wie ook NOD rond oud en nieuw?

Ik zie dat veel meiden hier testen voor hun NOD.
Ik doe dat nooit. Ik ben erg regelmatig en als ik elke maand zou hebben getest voor mijn NOD dan had ik voor dat geld ook een weekendje weg kunnen gaan hihihi en dat doe ik dan liever dan teleurgesteld worden door een test.

Ik heb de afgelopen maanden alle kwaaltjes gehad die je maar kan bedenken, behalve dat ik nooit boven de pot heb gehangen.   Misselijk, opgezette buik, gevoelige borsen, vol gevoel, veel puistjes, juist helemaal geen puistjes ik werd er af en toe echt gek van.
Deze maand van het mee en blijft het beperkt tot misselijkheid in de middag.

Ach nog een paar dagen wachten en dan zullen de rode duivels wel weer voor de deur staan.

quote: futuremummy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-12-2007 20:19:12'));

hoi nightmare ben je pas gestopt met de pil??

Ja inderdaad.Dit zou mijn eerste menstruatie zonder de pil moeten worden......

En hoe staat het meiden?
Zijn de rode duivels al gearriveerd?
Of zit iedereen nog in spanning?

Hier nog geen rode duivels, wel de voorbode daarvan.

Succes met wachten allemaal!

quote: DeeDee1973 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-12-2007 17:17:51'));

En hoe staat het meiden?
Zijn de rode duivels al gearriveerd?
Of zit iedereen nog in spanning?

Hier nog geen rode duivels, wel de voorbode daarvan.

Succes met wachten allemaal!

hier nog geen ongi, maar wel elke keer krampen alsof ik t echt ga worden op dat moment,

maar elke keer loos alarm..

Liefs Iris en veel succes allemaal

Omdat dit mijn eerste nod is. (ben ruim een jaar niet ongi geweest ivm bv) was ik uitgegaan van een nod rond 12 dec. Maar goed inmiddels nog niet ongi maar wel het idee dat ik 17 dec een eisprong had dus verwacht de eerste mogelijke kans op een positieve test   1jan. Spannende tijden hier ook dus! Zou wel een heeeeeel goed begin van het nieuwe jaar zijn.
Groetjes
Ps ook voor de rest duim ik voor een positieve test

Gelukkig nog steeds geen rode duivels hier, heb wel een onbestemd gevoel in mijn onderbuik... wie weet.

Normaal gesproken test ik niet voor mijn NOD maar met zo'n mooie dag als oud en nieuw kan ik het niet laten ;)

Voor mij is het ook belangrijk dat ik het zo snel mogenlijk weet omdat ik een te traag werkende schildklier heb.

Groetjes Jet

Hallo meiden,

Ik bezoek dit forum eigenlijk voor de eerste keer.
Ik ben begin augustus gestopt met de pil en jawel, meteen regelmatig ongi, tot twee maanden geleden. Vanaf begin november is het een komen en gaan van wel en niet ongi.

Begin nu toch wel op het punt te komen dat het iedere keer weer een teleurstelling is. Maar goed, iedereen zegt dat 5 maanden niet zo heel lang is maar dan is het toch wel fijn als je wat mensen hebt waar je eens tegen aan kan kletsen en die ook weten dat iedere maand weer niet fijn is.

Was deze maand ineens 5 dagen te vroeg en ook heel anders dan de andere keren. Weet niet zo goed of dat bij iedereen zo is die lang aan de pil is geweest?

Groetjes Joycie

Terug
Bovenaan