Wie ook NOD rond 17 juli

Hoi Sharine,
Fijn dat je je al wat beter voelt. Wat een verschil kan dat zijn, als je alleen al geen keelpijn meer hebt.

Ja, die ontsteking is knap onhandig. Ik loop er nu bijna 14 maanden mee. Het gaat al stukken beter dan eerst. Zolang ik het rustig aan doe, gaat het redelijk goed. Door het extra werk dat ik gedaan heb een paar weken terug is het weer erger geworden. Ik vond het dus ook niet erg dat ze me vandaag maar 4 uurtjes nodig hadden.

Verder is het weer een rare ronde. Ik heb nogsteeds geen eiwittige afscheiding. Voordat ik aan de pil was begonnen, had ik een hele onregelmatige cyclus verschillend tussen 4 en 9 weken. Ik heb het idee dat ik ontpilt ben en dat dat nu weer terug komt. Mijn vorige cyclus was 5 dagen langer en die daarvoor 2 dagen. Wie weet wat er deze ronde gebeurd. Mocht het zo zijn, dan overweeg ik wel om Monnikspeper of Teunisbloemolie te gaan slikken. Moet nog ff kijken welke nou was voor een regelmatige cyclus. Maar we zien wel. We blijven wel gewoon klussen natuurlijk. Hihihi, maar of het al nut heeft gehad, denk ik niet.

Beterschap nog!!

Liefs,

Sara

Oh ja. ik verwacht tussen 4 en 7 juli mijn ei en verwacht mijn nod rond 22 juli.

Hai meiden,

Hier alles nog rustig, voel me uistekend, dus zal wel niet zwanger zijn.... Heb soms wel een onbestemd gevoel in mijn buik. Gister nog de hele ochtend voelde het alsof mijn baarmoeder op slot zat, maar \ja, dat kan de beste overkomen, haha

@Sharine: Weer helemaal opgeknapt? Ik hoop het voor je, want het is echt vervelend als je je slecht voelt.... Nu kan je je weer vol overgave storten op het klussen haha...

@Sara: Een ontsteking in je hand en al 14 maanden? Pffff dat lijkt me ook echt verschrikkelijk (gelukkig heb je 2 handen, haha) beoefen jij ook een beroep waarbij je je handen veel gebruikt dan? Ik hoop dat het snel overgaat!

Nou meiden, vol spanning wacht ik de komende week weer af, zaterdag mijn NOD (bij een cyclus van 32 dagen, dus kan ook eerder zijn)

Dikke kus Es

Dag meiden

Ik voel me weer goed Esther. Alleen heb ik nu een paar ochtenden dat ik misselijk wakker wordt en even later trekt het weer weg.

Ik denk dat mijn gerichte klusperiode wel voorbij zijn al ga ik wel voor de zekerheid vanavond nog maar even klussen (eigenlijk zou ik dat niet meer doen maar ja ik zeg wel vaker wat hahahaha)

O en Esther hoe bedoel je dat je gevoel had dat je baarmoeder opslot zat. Gisteren had ik ook een apart gevoel onderin de buik kan haast niet zitten dat was gevoelig (niet van onderen ofzo hihihih maar gewoon een naar gevoel onderin de buik. Gelukkig is dat nu weer voorbij alleen wel een opgeblazen gevoel weer maar dat had ik de vorige keer ook dus zegt nog niks (is ook te vroeg).
Ik ga flink voor je duimen  meid

En natuurlijk voor al die andere meiden hier op de forum

Liefs Sharine

Hai Sharine (en de rest),        

Ja, ik bedoel met opslot inderdaad een soort verkrampt gevoel helemaal onder in de buik, zitten ging inderdaad lastig, staan was beter! ik moet zeggen dat ik dat nu weer heb, net sprong mijn hond tegen me aan en sprong het weer op slot! Een soort natuurlijke bescherming??? hahahaha...
Nee, ik heb echt niet het gevoel dat het raak is, wel de hoop natuurlijk!

Ik denk ook niet dat je nu al last van zwangerschapskwaaltjes kan hebben, dat zou al wel heel vroeg zijn! Ach, weet je, we wachten maar gewoon af en het is al fijn om hier telkens ff je ei kwijt te kunnen vind ik... Mijn NOD is al vrij snel, dus.......

Ik duim voor iedereen dat jullie allemaal zwanger zijn!

xx Es

Hoi Esther

Tuurlijk mag je hoop hebben het is nog geen zaterdag dat duurt nog een week en je kunt vanaf nu ook wel last krijgen van zwangerschapskwaaltjes dus het zegt nog niks. Heerlijk toch dat je hier je ei kwijt kunt daar heb je deze forum ook voor.

Liefs Sharine

hier is ook alles rustig. We zijn weer terug van vakantie, weer in denemarken waaralles rustig is vergeleken met nederland!!!
gisteren wat krampen in mijn buik, leek wat op ongi krampen. ik moet zeggen dat ik deze maand er niet zo mee bezig ben als vorigemaand, dat was dan ook de eerste maand. Met mijn eerste kindje was is ongeveer na 4 maanden zwanger, dus ik maak me ook niet druk. ik zit pas in ronde 2.
we hopen natuurlijk wel dat het lukt, mijn ouders komen eind augustus over hier naar toe, en het is toch leuker om zoiets persoonlijk te vertellen dan over de telefoon. En anders moet ik gewoon wachten tot in november, dan zijn wij weer in nederland.
maar goed, eerst maar afwachten en klussen totwe iets te vertellen hebben. Deze maand heb ik echt niet het gevoel dat dat zo is. en kan me eigenlijk niet eens meer herinderen of dat vorige wel zo was!!!

succes met wachten allemaal

groetjes Dimka

Hai meiden,

Ik zeg wel de hele tijd zo stoer dat ik er niet teveel mee bezig ben, maar dat ben ik dus toch wel... Nu mijn NOD naderd word ik gek van mezelf! Ik heb de laatste week echt telkens een verkrampt gevoel in mijn onderbuik en ook heb ik pijnlijke borsten. Ik weet dat dit allemaal nog met het ontpillen te maken kan hebben, maar toch..........
Bij een cycus van 28 dagen zou ik morgen ongi moeten worden,bij een cyclus die ik vorige maand had word ik zaterdag pas ongi.

Nou komt het, ik dacht vanmorgen: 'Misschien heb ik wel super HCG-hormonen' dus ik heb een testje gedaan! Hartstikke negatief natuurlijk, ook heel logisch, maar toch baal ik er wel een beetje van!  

Ja, sorry hoor, ik wil er zo graag niet mee bezig zijn, maar onbewust doe ik het toch! Hoe ervaren jullie dit?

xx Esther

Terug
Bovenaan