Wie ook NOD rond 29 november??

Helaas vanochtend is mn ongi verschenen, deze keer heel erg verdrietig van omdat ik zoveel tekenen had van zwangerschap, we waren samen al veel te ver met onze dromen, die valt dan ineens weer in duigen, maar goed ....... op naar de 10e ronde!

k Ga nu aardig richting mn 42e en wordt een beetje ongeduldig of we het samen nog wel mogen meemaken zo'n klein babytje

groetjes en de anderen wens ik een positieve test toe

oudje

Ooohh Oudje wat jammer joh! Wat kan je dan toch weer teleursteld zijn he?

Zeg, je weet toch wel dat als je ouder bent dan 36 je veel sneller bij de gyn terecht kan?? Zou maar es een afspraak maken bij je dokter voor een doorverwijzing.

Sterke meis. Zou me lekker tegoed doen aan een flink stuk chocola als ik jou was.

Liefs,

TeHa

Mijn eerste NOD! Weet echt niet of ik vanavond durf testen of niet. Misschien nog wat te vroeg? Voel nog niet echt iets, behalve een klein beetje een drukkend gevoel in mijn onderbuik wat kan wijzen op mijn maandstonden of zenuwen...

Oudje
Wat jammer dat het terug niets werd. Wat heb jij al geduld gehad, amaai! De moed niet verliezen hoor! Ik duim voor je!

Kan iemand mij helpen? Ik heb vandaag mijn 2e NOD en ik heb dus getest. Volgens mij is het resultaat niets, volgens mijn man ziet hij in het midden een hééééééééél licht roze streepje. Volgens de apotheker wijst het op niets dat streepje, maar ik lees overal dat het toch kan zijn dat je dan zwanger bent.
Het is wel  hééééééél licht hoor, je moet echt goed kijken om het te zien, vind ik. Maar je eenmaal je het ziet blijf je het zien natuurlijk.   Het was wel maar zichtbaar na 7 minuten. Toch is de test dan nog geldig, hij is geldig tussen de 5 en 10 minuten.

Best volgende week opnieuw testen zeker?

pfff wat gaat dit draadje snel..

Hoi Teha,
Mijn mannetje is nu 16 maanden (2 jaar geleden vandaag werd ik niet ongesteld) en wordt geopereerd aan een triggerduim (peesje niet door de schede).

Oudje
Zou je niet eens gaan buurten bij wat artsen of doe je dat al. Als je ouder bent mag je eerder het onderzoeken cicuit in meestal (2 kennissen van mij 1x 36 en 1x 41 mochten gelijk ook aan de ivf).

Goed dan ga ik n weer door met duimen voor ons allen...

quote: ostje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-11-2005 16:04:24'));

Kan iemand mij helpen? Ik heb vandaag mijn 2e NOD en ik heb dus getest. Volgens mij is het resultaat niets, volgens mijn man ziet hij in het midden een hééééééééél licht roze streepje. Volgens de apotheker wijst het op niets dat streepje, maar ik lees overal dat het toch kan zijn dat je dan zwanger bent.
Het is wel  hééééééél licht hoor, je moet echt goed kijken om het te zien, vind ik. Maar je eenmaal je het ziet blijf je het zien natuurlijk.   Het was wel maar zichtbaar na 7 minuten. Toch is de test dan nog geldig, hij is geldig tussen de 5 en 10 minuten.

Best volgende week opnieuw testen zeker?

Hoi ostje

Ja geduld is een schone zaak . Je hormoon schijnt elke 3 dagen oid te verdubbelen dus je zou het over 3 dagen nog eens kunnen proberen. Ik heb ook een keer een heel (bijna niet zichtbaar)  licht streepje genegeerd, om een lang verhaal kort te maken heb ik daar spijt van. Gewoon blijven hopen...

Terug
Bovenaan