Wie ook NOD rond 30 oktober?????

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Suza, 28 jaar, ronde 6 1e kindje, NOD 27/28 oktober.
mier1980,ronde 10,1e kindje,nod 30 oktober (uitgegaan van 26 dagen,cyclus 25/28 dagen)
Hanneke, 25 jaar, ronde 1 1e kindje, NOD 1 november
Wietske, 37 jaar, ronde 4, 1ste kindje, NOD 1 november. (voel me n beetje oud nu, of jullie zijn jong!)

hoe is het met de meiden hier?
nog 9daagjes ongeveer,dus begint weer op te schieten

xxx

Hoi meiden,

Het gaat hier wel, pff maak mezelf weer eens helemaal gek. Baal soms zo van dat wachten elke x. De ene dag gaat het beter dan de andere, maar vandaag dus niet. Ben er echt te veel mee bezig. Hoe is dat met jullie? HEb vanmiddag afspraak met vriendinnetjes gelukkig even afleiding.

Voor de rest qua klachtjes: gevoelige borsten en voor de rest eig niet zoveel.

Jullie??

Groetjes Suza

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-10-2007 10:51:57'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

mier1980,ronde 10,1e kindje,nod 30 oktober (uitgegaan van 26 dagen,cyclus 25/28 dagen)
Wietske, 37 jaar, ronde 4, 1ste kindje, NOD 1 november. (voel me n beetje oud nu, of jullie zijn jong!)
Esther, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje, NOD 30 oktober

Hai meiden,

Hoe is het bij jullie??
Met mij wel geod, ik heb eerder het idee dat ik een griepje onder de leden heb dan dat ik zwanger ben, haha...
Heb namelijk wel een beetje last van rommelende darmen (denk ik) en ben telkens een beetje misselijk, maar dat trekt wel weer weg als ik even iets eet...

Spannend hoor voor ons allemaal...

@Suza, ik zou als ik jou was ook zaterdag testen, even zeker weten voordat je flink gaat drinken, maar ik vind wel één borreltje kan el hoor als je nog niets weet.....

Ik weet niet wanneer te testen ik denk volgende week dinsdag op dag 35, ik heb ook volgend weekend familieweekend, maar wil voor de de zekerheid ook niet teveel drinken, ahaha wie weet!!

Kus, Es

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-10-2007 10:51:57'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

san                 26 jaar ronde 8(maar ben al anderhalf jaar van de prikpil af en een jaar bij mijn vriend) NOD rond 30 okt uitgegaan van 30 dagen,

Hoi meiden,

Vandaag gaf mijn ovu-test 2 streepjes aan, 4 dagen later dan ik verwacht had. Mijn nod wordt dan misschien 5 nov, maar dag weet ik niet zeker, spannend!!!

groetjes Wietske

Ik vind trouwens niet dat je moet drinken als je niet zeker week of je zwanger bent. Het is wetenschappelijk aangetoond dat ook 1 borrel in het begin slecht kan zijn voor de ontwikkeling van het kindje. Dat gaat toch voor alles?!

Terug
Bovenaan