wie ook NOD rond oud en nieuw?

futuremammie

Hoe is het eigenlijk met de test??????
Heb je al getest of doe je dat vanavond..
We zijn wel nieuwschierig hier hoor!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Natalie

Hoi hoi Dames,

Ik zit in het zelfde schuitje, 31 dec mijn NOD!!
Wij zijn nu in ronde 2, eigenlijk dus nog heel kort. Voel me sinds  4 dagen rommelig in mijn buik en een beetje last van verstopping! Vanaf gisteren ben ik ook misselijk  Nu kan het ook gewoon een buikgriepje zijn, maar stilletjes hoop ik op goed nieuws!!Ben fout geweest door vanmorgen een test te doen.....negatief!!!

Wat denken jullie, is het te vroeg om die kachten te hebben???

Hoi Kikootje

Gezellig dat je ons komt vergezellen!
De kwaaltjes zijn bij iedereen anders. De ene heeft al kwaaltjes een week voor de NOD. De ander is wel zwanger maar heeft de eerste weken nergens last van.
Ikzelf heb ongeveer alle kwaaltjes al gevoeld, maar ben   nog niet zwanger
Probeer je er niet teveel van aan te trekken (makkelijker gezegt dan gedaan, ik ken het)
Anders maak je jezelf helemaal gek. Ik spreek uit ervaring. Dan kan het alleen maar meevallen als   het wel raak is. Als je   je gek gaat lopen maken wordt het   iedere maand dat het niet lukt een stukje zwaarder en dat levert alleen maar stress op en dat is zeker niet bevordelijk voor het zwanger worden.
Zo, ik heb mijn "wijze" raad weer even getikt

Dan nu weer gewoon. Nog een paar daagjes voor je. Dat de test negatief is   hoeft nog niets te betekenen. er zijn ook meiden die tot een week na de NOD negatief testen en toch zwanger zijn, dus zolang de RD's achterwegen blijven is er altijd nog hoop.
Ik duim voor iedereen in ieder geval voor een mooi nieuwjaar kadootje

Knuffel Natalie

Hallo dames,
Ik zit in ronde twee en mijn eerste cyclus toen ik begin oktober ben gestopt, kwam pas na 60 dagen.
Als mijn cyclus nu 28 dagen zou zijn dagen dan zou mijn nod op 3 januari zijn. Maar ik ga er vanuit dat de cyclus langer duurt, maar daardoor ben ik dus niet zeker.
Afwachten maar!en dan mijn geduld bewaren, want dat vind ik wel lastig!

Succes iedereen en de dagen maar langzaam aftellen.

hoi hoi,

ja ik heb vanochtend getest, maar vet negatief!!

maarja ik zit dan ook 3 dagen voor mijn nod, dus kans is groot dat ik veel te vroeg ben geweest.. Liefs Iris

Hoi Meiden,

Kwam ik vanmiddag thuis om te lunchen lag er een pakketje van sensitest met 3 zwangerschapstesten erin. Ik heb het maar snel weg gelegd om het niet te proberen!! ik verwacht rond de 31 ste of de 1ste ongi te worden. Als die uitblijvt wil ik eigenlijk op nieuwjaarsdag testen. Ik heb 2 weken na mijn eispron veel "kwaaltjes" gehad, zoals zere tepels, niemand komt eraan!!!, onderbuik een zeurend gevoel. Maar nu is eigenlijk alles weer weg.??!!! Ik zie het wel, moet veel geduld hebben. het wordt een langgggg weekend!!
Veel succes iedereen!!

groetjes Maaike

hoi maaike,

ook zijn mijn borsten sinds vandaag minder gevoelig dan de afgelopen dagen, maar de duizeligheid en steekjes in me buik houden wel aan,

oja mischien een beetje ranzig maar ben van onderen helemaal paars

hebben meer meiden dat of is er iets anders??

liefs Iris

Hallo meiden,

Ja ik ga ook een lang weekend tegemoet.....wil eigenlijk nu wel gaan testen maar probeer het nog uit te stellen.....

Ja kwaaltjes. Heb er inderdaad ook redelijk wat naar mijn idee. Zo had ik een ongeveer anderhalve week voor mijn NOD erg pijnlijke borsten en tepels. Kon met veel moeite een BH verdragen..... Ondertussen zijn ze nog wel gevoelig, maar een BH aan gaat wel weer. Ook had ik rond die tijd erg rommelige darmen, dat was weer beter maar het rommelt nu weer redelijk wat. Ook heb ik zo nu en dan pijn in mijn onderbuik, net alsof mijn baarmoeder moppert over het een of ander....:)

Wat bij mij ook opvalt is het feit dat mijn haar echt stukken sneller vet is als normaal.

Maar goed zoals eerder gezegd kunnen dit ook pil omtwemmingsklachten zijn.

Probeer mezelf niet te gek te maken. Wil erg graag zwanger worden, maar verwacht niet dat het meteen nu raak zal zijn. Dat zou te mooi zijn.....

Leef met spanning met jullie allemaal mee.

Liefs,

Terug
Bovenaan