleboel leuke gegevens hahah.

Groetjes,

Tamara.

Hallo Tamara,

Ja dat was vast je ei!! Super zeg misschien is het nu ook wel in een keer raak. Ik hoop het voor jou. Wat een leuk zal het zijn als je positief test en ik ook. Ik hoop het echt en als je de datums bekijkt hoop ik dat toeval bestaat! Wij zijn nu alweer voor de 9e ronde bezig dus hoop ik nu een keer dat het raak is. Iedere ronde is het weer spannend.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan