Wie ook NOD rond 17 juli

Sharine,

Pendel jij? Zo ja, kan dat kwaad en komt het meestal uit?
Heb je het al voor jezelf gedaan?

xx Esther

Hai Sharine,

Ik lees net in een ander topic dat jij dus wel pendelt. Wil je het ook eens voor mij proberen? Esther de Wilde 17-02-1980
Ik hoop van je te horen!
Alvast super bedankt! En natuurlijk houd ik je op de hoogte!

xx Es

Hoi Ester

Ik weet wel zeker dat je te vroeg getest hebt ja want als je inderdaad pas oficieel zaterdag je NOD hebt is het bijna een week te vroeg. Maar zolang de RD niet zijn geariveerd is er zeker nog hoop.

Over het pendelen. Ik pendel nog maar net een aantal weken dus weet ik het niet of ik het goed heb gehad.
Ik wil best voor je pendelen maar ik heb het op dit moment erg druk. Ik pendel op een andere forum actief (ben daar een van de pendelaars), heb daar ook tich aan aanvragen. Dus heb een stapel aan papieren met namen waarvan ik nog moet pendelen. Dus het kan best zijn dat het nog even duurt voordat je uitslag krijgt. Maar wie weet is het voor jou niet nodig.

Liefs Sharine

Hallo meiden!

Ik heb niet alles gelezen, maar er is veel bijgekomen hier! Ben dus ziek geweest en vrijdag thuis gebleven. Vandaag gaat het wel iets beter, maar nog niet super hoor.
Mijn borsten zijn weer wat gevoeliger en heb vanaf vrijdag lichte steekjes erg onderin mijn buik. Soms van beneden naar boven tot aan mijn navel. Soms misselijk, maar dat kan ook van mijn griep komen natuurlijk. Echt weer afwachten....zo spannend!

Liefs Yvonne

Jeetje dat pendelen brengt wat teweeg zeg! Ben wel erg nieuwsgierig zeg! Maar stel je voor dat ie zegt dat ik nooit zwanger wordt?!

Hoi meiden,
Hoe gaat het ermee? Zijn er al meiden met verschijnselen?

Yvonne, hopelijk voel je je snel weer beter.
Eshter, ja dat moeten dan denk ik inderdaad super-hormonen zijn. Maar soms wil je het zo graag weten. Hopelijk van het weekend wel een posi test.

Hier is het nogsteeds rustig. Ik heb volgens mij nog steeds mijn ei niet gehad. Mijn temp is elke dag 35,9 of 36,0. We klussen wel braaf.  Mijn nod rond de 22ste dus er is nog tijd zo gezegd. Wel heb ik sinds gisteravond wat slijm, maar niet even veel als ik de voorgaande maanden gehad heb. Maar dat zal vast varieren per maand. Ik heb wel het gebruik van mijn speeksel-ovulatie-test opgegeven. Heb niet het idee dat deze echt klopt. Soms heb ik ook tijdens mijn ongi ook varens en dat kan volgens mij niet.

Nou dames, hopelijk veel zwangeren op dit topic volgende week.

Liefs,

Sara

Hoi Hoi allemaal

Hoe is het bij jullie
Hier goed heb nog steeds af en toe last van krampjes onderrin de buik maar voor de rest nergens last van. Maar ach heb ook mijn ei 1 a 2 dagen later gehad dan normaal.
Hoe is het nu verder bij   jullie.

Liefs Sharine

hoi meiden,

hier echt niks aan de hand. zoveel als ik vorige maand voelde, nu helemaal niks meer!!!

groetjes dimka

Terug
Bovenaan