Wie ook NOD tussen 6 en 11 oktober?

Hoi Pukkupuk, leuke periode zeg juni, mijn oudste is 10 juni jarig en ik was toen 11 juni uitgerekend, de afgelopen paar jaar is het op zijn verjaardag mooi weer en hebben we het buiten kunnen vieren.

Groetjes van Kyra

heey meiden,

jah slecht nieuws negatief.
echt balen.
ben nog beetje van me doen omdat ik zo dacht dat het wel zo zou zijn ivm met al die vage klachten vandaag weer naar de huisarts gegaan zegt ie ik ben bang dat je gewoon een vroegtijdige miskraam heb gehad ,
let wel GEWOON. rrr kan het nog lulliger.
maar ja ben nu gewoon snel geiriteert.

op naar volgende ronde.

gr jokey

ha meiden
wou eerst even zegen dat ik het klote vind dat er een paar zijn die niet zwanger zijn. weet hoe je je voeld.

ik zou eigenlijk vandaag ongi moeten worden ci van 30 dagen. maar er is nog niks te bekennen,
ik moet wel zeggen dat ik dinsdag wel getest heb oeps was niet de bedoeling maar wou het gewoon weten maar hij gaf negatief aan, maar ik heb helemaal niet het gevoel dat ik ongi moet worden,

ik heb wel sinds een week dat ik erg slecht slaap en heel erg hoofdpijn heb, en dat heb ik nog nooit gehad als ik ongi moet worden, en ben sinds gisteren avond misselijk.
het gevoel dat ik moet spugen maar het komt er niet uit ja vies onderwerp he bbbhhaa

wat zouden jullie doen waneer weer testen?
en wat zijn al die gekke klachten.

ik probeer geen hoop te hebben. maar ja toch heb je dat.

ik moet ook eerlijk bekennen dat ik deze maand er helemaal niet mee bezig ben geweest maar dan ook echt niet, we zijn naamelijk erg druk om een huis te kopen. dus daar gaat al mijn aandacht naartoe.

wie wil mij advies geven.

groetjes sheerina

ps gezellig hier he,

Pukkepuk,
Van harte meid!!!!!

Rest vd meiden, nog spannend!

Ik ben helemaal in de war en in een dip. Na 2  licht positieve  testen van Sensitest maandag en woensdag, vanochtend een negatieve digitale ClearBlue-test!!!  
Dus..ik vrees dat ik  weer een vroege miskraam heb gehad. M'n borsten doen ook niet meer zo pijn, dus het zal wel zo zijn. Echt kl*te.
Heeft iemand nog advies voor me? Ik heb  net wel de info-lijn van clearblue gebeld en die zeggen dat het wel zo  kan zijn dat de concentratie HCG nog niet hoog genoeg is voor de ClearBlue-test.  
Ik moest het even kwijt hoor.

Groetjes,
Angel  

Hey meiden,

Pukkepuk gefeliciteerd!! Jokey balen zeg, hopelijk hebben we volgende maand beter nieuws.

Angel, ik hoop voor jou dat het aan de test ligt. Misschien is het een idee om bij je huisarts een test te laten doen. Zoals ik al eerder zei heb ik er geen verstand van, maar ik dacht misschien heeft die super nauwkeurige testen. Ik ga voor je duimen!

Voor de wachters, veel succes en ook al is het mij niet gelukt deze ronde, ik blijf nieuwsgierig meelezen en hopen dat het bij jullie raak zal zijn.

Groetjes GOuk

heey meiden

jah ik weet het het is nog erg vroeg mijn partner moest alweer vroeg op de vrachtwagen en ik moest hem wegbrengen anders heb ik heel de dag geen auto haha.
dus zit nu al op me werk beetje te update op deze site.

maar goed, nou mijn (vage klachten ) zijn nog steeds aanwezig.
ik weet het niet meer hoor.
het voelt echt nog steeds hetzelfde.
ik twijfel nog steeds aan de conclusie van de arts het voelt zo tegenstrijdig.

kus jokey

Hoi meiden

Ik heb fantastisch nieuws ik ben zwanger!!!!!!!
Er waren duidelijk 2 streepjes te zien, ik heb wel 5 min naar die test zitten staren, ongelovelijk zeg.
Voor iedereen heel veel glitters
****************************************************************************************
********************************************************************************************

Succes met vangen
Liefs Kyra

Hoi allemaal,

Kyra, gefeliciteerd!!!!! super fijn, geniet ervan. En bedankt voor de glitters, die kunnen we gebruiken!!

Angel, hoe is het nou? heb je alweer een test gedaan?? Ik kan die testen al niet meer zien, altijd maar 1 streepje.

Jokey, ik zit in hetzelfde schuitje nog steeds. Heb gisterochtend voor de zekerheid een test gedaan; negatief. Gisteravond de hele avond erg zere borsten gehad, heb ik anders nooit! en ik ben al 2 dagen vreselijk moe. Ik weet het ook ff niet meer hoor!

Gewoon maar weer wachten....zucht.....

Groetjes Wietske

Terug
Bovenaan