Hoi meiden,
Het is wat rustig van mijn kant uit. Ik heb de laatste weken weer veel last van de ontsteking in mijn rechterhand. En ja met 1 hand tikken gaat zo onhandig. ;-P
Nou, vandaag heb ik het heel rustig aan gedaan. Zo rustig zelfs dat ik bijna niks anders gedaan heb dan slapen. Ik ben gewoon zo moe, geen idee waarom. Had mijn wekker op half 9 uur gezet om in huis te gaan verven, maar was uiteindelijk om 12 uur pas wakker. Daarna om 3 uur weer in slaapgevallen tot 7 uur en voel me nogsteeds moe. Heb verder ook nogsteeds zere borsten. Erg vreemd allemaal. Omdat ik sinds vorige week af en toe een druppeltje melk verlies uit mijn tepels heb ik voor de zekerheid voor het stappen (en dus drinken) zaterdag een test gedaan. Deze was negatief. Dus niet zwanger. Ook nog geen temp stijging of buikpijn bij mij. We zullen wel zien. Mijn vriend is nu naar een vrijgezellenfeest dus ik ga zo meteen lekker zappen en alleen kijken wat ik leuk vind.
@Yvonne en Sharine, wat vervelend dat jullie niet lekker zijn. Hoplelijk trekt het snel weer weg.
@Dimka ik zou ook gewoon gezellig blijven klussen tot het slijm weg is. Dan wordt over het algemeen aangeraden.
@Esther, volgens mij is iedereen op zijn eigen manier zwanger. Het hoeft dus helemaal niet zo te zijn dat op dezelfde manier zwanger bent als je moeder. Ik hoop het bij mezelf ook niet, mijn moeder was ook flink beroerd bij de eerste.
Nou dames, veel plezier nog met klussen. Hopelijk is het raak!!!!
Liefs,
Sara