Wie ook NOD rond 30 juli?

@alison jeetje wat heftig inderdaad! Hopelijk heb je snel een positieve test en loopt het dan allemaal voorspoedig.

Wij zitten nu in ronde 4 en heb voor de eerste keer ovulatietesten (van de Kruidvat) gebruikt. Ik heb alleen het idee dat deze niet goed werken bij mij. Ik heb alleen nog maar een vaag streepje gehad. Mocht het deze ronde niet lukken dan ga ik de volgende keer een ander merk proberen. Mocht je tips hebben dan hoor ik die graag ?
 
Mijn nod is 30 juli. Wij zitten in ronde 8 voor ons 2e kindje. Bij ons 1e kindje was het in ronde 2 raak dus het duurt nu toch echt wel wat langer. Hopenlijk een positieve test deze ronde!
 
@kyrr en marieee  Dank jullie wel. We weten het over een week ;)
Ik vind de ovulatietesten van de action heel prettig werken en de zwangerschapstesten ook ( alleen niet zo fan van de early testen )
 
@idem kan me voorstellen dat je dan wat ongeduldig wordt. Bij ons ook steeds bij de 2e ronde ( eerst miskraam, daarna 2e ronde raak van 1e kindje , daarna 2e ronde voor 2e kindje een miskraam en nu aan het wachten in de 2e ronde na de miskraam ) 
Ben voor iedereen aan het duimen! :)
 
 
@alison bedankt voor de tip! Hopelijk is het niet nodig, maar anders ga ik ze de volgende keer zeker uitproberen!

Ik duim ook mee voor iedereen. ?
 
Hoe gaat het met iedereen? ik heb vanochtend getest met clear blue digital en ik ben zwanger :) ( 4 dagen voor NOD, ik weet dat het vroeg is en dat het nog alle kanten op kan maarrr hopelijk blijft dit babytje lekker zitten.)
Ik houd jullie uitslagen volgende week ook in de gaten, ben heel benieuwd. 
 
@alison wauw wat een geweldig nieuws. Gefeliciteerd!!
Hier is het nog erg rustig en geen klachten dus ik heb niet het idee dat het dit keer wel gelukt is. We wachten het nog even af.
 
Terug
Bovenaan