wie ook NOD rond oud en nieuw?

hoihoi

allemaal een gelukkig en zwanger 2008 toegewenst.

Iris, van harte gefeliciteerd meid en geniet ervan.

Balen voor iedereen die ongi is geworden. Ik had mijn nod 31 dec maar van de rd's is   nog niets te zien. Als ik zaterdag niet ongi ben dan ga ik een test halen en doe ik hem zondag. Dan laat ik het jullie weten.

Groetjes Claudia

ooh spannend claudia!!

ben reuze benieuwd, ben je al lang gestopt met de pil?

zal voor je duimen, laat t ons weten he?

liefs Iris

hoi iris,

We zitten nu in ronde 3 na mijn miskraam 15 oktober. Toen was ik zwanger in de 4e ronde. Dus van mij mogen die rd 9 maanden weg blijven haha.

Groetjes Claudia

Hoi Meiden

Nu hier zijn de  gearriveerd hoor.
Het wordt voor ons dus op naar ronde 9.
Nog net in januari want mijn NOD is op 31 jan.

Groetjes Natalie

Hoi Meiden,

Vannochtend getest maar helaas negatief. Nu is het misschien wat vroeg om te testen. Ik denk dat ik tot gisteren een innestelingsbloeding heb gehad. Nog steeds geen rd's te bekennen. Dus ik hou nog even hoop dat ik wat later positief test. Wat raden jullie aan wanneer ik de volgende test kan doen?

Groetjes Maaike

Hoi meiden,

Wat vervelend zeg die . ik heb er nog geen last van maar ben wel al meer als een week over tijd. Had ook niet eerder tijd om te reageren maar heb vrijdag een test gedaan en zo negatief als tie maar zijn kan. Toch hou ik een beetje hoop en doe ik  misschien morgen nog een testje. ben zo benieuwd. Want ik voel me echt zwanger. precies hetzelfde als bij de volgende.

Maaike ik hoop dat het nu raak is bij jouw zou erg leuk zijn natuurlijk. Zelf blijf ik ook maar hopen. Geen bloed geeft goede moed!!!!!

Groetjes Claudia

Hai Allemaal,

Hoe gaat het met iedereen?
Met mij gaat wel, weer afwachten en dat is altijd zoveel geduld hebben.
Mijn menstruatie is onregelmatig, vorige keer cyclus 60 dagen en nu tweede ronde, dus ben erg benieuwd!
Ik duim voor jullie allemaal die nu moeten afwachten!!!!

Groetjes Patries.

Terug
Bovenaan