Wie ook NOD tussen 6 en 11 oktober?

Hoi meiden,

Kyra, van harte meid!!!!!! Geniet ervan.

Bij mij is het helaas weer mis gegaan, de bloeding brak gisteren door.
Ik heb me voorgenomen het een tijdje los te laten, was er de laatste tijd de hele tijd mee bezig. Moet wel zeggen dat ik even erg teleurgesteld ben in m'n lichaam.
Ik ga  straks de verloskundige bellen,misschien moet ik volgende week nog even langskomen om te kijken of alles schoon is en dan kan ik gelijk nog wat vragen stellen.

Jullie allemaal succes met zwanger worden.

Groetjes,
Angel

hey angel,

Wat een klote nieuws zeg, ik heb vorige maand hetzelfde meegemaakt.
Ik had zelf gisteren mijn nod maar neg. getest maar ben nog niet ong. maar heb al wel buikpijn dus het zal vandaag wel komen.

Ik wens je heel veel sterkte en iedereen zegt jullie tijd komt nog en dat is zeker waar maar gun jezelf ook de tijd om je gewoon even k*t te voelen.

xx natascha

Natascha,

Bedankt!!!
Ja,  het is best kl*te allemaal. Ik ben er ook best verdrietig over, 1e keer in aug. dacht ik pure pech, maar nu 2e keer, dan verlies je toch het vertrouwen in je eigen lichaam even.

Jij hebt het dus ook meegemaakt, balen meid en nu komen de RD's er waarschijnlijk aan bij je.
Ik duim voor je dat het snel weer raak mag zijn en dat je dan  gezond zwanger mag blijven!

Groetjes,
Angel

hoi pukkepuk en kyra van harte gefeliciteerd geniet er lekker van
angel wat jammer dat het weer is misgegaan hoop dat het de volgende keer wel goed mag gaan.

groetjes dominique

Hoi Hoi..
Hier is het nog steeds rustig..
Had eigenlijk wel verwacht vandaag ongi te worden, maar nog niets te merken.
Heb vanochtend een test gedaan !! negatief !!!
Even afwachten maar, wordt het dan vanacht of morgen wel..
Voor iedereen die nog aan het wachten is succes..
Pukkepuk en Kyra   GEFELICITEERD.
Angel.. wat rot zeg...
Liefs Sandra

Dank jullie wel allemaal!

Ssandra, spannend, misschien is er nog wel kans dat je zwanger bent en dat je HCG-gehalte nog te laag was. Ik duim voor je.

Groetjes,
Angel

hoi angel, K** zeg! misschien een beetje late reactie maar ben een tijdje niet online geweest. sterkte meid!

ik ben vandaag eindelijk ongesteld geworden! ik ben dus twee week over tijd. had 3 keer getest maar nee elke keer het zelfde resultaat! en toch brak mijn ongi maar niet door. toen het vanmorgen eindelijk zover was, was ik voor het eerst blij dat ik ongi was geworden. klinkt gek maar ik wist dat ik niet zwanger was en dan wil je toch zo snel mogelijk met de volgende ronde beginnen.

liefs Joke

Hoi Joke,

Bedankt!! Ja, het was even slikken hoor om dit 2x mee te maken in korte tijd. Maar heb het nu weer aardig een plekje gegeven. De bloeding is ook weg sinds gisteren, dus da's ook wel fijn.

Balen zeg bij jou, 2 weken overtijd en niet zwanger. Pff...waarschijnlijk heb je dan een late eisprong gehad. Maar nu kan je dan gelukkig weer snel verder.
Ik duim voor je dat het snel raak is.

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan