Wie ook NOD tussen 6 en 11 oktober?

hoi natascha, wat bedoel je met klachten? Menstruatieklachten of zw-klachten?
ik heb het vermoeden dat ik zwanger ben,... maar ja... tis pas de eerste ronde...

hey pipootje, ik bedoelde zw klachten, ik hoop voor je dat het meteen raak is. zou toch echt super zijn. wanneer kun je testen?

groetjes natascha

vandaag zijn  de steken in mijn buik een stuk minder en ik heb vandaag ook sterk het gevoel dat ik toch ongi ga worden.  ik zal nog even afwachten maar mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger ben. helaas.

Whaaaaaaa die onzekerheid!
Weet echt ff niet wat er in mijn lichaam omgaat. Ik ben immers nog aan het ontpillen..
Vandaag is mijn NOD, tenminste als mijn cyclus 28 dagen zou zijn...
Ik voel niets!
Zelfs geen hoofpijn of krampjes zoals normaal voor de menstruatie.
Afwachten dus maar..

Joke, ik voel met je mee! hoop echt dat je toch niet ongi wordt!

liefs, Stefany.

quote: Angel36jaar reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-10-2007 21:21:49'));

Hoi,

Jokey, welkom bij de "wachtgroep" ha,ha!
Je kansen zijn deze maand dus wel hoger omdat jullie elke dag geklust hebben rondom je eisprong. Ben benieuwd.

Groetjes,
Angel

hoi angel

helaas vandaag je raad het al ongie , me hoop is weer in een diepe put.
ik wil toch eens proberen die ovuluatietesten te gebruiken is dat ingewikkeld ?
ervaring?
en jah zit er wel mee dat me ei dan net moet zijn in het weekend rrrr.

gr jokey

heey jokey
balen zeg. ik kan me voorstellen dat je even weer in een put zit. hopen dat je volgende ei in het weekend is. dan kan je lekker gaan klussen!

groetjes joke

hoi meiden,
spannend he, was er niet zo mee bezig eigenlijk druk he.
maar goed vandaag was ik hier wat aan het schrijven en sinds die tijd moet ik er toch wel aan denken..
hoop eigenlijk stiekem wel dat het dan nu eindelijk zo ver is hebben nu al zo lang gewacht het is nu wel goed genoeg geweest toch.

maar waneer gaan jullie allemaal testen, ik ga of de 15 de of de 16 testen,

groetjes sherina

hey jokey,

Wat rot voor je maar blijf hoop houden, misschien heb je volgende maand meer geluk, ik zal voor je duimen.
Ik heb gehoord dat die ovu testen best goed te doen zijn, heb ze zelf nog niet gebruikt.

sherina,

Ik ga 11 oktober testen dan is mijn nod en ik kan echt niet langer wachten

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

groetjes natascha

Terug
Bovenaan