Wie ook NOD rond 30 juli?

Hoi hoi,

Hier vandaag weer begonnen met ovulatietesten en ik testte vandaag meteen positief. Veel eerder dan ik had verwacht.
Hopelijk is het deze keer dan eindelijk raak.

Ik zit weer even op de wachtstoel en een beetje aanspraak met mensen die in dezelfde situatie zitten, is toch wel fijn;
 
Hoi Kyrr,
Spannend he, mijn nod is 26-7 .we moeten dus nog even geduld hebben :) in welke ronde zit je? Is het voor je 1e kindje ?
 
@funnyfaye Ik gebruik nu sinds paar maanden clearblue testen omdat ik met die dipsticks geen resultaat krijg.
Gisteren was die positief en vandaag weer negatief dus gelukkig was ik net op tijd met testen en heb ik mijn eisprong dus niet gemist.
@alison helaas is dit al ronde 11 voor ons 1e kindje en bij jou?
 
 
Hi Kyrr,

Hopelijk heb je binnenkort een positieve zwangerschapstest. Ik zal voor je duimen!

Ik heb 29 juli mijn NOD. Al weet ik het niet helemaal zeker, omdat mijn cyclus wisselt tussen 24 en 30 dagen.
 
@ Kyrr, oh wat spannend. hopelijk nu dan eindelijk een positieve test in handen. ik zit in mijn 2e ronde na de miskraam, maar voor ons 2e kindje. 
@Marieeee, dat is ook lastig met je cyclus dan, heb je geen ovulatietesten gedaan voor iets meer duidelijkheid? 
 
Terug
Bovenaan