Wie ook NOD tussen 6 en 11 oktober?

hallo,
ik heb vandaag gestest, moet morgen ongi worden,maar ik kon niet wachten. er is nog geen streep zichtbaar, dus toch maar afwachten. meer kan je dan toch niet doen hé? het is wel erg frustrerend en spannend. ik heb het idee dat ik allemaal kleine "klachtjes" heb, maar ik aak mezelf er alleen  maar gek mee.  voor iedereen die een positieve test hadden: heel erg proficiat, geniet ervan. de rest die net zo in onzekerheid zitten: toi toi toi en die naar de volgende ronde gaan, erg veel plezier en suc6!

groetjes ikke

Dames...groot nieuws...ik ben zwanger! Ik was gisteren 3 dagen overtijd, mijn man vroeg 's morgens wanneer ik een test zou gaan doen, waarop ik stoer zei dat ik tot het weekend wilde wachten. Dat is me dus niet gelukt  Ik heb in mijn lunchpauze een test gekocht, 's avonds de test gedaan (Clear Blue) en er kwam binnen 2 seconden een blauw kruis tevoorschijn - geen twijfel mogelijk dus! We waren allebei helemaal in shock en vreselijk blij en gelukkig.
We zijn vanmorgen even bij de huisarts geweest en volgens zijn berekening ben ik 5 weken zwanger. Ik moet over 4 weken terugkomen, dan krijg ik ook een verwijsbrief voor de verloskundige enzo. Spannend!
Het is dus allemaal nog heel pril en ook erg onwerkelijk.
Ik heb nu trouwens ook last van zere borsten en kleine steekjes in mijn buik.
Het was bij ons trouwens de eerste ronde al raak - wat een geluk!
Nou...ga even verder zweven op mijn roze wolk :)

Hey dames

Mijn NOD is vandaag 11 oktober... afwachten......... PFFFFFF GR R_M

Pukkepuk, van harte gefeliciteerd wauw goed zeg en dat in de 1e ronde.
 Geniet er van want die 9 maanden zijn vlug om, is dit jullie 1e kindje?
Wanneer ben je uitgerekend?
Wil je nog wat glitters strooien voor ons misschien helpt het.

RM succes vandaag mijn nod is ook vandaag, tot nu toe nog niets te zien, maar ja de dag is nog niet om. Ik ga voor je

Liefs Kyra

hallo allemaal

Pukkepuk.. Gefeliciteerd !!! Echt geweldig voor jullie!!
Ik ben nog steeds niet ongi.. dus nog maar afwachten..
Is ook wel erg lastig als je niet zeker weet wanneer je nod is.
Tussen 9 en 12 in ieder geval..
Elke keer heb ik het idee dat ik het wel zal worden,
Vooral maandag en dinsdag had ik last van mijn onderrug en onderin mijn buik, wat vaak wijst op het ongi worden bij mij..
OOk heb ik veel pukkels.. haha !! dat heb ik normaal nooit zo erg,, maar goed..
Ik heb helemaal niet meer het gevoel dat ik zwanger ben..
dus ga er ook vanuit gewoon vandaag, vanacht of morgen ongi te worden.
Mocht het zaterdag ochtend nog uitgebleven zijn, dan doe ik nog wel een test..
wilde het in eerste instantie vandaag doen, maar tot nu toe kan ik me beheersen heb al zoveel testen 'weg gegegooid'   haha.. omdat ik geen geduld had.

Angel.. heb jij alweer een nieuwe test gedaan?

Iedereen die ook nog aan het wachten is.. heel veel succes..
iedereen die al ongi is.. succes in de volgende ronde

Liefs Sandra

hey pukkepuk,

Gefeliciteerd!!!!! en in 1 x , das mazzel!!!!! geniet ervan.

Ik heb vanochtend voor de zekerheid getest, maar.... negatief. Ook is mijn tempetatuur gedaald gisteren dus ik zal wel gewoon de volgende ronde ingaan. alleen heb ik sinds gisteravond ineens weer zere borsten, wat ik anders alleen een paar dagen voor nod heb. Ik wordt er een beetje moedeloos van. Een vrouwenlichaam is toch blijkbaar geen machine die volgens de boekjes werkt!!!!

Liefs allemaal en sterkte met klussen en wachten en wachten en wachten...
Wietske

hey pukkepuk,

Gefeliciteerd!!!!! en in 1 x , das mazzel!!!!! geniet ervan.

Ik heb vanochtend voor de zekerheid getest, maar.... negatief. Ook is mijn tempetatuur gedaald gisteren dus ik zal wel gewoon de volgende ronde ingaan. alleen heb ik sinds gisteravond ineens weer zere borsten, wat ik anders alleen een paar dagen voor nod heb. Ik wordt er een beetje moedeloos van. Een vrouwenlichaam is toch blijkbaar geen machine die volgens de boekjes werkt!!!!

Liefs allemaal en sterkte met klussen en wachten en wachten en wachten...
Wietske

Hartelijk dank voor alle gelukswensen! Ik heb vanmorgen op het station al het tijdschrift 'Ouders van Nu' gekocht - nu mag het he!
Ik ben rond 13 juni uitgerekend, wat goed uitkomt aangezien mijn man docent is en dus heel lang zomervakantie heeft! Gezellig!
Bij deze even heel veel geluksglitters voor jullie allemaal - ik leef met jullie mee!

Terug
Bovenaan