Wie ook NOD rond 30 oktober?????

Hallo Meiden,

Ik heb mijn NOD op 3 november, ik heb nu voor de 2e keer een ovulatietest gedaan en die was zondag ochtend positief.
Verder heb ik nog geen klachten maar dat is logies denk ik, wel al de hele dag een beetje zeurderige buikpijn. Afwachten dus maar, net als jullie.

Boterbloempje

@ Wietske, daarom test ik ook zaterdag als ik dan nog niet ongie ben, anders drink ik ook niet hoor!

@Boterbloempje, spannend!! Ook op het wachtbankje, hoeveelste ronde voor jou?

Groet, Suza

@ Suza,
Het voor ons de 6e ronde eerste kindje, echt heel spannend dus.  Het is dus maar even afwachten.  
Voor jou ook ronde 6 eerste kindje, dus we lopen een beetje gelijk, nu maar hopen dat oktober voor ons allemaal een vruchtbare maand is.

Groetjes Boterbloempje

hoi meiden,

Mijn nod gaat verschuiven naar 3 nov. De ovutest was gisteren positief, dus 2 dagen later dan in de vorige periodes. We hebben weer flink ons best gedaan, gisteren en eergisteren. Nu begint weer 12 dagen wachten, wachten, wachten.
groetjes,
Wietske

@ Wietske, spannend, meer dan je best kun je niet doen en dan nu weer wachten wachten wachten. Duurt altijd zo lang he? Hoop echt dat het lukt voor jou en natuurlijk voor ons allemaal!

@Boterbloempje, wat grappig dat we beetje gelijk zijn. Voel jij al dingetjes? Ik had gisteren beetje bruinverlies en vandaag echt veel krampjes, heb ik echt nog niet zo gehad.
Gisteren dacht ik echt van nou dit wordt weer  ongie en vandaag toch wel weet beetje hoop. Nog 4 daagjes wachten..

groetjes Suza

quote: hannekelogo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-10-2007 17:00:44'));

Goed idee!

Suza, 28 jaar, ronde 6 1e kindje, NOD 27/28 oktober.
Hanneke, 25 jaar, ronde 1 1e kindje, NOD 1 november
hunnybyn,28 jaar, ronde 2, 1e kindje, NOD rond 27 oktober
groetjes Hanneke

Hallo allemaal

Nou over een week weet ik meer als het goed is, Zaterdag zit ik op de 28 dagen maar vorige keer duurde het 33 dagen dus weet het niet precies.

Wel al ruim een week pijnlijke, gevoelige tepels, en af en toe een pijntje in mijn buik, vooral laag in mijn buik, maar het voelt ook wel als mentruatie-pijntjes. Dus heb niet zo heel veel hoop, Vind wel dat de dagen lang duren, maarja nog een paar dagen werken en dan is het weer weekend,

Ik heb een hele leuke maar soms ook een moeilijke baan, Ben leidster op een kdv en ben dus heel de dag met baby's en grotere kindjes bezig, Nou is dat echt super leuk maar regelmatig de groot nieuws verhalen van de moeders, Hoera we krijgen een kindje,
Ben dan echt heel blij maar gun het mezelf ook zo,
Nou ik hoop dan dus ook dat het heel snel lukt en bij jullie ook.

Ben benieuwd.
liefs hunnybun

@hunnybun
Dat is zeker spannend de symponen zijn er weg wie weet ik zal voor je blijven duimen.

@ Suza,
Ik denk dat ik het niet goed opgeschreven heb, want qua rondes en 1e kindje lopen we wel gelijk, maar ik heb 3 nov mijn NOD en niet dit weekeind. Maar wel spannend voor jou dit weekeind. Maar ik voel nog niets, maar dat is niet raar ook denk ik. Ik heb ook besloten dat ik daar niet meer op ga letten. Ik had namelijk elke maand het idee dat ik iets voelde maar elke keer werd ik gewoon ongi.
Dus het is voor mij nog iets langer wachten.

Boterbloempje

Terug
Bovenaan