Wie ook NOD rond 30 oktober?????

Meisjes, net al stiekum testje gedaan en..... zwanger!! Weliswaar heel licht streepje, maar ja een streepje is een streepje toch??????????????? Oohw ik geloof het nog niet hoor, maar voelde me vandaag zo andrers.. dacht echt van het kan gewoon niet anders..
Vorige x ging het nl ook mis na een week dus kan nog niet echt genieten..
Even afwachten ga over paar dagen nog eens testen..

Voor jullie allemaal!

Kus Suza

Hoi suza

super gaaf voor je die positieve test, maar ook wel heel spannend voor je,
Gefeliciteerd,

Ik wacht nog maar even af.
liefs hunnybun

quote: hannekelogo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-10-2007 17:00:44'));

Goed idee!

Suza, 28 jaar, ronde 6 1e kindje, NOD 27/28 oktober.
Hanneke, 25 jaar, ronde 1 1e kindje, NOD 1 november
Esther 27 jaar, ronde 5, 1e kindje, NOD 31 oktober

Hai allemaal,

Hoe ist met jullie?
Hier rustig, nog wel lichte krampjes onderin mijn buik, maar de afscheiding is overgegaan van heel dik en wit naar vloeibaar en lichtbruin...
Iemand enig idee wat dit kan betekenen? Naderende ongi misschien, maar je ongi is toch altijd 14 dgn na je eisprong, dus dan kan dat pas de 30e toch??

xxxxxx Es

Hoi allemaal,

Even weer een berichtje van mij hoop ik. Ik heb steeds problemen met het forum. Inloggen wil niet en sommige pagina's doen het niet, lastig!!

Ik zit te wachten, nog een week tot nod. Ik voel niets bijzonders, maar dat kan ook bijna niet zo vroeg.

Esther, ik heb mijn ongie meestal 12 dagen na de eisprong, dus dat kan ook. Is per persoon toch iets verschillend, volgens mij tussen 12 en 16 dagen gemiddeld.

Groetjes Wietske

en meiden hoe is bij jullie hopelijk zijn de  niet bij jullie aangekomen...
hier namelijk wel en veelste vroeg ook nog de 27ste damn damn damn..

zusa gefeliciteerd met je zwangerschap super tof..

hallo
ik zit op 30 dagen vandaag, nog niet de  , maar ook geen positieve testen.
Heb wel heel veel last van menstruatie pijn, maar dat heb ik eigenlijk al ruim een week.
Het ene moment denk ik dat ik het geworden ben en het andere moment voel ik helemaal niks in mijn buik. Heb ook wel last van steken in mijn buik en dat heb ik eigenlijk nog nooit gehad.

Mijn vorige cyclus duurde 33 dagen dus heb nog wel een paar dagen, maar had zo gehoopt dat als ik toch ongi moest worden het dan maar op 28 dagen te zijn geweest.
Dan kan ik weer eerder aan de volgende ronde beginnen, maarja zolang ik niet ongi word is het nog hoop natuurlijk.

Kan je erg last hebben van menstruatie pijn ook al zou je eventueel zwanger zijn????

Nou wacht maar weer braaf af deze week en dan zien we wel weer verder.

liefs hunnybun

Hoi meiden,

en?????? Hoe is het hier? Al nieuws van jullie?

@hunnybun, ik had ook heel de week menstruatieachtige krampen en  ben dus wel zwanger, heb ik nog steeds overigens.

Heel veel succes allemaal, was even nieuwsgierig!!

Groet Suza

vandaag dag 31 en nog niet ongi, spannend he, Nog wel steeds raar gevoel in mijn buik,

Had gister de testen gekocht bij sensitest en had ze vandaag al binnen

Kon het niet laten om te testen.  Had alleen een beetje haast, dus ff snel getest.
Na een paar min nog niks, en toen moest ik weg. Je kan de uitslag kijken na een min of 5 a 10 stond er, maar toen stond er nog niet echt een streepje.
Toen ik na 3 uur thuis kwam zou ik zweren dat er echt een heel super licht streepjes stond, maarja helaas mag je de test maar tot 30 min daarna kijken en daarna dus weg gooien.

Nou dus nu wacht ik maar weer af,
word er wel moe van, wil gewoon ongi worden als ik toch niet positief test.
liefs hunnybun

Terug
Bovenaan