Wie ook NOD rond 17 juli

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 13:21:47'));

Bah Sharine, ik had gehoopt dat het raak was bij jou hoor! Jammer zeg! Nou dan hopen we idd. maar dat we de volgende ronde allemaal zwanger zijn. En net wat je zegt hadden we nu echt kwaaltjes, die we normaal niet hadden! Vervelend he? Nou dan weten we dat we weer volop moeten klussen deze volgende ronde. En als je ongi dan toch komt hoop ik ook voor je dat het snel doorzet anders duurt deze ronde steeds langer.

Liefs Yvonne

Ja Yvonne dat is ook zo en dat is best vervelend. Het schuift nu telkens een dag langer op. Maar goed ben allang blij dat ik ongi word, want ik lees ook zat dat meiden helemaal niet ongi worden en dat lijkt me vervelender.

Liefs Sharine

Ja, daar ben ik ook blij van hoor! Ik kan me voorstellen dat het vreselijk ontmoedigend is als je niet ongi wordt! Dan heb je ook geen eisprong en kun je niet zwanger worden he?
Ja dan ben ik wel blij met mijn cyclus!

Jammer dat het pendelen niet is uitgekomen, ik was heel graag zwanger geweest! Ben je nog aan het pendelen of heb je nog je pendelstop? Mijn volgende eisprong is nog wel in juli? Dus als jij pendeld in julivoor mij, misschien wel de volgende ronde?

Liefs Yvonne

Hoi Sharine,
Toch nog netjes op de 17e ongi geworden. Balen zeg!!!! Ook jij had het een en ander aan kwaaltjes... Nou ik ga ook voor jou duimen de volgende ronde. Denk dat ik maar een paar duimen bij ga halen. haha.

Succes!!

Liefs,

Sara

Pff, ik zit er best mee dat ik deze keer waarschijnlijk pas op 1 augustus ongi moet worden. Ook dat voelt ontmoedigend. Nu weet ik al helemaal niet meer hoe ik moet tellen. We hebben nu 2 weken lang lopen klussen en ik moet toegeven dat ik blij was met mijn temp stijging zodat we weer ff pauze kunnen nemen. hahaha.

Mijn vriend is na 6 weken thuis te zitten weer aan het werk en doe ploegendienst valt dan wel erg hard hoor. Zeker de ochtend en nachtdiensten breken hem op. Hij is helemaal brak en super chagi.

Ik ga me maar eens aankleden. Heb vandaag een vrije dag en voel me moe. Ik heb eigenlijk nergens zin in. Wil alleen lekker op bed liggen tv kijken. hahaha.

Liefs,

Sara

quote: Sara79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-07-2007 21:12:53'));

Hoi meiden,

Ik heb nu voor de 3e dag achter elkaar een hogere temp dus ik heb vrijdag eindelijk mijn ei gehad. Dit zou betekenen dan mijn nod van 22 juli naar 1 augustus is verschoven. Baal er wel van dat mijn regelmatige cyclus weg is. Zit deze maand dan waarschijnlijk rond de 42 dagen in plaats van de eerst keurige 31 dagen. Zo gaat het nog langer duren om zwanger te raken. . . . Hoe moet ik nu weer gaan tellen? Houdt dit in dat ik ontpilt ben?

Liefs,

Sara

Hey Sara, vervelend dat je ei zo laat is en dat je cyclus nu onregelmatig is! Ik weet niet of je nu ontpilt bent, ik heb er zelf geen last van gehad. In het begin na het stoppen met de pil, netjes om de 28 dagen en nu om de 27 dagen.
Dus je klusperiode zit er nu op!

Liefs Yvonne

quote: Sara79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2007 13:52:36'));

Pff, ik zit er best mee dat ik deze keer waarschijnlijk pas op 1 augustus ongi moet worden. Ook dat voelt ontmoedigend. Nu weet ik al helemaal niet meer hoe ik moet tellen. We hebben nu 2 weken lang lopen klussen en ik moet toegeven dat ik blij was met mijn temp stijging zodat we weer ff pauze kunnen nemen. hahaha.

Mijn vriend is na 6 weken thuis te zitten weer aan het werk en doe ploegendienst valt dan wel erg hard hoor. Zeker de ochtend en nachtdiensten breken hem op. Hij is helemaal brak en super chagi.

Ik ga me maar eens aankleden. Heb vandaag een vrije dag en voel me moe. Ik heb eigenlijk nergens zin in. Wil alleen lekker op bed liggen tv kijken. hahaha.

Liefs,

Sara

Oh ik begrijp je best hoor! Erg vervelend als je zo lang moet wachten op je ei en je weet niet precies wanner hij komt! Hoe gewoon je laatste cyclus aan voor de volgende NOD. Ik hoop dat je dat niet hoeft en dat je dan zwanger bent hoor!

Ja en ploegendienst is erg vervelend en ik hoop dat hij er aan kan wennen, want soms lukt dat niet zo goed. EN dan ook nog klussen en klussen! pppff!

Nou ik was mooi blijven liggen tv kijken als ik jou was!

liefs yvonne

quote: dimka reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-07-2007 19:56:16'));

hoi,

@esther, ik heb alweer een nieuw onderwerp geopend, NOD ROND 10 AUGUSTUS.
voor je cyclus zou ik inderdaad die lange klusperiode aan houden, dan maak je het meeste kans. ik ga nu zelf ook maar tussen een cyclus van 24 en 28 dagen inzitten, dus ook langer klussen. vinden onze mannen vast niet erg!

liefs dimka

Hallo Dimka ik heb me hier ook al weer aangemeld. Mijn volgende NOD is 12 augustus, dus hopen op meer geluk deze ronde!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan