wie ook NOD rond oud en nieuw?

dat zijn ze zeker!! hoop dat we in t zelfde schuitje zitten.. en dat we gewoon weinig hcg aanmaken en pas iets later positief testen,

heel veel succes meid en ik ga ook voor jou duimen!!
laat je t ons wel weten??

LIefs Iris

Helaas!! Ongi geworden. Maar goed ik weet nu waar ik aan toe ben. Het is wel heel anders dan normaal hoor. Heel weinig en niet heftig! vreemd hoor je eigen lichaam! haha. Maar goed, kunnen we weer klussen! Ik ga hopen dat jij niet ongi wordt en snel positief test!! Veel succes met het "lange wachten"!!

veel liefs Maaike

Hoi meiden,
Eigenlijk hoor ik hier niet, maar zo af en toe kijk ik hier ook nog eens rond!
Ik zag dat jullie nog zitten te wachten..
spannend zeg !
Ik wilde jullie even laten weten dat ik pas een week naar mijn NOD positief testte.
misschien geeft het jullie goede hoop !
liefs Sandra

aaaah  net getest en....

POSITIEF!!! hoewel het ene streepje heel licht is, is het volgens de gebruiksaanwijzing van clearbleu ook positief!!

kan t gewoon haast niet geloven..

en maaike, wat vervelend zeg, maar je weet idd waar je aan toe bent, en je weet t..

nieuwe ronden, zijn nieuwe kansen!!

meiden heeeeeeeeel veeel glitters voor jullie..

Liefs Iris

Hoi Iris

GEFELICITEERD!!!!!
Wat een super begin van het jaar zeg!!!
Ik pak toch wat van je sterretjes hoor, al weet ik voor 99% zeker dat mijn rd's morgen weer op bezoek komen, voor die 1e % wil ik wel wat hebben
Meid geniet ervan

Knuffel Natalie

hallo allemaal,
ik ben hier nieuw, lees al wel een tijdje mee.
ik had mijn nod ook rond oud en nieuw had er dit keer een heel goed gevoel over dat ik zwanger zou zijn maar helaas 30 dec waren de duivels erweer.
was best wel ff balen maar jah.
wij zijn nu bezig met poging 7 dus op zich valt dat nog wel mee, maar toch!
ik hoop voor iedereen hier een vruchtbaar 2008!
liefs yurah

ojah, iris gefeliciteerd het jaar kan niet beter beginnen of wel

quote: yurah reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-01-2008 21:32:08'));

hallo allemaal,
ik ben hier nieuw, lees al wel een tijdje mee.
ik had mijn nod ook rond oud en nieuw had er dit keer een heel goed gevoel over dat ik zwanger zou zijn maar helaas 30 dec waren de duivels erweer.
was best wel ff balen maar jah.
wij zijn nu bezig met poging 7 dus op zich valt dat nog wel mee, maar toch!
ik hoop voor iedereen hier een vruchtbaar 2008!
liefs yurah

inderdaad balen zeg Yurah, maar hopelijk is 2008 ook jullie jaar..
nieuwe ronden zijn nieuwe kansen,

Veel liefs Iris

Hoi Iris,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
Dat de zwangerschap goed mag verlopen!

Ik heb zelf mijn nod op 3 januari als ik uitga van 28 dagen, maar mijn vorige cyclus was 60 dagen, echt lang.
Nu hoop ik toch dat het anders loopt.Kortere cyclus of zwanger.
Ik ben pas begin oktober gestopt en  ben toen  eerst 1 keer nog van de pil  ongesteld geworden en daarna dus pas weer na 60 dagen.Ik had bijna geen geduld.
Nu ben ik weer aan het afwachten, maar ik had het idee dat ik  31 december een eisprong heb gehad, omdat ik pijn in mijn buik had, steekjes rechts onderin en een soort slijmpropje verloor.(sorry, voor de benaming).
Had ik wel een vraagje: ik heb de  afgelopen paar dagen last ineens van warme wangen, die in een keer erg rood en warm worden, wat is dit?Is  het  ontpillen?

Groetjes Patricia.
ps: Iedereen nog de beste wensen voor  2008!

Terug
Bovenaan