Wie ook NOD rond 17 juli

Hallo meiden,

Na een superdruk weekend heb ik eindelijk ff tijd om bij te lezen.

Vandaag heb ik voor het eerst gewerkt in mijn nieuwe baan. Ik moest gister op gesprek en heb de baan dus gekregen. De kleine brengt mij nu al geluk.

Wat vervelend zeg dat er niemand bij jullie verder zwanger is. Als jullie het goed vinden blijf ik gewoon met jullie meekletsen omdat ik toch wel heel erg benieuwd ben wie de volgende is die mij gaat volgen. Ook ik heb nog vaak pijn onder in mijn buik en in de onderrug en ben heeeeeeeeeeeeeel erg gauw moe en kriebelig.
Ook ben ik al best gegroeit maar ik denk dat dat een combi is van stoppen met roken en zwanger zijn.
Ook droomde ik al dat ik een miskraam kreeg en ik heb al gedroomd dat mijn kindje niet meer groeide.
Ik hoop maar dat dit alleen maar angsten zijn....

Jullie heel veel succes de volgende ronde en ik blijf voor jullie duimen en glitters strooien.

Liefs,

Tamara.

Hey meiden,

lees net dat er al een topic was aangemaakt, alleen is deze titel niet echt op mijn toepassing aangezien ik mijn NOD een stukje later heb dan de rest van jullie, sorry...
Ik had dus een topic aangemaakt met onze namen erin en Tammie jij bent natuurlijk ook van harte welkom!!! Ik dact je je vast al was doorgestroomd naat het zwangerschapsforum, haha...... goed te horen dat je nog geen echt duidelijke kwalen hebt, is maar goed ook, je kan je beter maar lekker voelen tijdens je zwangerschap!

Voor Sharine, Yvonne, Sara, Dimka, zie mijn tekst in het nieuwe topic... Hoop snel van jullie te horen.....

xx Es

PS wat forummen jullie toch veel in 1 dag, heb ik helaas geen tijd voor op mijn werk, maar ik doe mijn best!

ja dat kan best snel gaan. ik moet ook altijd weer ff bijlezen na zo'n werkdag. hahaha.

Hoi Hoi

Ja soms word er flink wat afgekletst.
Hee Tammie ik ben nog niet ongi hoor ik had wat bruinverlies maar is al weer over. Maar goed ik hou in mijn achterhoofd dat ik het wel word.
En tuurlijk mag je mee blijven kletsen gezellig.

Liefs Sharine

Hallo meiden!

Tammie ik hoop dat je glitters ons helpen hoor en vind het erg gezellig als je blijft meekletsen hier!

Sharine ik ben nog steeds voor je aan het duimen dat je ongi wegblijft!

Ik hoop dat het voor ons allemaal snel raak mag zijn! Heb altijd gezegd dat ik op mijn 28e graag een kindje zou willen en dan heb ik nog 7 maanden de tijd om zwanger te worden en dat moet toch lukken.

Liefs Yvonne

Hoi Meiden

Hier nog steeds niks van ongi te bekennen mijn temp was vanmorgen nog 37,0 maar goed had straks weer wat last van heel licht bruinverlies. Wel weer last van krampjes en lage rugpijn. Denk dat morgen of overmorgen mijn ongi wel komt.

Liefs Sharine

Hallo Sharine,

Nou dat is dan nog even afwachten he? Spannend hoor, er is natuurlijk nog een kans dat het niet doorzet!

Liefs Yvonne

Hallo Sharine,

Mijn volgende eisprong is nog wel in juli, dus  als jij gependeld hebt in juli voor mij, kan het misschien nog wel de volgende ronde raak zijn!
Ik hoop het echt!

Bij jou nog geen ongi?

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan