Wie ook NOD rond 30 oktober?????

A

Anoniem

Guest
Hai allemaal,

Ik ben benieuwd wie er ook rond de 30e NOD heeft!
Ik ben 27 we zijn bezig voor ons 1e kindje, dit is de 5e ronde alweer..........

vanaf deze ronde gebruik ik ovulatietesten van Sensitest, maar ik heb nog geen positieve test in handen gehad helaas.... Ik denk dat mijn ei begin deze week wel moet komen, maar vooralsnog is het nog rustig.. hahaha

Nou ben benieuwd!!!

Dikke kus, Es

Hallo,
Ik heb mijn NOD rond 1 november, voor mij de eerste ronde. Ik ben al wel langer met de pil gestopt, maar we waren er nog niet echt serieus mee bezig.
Succes met afwachten. Ik vind het zo moeilijk, wanneer je nou moet klussen. Juist elke dag in de goede periode of om de dag. Bij om de dag ben ik zo bang dat ik de goede dag mis, maar ja. Wat vind jij?

Hai,

Voor mij ook 5e ronde 1e kindje.. Mijn ei is zondag/vandaag en heb dan donderdag, zaterdag en wil vanavond nog klussen.. en dan maar weer afwachten.. Ik gebruik ook de sensitest ovulatietesten, bij mij dus wel streepjes geweest vanaf don en net weer getest en nu was ie wel heel licht, dus verwacht dat vandaag dan wel mn ei is. En dan maar weer die 2 vreselijke weken wachten.. pfffffff maar goed, op een of andere manier denk ik dat het deze ronde wel gaat lukken, waarom weet ik niet hoor een gevoel.. Ik heb trouwens bij de 3e ronde een vroege miskraam gehad helaas.. weet nu dus iig wel dat ik zwanger kan worden! En Esther hoe is jouw cyclus normaal dan? Wel regelmatig??

Succes meiden, groetjes Suza

hoi hoi allemaal,

hier annemieke..
mijn nod is 29okt.. ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest voor o.a. het nog niet zwanger zijn.. en ook ander iets.. (moeilijkheden na mijn vorige bevalling ivm bloed probleem..) ff door spreken met de gyn..
welnu de aardige man.. wilde wel ff kijken voor me naar mijn ei sprong.. (dit i niet gebruikelijk..)  ik was namelijk ook al bezig met die staafjes.. welnu.. op het staafje stonden 2 strepen gelijk van kleur.. dwz eisprong binnen 24u..   dit was GISTEREN
welnu.. mijn ei zat er nog en gaat volgens hem pas morgen of overmorgen springen.

dus.... esther.. geen paniek dit kan ook het geval bij jou zijn!!!
ik dacht eerst ook dat het bij mij eerder zou zijn.. gelukkig heeft ie dus gekeken..

succes allemaal..
liefs Annemieke

Hey meiden,

Ben ik weer even, heb net nog een sensitestje gedaan, maar nee hoor, weer negatief..........
Tenminste, ik zie wel een heel licht 2e streepje, maar da's niet voldoende volgens de bijsluiter, nou ja, misschien morgen dan?? Ik heb wel een soort van krampgevoel onderin mijn buik, dus misschien zou dat er op kunnen wijzen dat mijn ei wel binnenkort komt....

Maareh, hanneke, ik ben ook altijd bang dat ik op het verkeerde moment klus ja, kreeg vanmiddag nog een sms van mijn vriend, die vroeg of ik alweer getest had, want als het positief was moesten we er nog even tegenaan!! hahaha

Suze, ik heb een onregelmatige, maar wel lange, cyclus ik denk zo ongeveer 34 dagen dus daar ben ik ook vanuit gegaan met de 30e oktober.... Maar als mijn NOD de 30e is dan klopt het toch ook wel, volgens mij moet mijn ei dan ergens morgen zijn... Nou ja, ik heb nog maar één ovulatietest over voor morgen, dus dat moet lukken dan... Ik ga gewoon de hele week elke dag klussen en dan moet het goed gaan...

Op de een of andere manier heb ik ook wel een goed gevoel bij deze ronde...
Ik klets ook nog op een ander topic en daar word elke maand weer iemand zwanger, mmmmmmm, niet echt motiverend als ik maar achterblijf, hahaha

Hey meiden, hoop snel weer wat van jullie te horen!

Esther xxxxxxxx

Hoi meiden,

Mijn nod is 1 november. Het is voor mij de 4e ronde voor t eerste kindje en ik ben nu ook voor t eerst met de ovulatietesten van sensitest aan de gang. Mijn cyclus is 25 dagen (lekker kort, veel kansen in november dus zelfs 2, maar ik hoop dat dit niet nodig is), volgens mij is mijn eisprong rond de 12de dag, maar dit wil ik natuurlijk graag zeker weten.
Wij zijn ook alweer om de dag aan t klussen en vanaf donderdag gaan we maar weer dagelijks aan de gang, gelukkig nog altijd met veel plezier.
Totnutoe nog geen 2de streepje op de test gezien, maar dat komt deze week vast nog wel.

suc66666666 met klussen allemaal.
Groetjes
Wietske

Hoi meiden,

Ook ik heb dat hoor dat ik het moeilijk vind wanneer te klussen.. ik heb nl echt geen zin im weken elke dag of om de dag te klussen.. ben ook geen 18 meer hahah. Nee hoor grapje, maar dat is eenmaal zo, vaak ook moe etc. en je bent er nu ook anders mee bezig. Esther, ik heb ook licht streepje hoor, dan wordt hij steeds ietsje donkerder maar niet even donker als de teststreep. Ik gebruik ook de sensitesten.

Dat worden dus weer 2 weken wachten voor ons.. kan er nu al weer tegenop zien. Ik wil het gewoon zo graag. Wij zijn sinds juni bezig, maar het lijkt al veel langer. En ik weet ook dat er mensen zijn die al heel veel langer bezig zijn.. dus mag ook niet zeuren..

Groetjes Suza

Hoi Esther,

mijn nod is ook 30 oktober,1e kindje,en de 10 e ronde alweer!
denk dat ik morgen of overmorgen mijn ei heb.

xxx

Terug
Bovenaan