wie ook NOD rond oud en nieuw?

Rode duivels zijn hier ook gekomen.
Zie dat ik niet de enige ben.

Jammer meiden ik leef met jullie mee hoor, ik weet wat het is om elke maand een teleurstelling te verwerken, maar geloof me na een jaar wordt de teleurstelling pas echt erg.
Dus ik hoop dat jullie dat in elk geval niet hoeven meemaken.

Hoi,

Nou net getest en negatief :(
Die bloeding (bruine derrie) van vanochtend, daar is het bijgebleven. Verder voel ik ook geen ongestelheidgevoel. Dus nog maar even afwachten wanneer ze dan wel komen.

Iedereen een fijne jaarwisseling en dat 2008 een vruchtbaar jaar mag worden!! Veel geluk voor 2008!

Groetjes Maaike

Hoi Meiden

Hier ook een negatieve test
Mijn NOD is over 3 dagen, dus ik heb wel wat vroeg getest.
Ga er maar vanuit dat ik donderdag gewoon ongi wordt...

Ga vanavond lekker toosten op een nieuw jaar vol met nieuwe kansen en dan maar snel op naar ronde 9.
Meiden, Hopelijk hebben jullie toch allemaal een fijne avond.
Allemaal een super 2008 gewenst!!

Knuffel Natalie

Hai Girls,

Gisteren zijn ook hier de RD gearriveerd....damn wat was ik chaggie gister zeg. Was met  mijn schoonzusje  de laatste dingen aan het kopen voor sávonds en voelde ze aankomen. Ja en dan sta je daar, je wilt ff van je af praten, maarja zij weet van niets haha...

Het was ook te mooi om waar te zijn geweest, eerste ronde bezig en op oudjaarsdag positief kunnen testen!

Naja girls, nieuwe ronde, nieuwe kansen!!

May your dream come true in 2008!!!!!!!!!

hoi meiden,

hier nog geen ongi of tekenen te bekennen in de verste verte,
had gisteren mijn nod, maar had gisteren een testje gedaan maar negatief, dit was ook dom van mij want was niet met ochtendurine en had veel gedronken
als ik nog niet ongi ben ga ik morgen of overmorgen testen..

en een gelukkig en hopelijk zwanger 2008 toegewenst!!

LIefs Iris

Hoi Iris,

Ik las net je berichtje. Dus het scheelt als het geen ochtendurine is als je test? ik heb gisteren getest, maar dit was smiddags en ik drink erg veel. Het e.e.a. zal wel verdunnen dan denk ik? Want bij mij zijn de rode duiveld ook nog niet langs geweest. Voel me ook absoluut niet ongesteld!! Ik denk dat ik vrijdag ochtend ofzo dan ga testen. Zijn lange dagen zo als je op je menstruatie zit te wachten. En zeker met de vrije dagen!
Maar goed GEDULD!! :)
Heel veel succes en ik ga duimen!!

Groetjes Maaike

goedemorgen dames,

balen dat sommige van ons ongi zijn geworden, maar hopelijk een goed begin van 2008 krijgen,
ik zelf zou ook wel is wat meer duidelijkheid willen hebben..
ben nu 2 dagen overtijd, geen enkel teken van de duivels, en mijn gevoel zegt zwanger maar tot nu toe nog geen positieve test gehad, laatste test was op 31 dec, mijn nod zonder ochtendurine,

pff weet echt niet wat ik ervan moet denken, dat ik maar gauw een positieve test krijg of ongi word, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben

LIefs Iris

quote: maaikuuuhhh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-01-2008 22:48:18'));

Hoi Iris,

Ik las net je berichtje. Dus het scheelt als het geen ochtendurine is als je test? ik heb gisteren getest, maar dit was smiddags en ik drink erg veel. Het e.e.a. zal wel verdunnen dan denk ik? Want bij mij zijn de rode duiveld ook nog niet langs geweest. Voel me ook absoluut niet ongesteld!! Ik denk dat ik vrijdag ochtend ofzo dan ga testen. Zijn lange dagen zo als je op je menstruatie zit te wachten. En zeker met de vrije dagen!
Maar goed GEDULD!! :)
Heel veel succes en ik ga duimen!!

Groetjes Maaike

dat zijn ze zeker!! hoop dat we in t zelfde schuitje zitten.. en dat we gewoon weinig hcg aanmaken en pas iets later positief testen,

heel veel succes meid en ik ga ook voor jou duimen!!
laat je t ons wel weten??

LIefs Iris

Terug
Bovenaan