Wie ook NOD rond 30 juli?

@alison wat fijn!! Gefeliciteerd!!

Ik ga volgend weekend testen, dus moet nog eventjes afwachten. Ik heb geen klachten, dus probeer mezelf niet teveel hoop te geven. Al is dat wel moeilijk. Heb sinds een paar dagen wat puistjes en dan ga ik daar meteen weer iets achter zoeken. De vorige rondes kon ik me af en toe ook wat misselijk voelen. Dat zat dan gewoon tussen mijn oren. Zo gek hoe dat werkt!
 
@Kyrr en Marieeee, dank jullie wel. vind het wel heel spannend hoor. Wil morgen vroeg nogmaals testen omdat dan echt mijn NOD is, ik hoop dat de test dan super duidelijk is. vind hem nu nog steeds vrij licht en krijg daar toch een beetje de kriebels van. Al verwacht ik dat die kriebels pas verdwijnen na de eerste goede echo. Ik heb nu ook weer andere klachten hoor en vandaag al wel meer kramp, maar goed ik ben in ieder geval zwanger en ben daar al reuze blij mee. 
Hopelijk bij jullie ook goed nieuws, ik blijf het hier in de gaten houden. 
 
Ja maar super vreemd. Had nu dus een test van de kruidvat 2 voor €5 deze was negatief.  2 uur later nogmaals met de normale action test getest en die was positief. Nu heb ik dus toch nog cb gekocht en die doe ik morgenochtend nog maar even en dan stop ik daarna met testen. Ik wordt er zo onzeker van. Heb in ieder geval geen menstruatie dus dat is positief :) 
 
@ Kyrr, jazeker de testen zijn gewoon positief. De vk zei ook je hoeft nu echt niet meer te testen want je bent zwanger en het zegt verder niets over het vervolg. Ik heb 22 aug de eerste echo :), volgens hun systeem ben ik net iets korter zwanger. 
weet jij al iets?
@ Marieee, Idem en Mereltje hoe gaat het bij jullie? al een test gedaan? 
 
@alison wat fijn zeg. Gefeliciteerd!!
Hier is het nog rustig. Vorige keer werd ik 11 dagen na mijn ovulatie ongesteld. Dat zou in dit geval morgen zijn maar ik ga er niet vanuit. Heb niet het idee dat ik klachten heb. We gaan het zien. Ik wacht af tot zaterdag en als ik dan nog niet ongesteld ben dan ga ik testen. 
 
Hallo allemaal,
Wij proberen zwanger te worden van een tweede kindje. Mijn NOD was 24 juli, maar de zwangerschapstest is nog negatief. Inmiddels dus 5 dagen over tijd. Over een paar dagen ga ik weer testen. Erg spannend! 
 
Terug
Bovenaan