Wie ook NOD rond 17 juli

Hallo meiden,

Nou ik   weet het niet wat ik voel(nog steeds niet)! Ik ben ook grieperig, dus dan voel je je ook echt niet lekker he? Om dan het verschil te voelen is lastig. Dus we wachten maar af en zien wel weer!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Vervelend zeg dat je grieperig bent. Ik voel me ook al een aantal dagen niet lekker met vlagen misselijk weinig eetlust, moe en nog eens moe. Gisteren kreeg ik ook nog een zere keel. Maar het heerst op dit moment ook griep. Heb je gisteren ook niet op de forum gezien. Hoop dat je snel beter mag voelen.

Liefs Sharine

Hallo Sharine,

Ja ik was er gisteren ook niet. Ik was al een paar dagen misselijk met vlagen en erg moe. Toen kreeg ik keelpijn, dat nu twee dagen geleden is begonnen. En gisteravond was het goed doorgebroken ppppfff. Nou maar hopen dat dit gauw weer achter de rug is.
Ik hoop niet dat jij dit ook krijgt hoor! Misschien gaat het net aan je voorbij! En ja het gaat nu inderdaad bij ons ook erg rond.

Liefs Yvonne

Hey meiden,

Was ik weer!!
Ik kan me haast niet voorstellen dat het vanmorgen mijn ei was, want mijn NOD is 14 juli al (en dan ben ik uitgegaan van een cyclus van 32 dagen) Nou, ik wacht wel gewoon af, misschien heeft het allemaal wel te maken met het ontpillen. Het is per slot van rekening pas ronde 2 voor ons!

@Yvonne en Sharine, vervelend dat jullie je allebei niet zo goed voelen. Zou inderdaad griep kunnen zijn, maar ik heb het nog helemaal niet om me heen gehoord dat het heerst! Zou het dan misschien toch wat anders zijn?

@Dimka, ik voel net als jij helemaal niets bijzonders (behalve dat gevalletje van vanmorgen dan) Maar ik heb ook wel eens gehoord dat je juist veel energie krijgt van zwanger zijn en nergens last van hebt (dat had mijn moeder ook)

Weten jullie trouwens of het vaak zo is dat je je net zo voelt als je moeder tijdens de zwangerschap? Ik heb namelijk een behoorlijke kotsfobie en zou het verschrikkelijk vinden om over te moeten geven tijdens mijn zwangerschap, haha

xx Es

Hoi meiden,
Het is wat rustig van mijn kant uit. Ik heb de laatste weken weer veel last van de ontsteking in mijn rechterhand. En ja met 1 hand tikken gaat zo onhandig. ;-P
Nou, vandaag heb ik het heel rustig aan gedaan. Zo rustig zelfs dat ik bijna niks anders gedaan heb dan slapen. Ik ben gewoon zo moe, geen idee waarom. Had mijn wekker op half 9 uur gezet om in huis te gaan verven, maar was uiteindelijk om 12 uur pas wakker. Daarna om 3 uur weer in slaapgevallen tot 7 uur en voel me nogsteeds moe. Heb verder ook nogsteeds zere borsten. Erg vreemd allemaal. Omdat ik sinds vorige week af en toe een druppeltje melk verlies uit mijn tepels heb ik voor de zekerheid voor het stappen (en dus drinken) zaterdag een test gedaan. Deze was negatief. Dus niet zwanger. Ook nog geen temp stijging of buikpijn bij mij. We zullen wel zien. Mijn vriend is nu naar een vrijgezellenfeest dus ik ga zo meteen lekker zappen en alleen kijken wat ik leuk vind.

@Yvonne en Sharine, wat vervelend dat jullie niet lekker zijn. Hoplelijk trekt het snel weer weg.
@Dimka ik zou ook gewoon gezellig blijven klussen tot het slijm weg is. Dan wordt over het algemeen aangeraden.
@Esther, volgens mij is iedereen op zijn eigen manier zwanger. Het hoeft dus helemaal niet zo te zijn dat op dezelfde manier zwanger bent als je moeder. Ik hoop het bij mezelf ook niet, mijn moeder was ook flink beroerd bij de eerste.

Nou dames, veel plezier nog met klussen. Hopelijk is het raak!!!!

Liefs,

Sara

He Sara

Wat vervelend dat je een onsteking in je rechterhand hebt, hoop dat je er niet al teveel last van hebt. Wanneer is eigenlijk je NOD. Maar wat vreemd dat je geen tempstijging hebt normaal als je een eisprong hebt gehad dan stijgt je temp toch. Maar misschien te vroeg getest of je lichaam maakt laat hcg hormoon aan. Ga nog voor je duimen meid alles is nog mogelijk.

Voel me gelukkig al weer wat beter vanmorgen nog iets misselijk maar mijn keel doet geen pijn meer. Maar mijn ei is geweest weet alleen niet precies wanneer want mijn temp was vanmorgen gestegen gisteren 36,6 en vandaag 36,8. Maar goed gisteren nog geklust. Wel heb ik sind gisteren een gevoelige onderbuik (geen ongi gevoel of gevoel van eisprong) maar een apart gevoel kan het niet beschrijven. Maar goed ben blij dat mijn eisprong geweest is al zou mijn NOD dit keer wel wat later zijn. We wachten rustig af.

Liefs Sharine

ik lees hier vaak over RD, en NOD, maar waar staat dat nou precies voor?
Misschien een beetje domme vraag, maar ik kan er echt niets van maken.....

Hoi Koekeltje

Geeft niets ik wist in het begin ook niet wat het betekende.

RD= Rode duivels ook wel ongesteldheids genoemd
NOD= Niet ongesteldsheids Dag. Dus de dag dat je niet graag ongsteld wilt worden maar zwanger wil zijn zijn. Dus je ongsteldsheids dag

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan