wie ook NOD rond oud en nieuw?

hoihoi,

Mijn nod is 31 december. Zit nog te twijfelen of ik een testje zal halen.Tis natuurlijk wel leuk om knallend het nieuwe jaar in te gaan maar ik weet het nog niet. Tips???

groetjes Claudia

quote: claudtjuh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-12-2007 18:20:18'));

hoihoi,

Mijn nod is 31 december. Zit nog te twijfelen of ik een testje zal halen.Tis natuurlijk wel leuk om knallend het nieuwe jaar in te gaan maar ik weet het nog niet. Tips???

groetjes Claudia

Ik gebruik de testen van MatCare, deze zijn supergevoelig en mogen al 4 dagen voor je NOD mee getest worden.

Groetjes Jet

Ik heb mijn NOD 4-1, dit wordt de 3e ronde na mijn mk in sept van ong 7 weken. Dus weer erg spannend.

Mag ik mee kletsen?
Ik ben al twee jaar bezig en in januari ga ik naar de gyn.
Mijn nod is 30 december uitgaande van een cyclus van 27 dagen.
Mijn vorige twee cyclussen waren 25 dagen, dus het zou me niets verbazen als de rode duivels morgen al op bezoek komen.

Sinds kort zijn wij ook aan het klussen voor een kindje. Het wordt onze eerste. Heel erg spannend allemaal. Mijn NOD is op 31 december.

Heb wel sings anderhalve week erg pijnlijke en gevoelige borsten. Maar goed dat hoeft niets te zeggen, kunnen ook ontwenningsverschijnselen van het stoppen met de pil zijn.

Vind het wel erg spannend, maar het zou mij verbazen dat ik meteen nu zwanger zou zijn. Zoveel geluk zal ik wel niet hebben.........

Leef helemaal met jullie mee, vind het zelf ook allemaal zo spannend, wil zo graag zwanger worden. Want ook iedereen in onze omgeving lijkt zwanger te zijn. Soms denk ik dat de hele wereld zwanger is.....hihihihihhihihih

Hoi Meiden

Ik heb thuis tests liggen van sensitest. in de gebuiksaanwijzing staat dat je al 6 dagen voor je NOD mag testen. Als hij dan negatief is hoeft het nog niets te zeggen, dan kun je gewoon nog te weinig hormoon in je bloed hebben, maar al hij positief is kun je ervan uit gaan dat je zwanger bent.
Ik las elders wel dat de tests van clear blue het minst gevoelig zijn, dus als die positief is dan weet je het helemaal zeker.

Ik heb besloten om op 1 jan toch maar te gaan testen. Mijn NOD is op 3 jan. en ik ben normaal altijd erg stipt, maarja, als er dan toch zo'n "speciale" dag zo dicht bij is kan ik het toch niet laten.

Allemaal Succes

Natalie

hey meiden,

goed om te horen dat ik niet de enige ben die hier deze spannende dagen door moet..

mijn mannetje is er helemaal van overtuigd dat ik zwanger ben en heeft zelfs een test gekocht omdat ik tot half 10 moest werken.. en hij wil dat ik morgen ochtend ga testen..

maar ben zo bang dat ie mischien toch negatief is, terwijl me gevoel iets anders zegt..

pff haha kan mezelf soms niet helemaal meer bijhouden hoor..

hoe staat t met de kwaaltjes hier??

liefs Iris

Hoi Allemaal

Hier nog geen speciale kwaaltjes, nu moet ik zeggen dat ik in de afgelopen 7 maanden zo ongeveer elk kwaaltje heb gehad en dat ik me er nu niet zoveel meer van aantrek als ik wat voel    je bent jezelf dan alleen maar aan het gek maken (ik in iedergeval wel)

Zou wel  speciaal zijn als het nu raak zou zijn, dan ben ik uitgerekend rond mijn schoonmoeders verjaardag en 5e sterfdag (17 sept en 3 sept) Zou toch wel heel speciaal zijn. Misschien krijgen we wat hulp van boven, je weet maar nooit......

Ga eerst even een weekeindje weg en dan is het alweer oudjaar, gelukkig gaat deze tijd van het jaar altijd extra snel, hebben julllie dat ook??

In ieder geval succes allemaal en ik duim voor jullie
  Natalie

Terug
Bovenaan