Wie ook NOD rond 30 juli?

@alison wat spannend zeg. En heel herkenbaar van het testen en de onzekerheid. Maar ik denk dat je in dezen, hoe moeilijk ook, mag vertrouwen op je verloskundige. Fijn dat de echo gepland staat!

Bij mij is het ook nog rustig. Ik heb geen klachten en denk dat het deze ronde niet gelukt is. Ik kon het niet laten om 25 en 26 juli een earlytest te doen, maar beiden negatief. En vandaag nogmaals getest voor de zekerheid, maar ook deze is negatief. Ik heb mezelf voorgenomen nu te wachten op mijn menstruatie en niet meer te testen. Mijn NOD is voor mij niet helemaal duidelijk, omdat mijn cyclus wisselt in het aantal dagen. Deze had 26 juli kunnen zijn, maar kan ook 1 augustus zijn.

Is het voor jullie herkenbaar dat het mentaal steeds moeilijker wordt? Ik heb deze week voor het eerst echt moeten huilen na een negatieve test. En tegelijkertijd voelt het dan alsof mijn verdriet er niet mag zijn, omdat we nog relatief kort bezig zijn (dit was de 4e ronde).En van mijn menstruatie naar de ovulatie merk ik dat ik goede moed heb, maar de twee weken daarna duren zó lang en maken me zo onzeker. Het is zo moeilijk om dat los te laten..
 
@jenniferdv wat spannend zeg. Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid in de vorm van een positieve test!
Heb je normaal gesproken een regelmatige cyclus?
 
@kyrr wat spannend zeg. Ik zal voor je duimen!

Ik ben na mijn negatieve test vanmorgen even afleiding gaan zoeken. Toen ik na een half uur de test weg wilde gooien was er toch nog een streepje verschenen. Meteen een extra test gedaan en nog een digitale clearblue test. Die waren beide meteen positief!
 
@Marieeee Ja normaal gesproken heb ik een regelmatige cyclus. Ik houd dit al 1,5 jaar bij. Wij zijn nu bezig met ronde 2 en ik ben nu niet ongesteld geworden. Dat is nog nooit eerder gebeurgd. Helaas nog geen positieve test.
Wat fijn dat jij nu wel een positieve test hebt! 
 
@marieee gefeliciteerd!! Super fijn!
@kyrr en Jennifer al meer duidelijkheid? 
Ik heb helaas vanaf afgelopen donderdag  heel veel bloedverlies dus verwacht dat het mis is gegaan. Ik ga wel voor de zekerheid volgende week even testen want dit heb ik eerder gehad en toen bleek ik dus toch zwanger te zijn (wat helaas dus later wel een miskraam werd) 
 
@alison, hier helaas nog steeds geen positieve test. Maar zolang ik niet ongesteld word, ga ik wel van het positieve uit. 


Wat vervelend dat je bloed hebt verloren. Ik hoop voor je dat het toch goed zit! 
 
Terug
Bovenaan