Wie ook NOD tussen 6 en 11 oktober?

hoi joke,

Dat word idd spannend nog heel even geduld, die kwaaltjes lijken er wel op maar je weet het nooit, laat even weten als je iets weet goed?

groetjes natascha

Hoi,

Jokey, welkom bij de "wachtgroep" ha,ha!
Je kansen zijn deze maand dus wel hoger omdat jullie elke dag geklust hebben rondom je eisprong. Ben benieuwd.

MonReve, dus jij had al getest deze week? Heb je ook al wat symptonen die op zwangerschap wijzen?

Natascha, ja, da's zeker waar de eerste 12 weken zullen erg spannend zijn voor ons. Oh, dat wist ik niet dat je dan eerder gecontroleerd wordt, da's dan wel fijn.

Ik heb wel vage krampjes al een paar dagen, net of er van alles gebeurd in m'n buik, verder erg moe (terwijl ik 9 uur geslapen heb vannacht en vandaag ook vrij rustig aan heb gedaan), puisten en gevoelige borsten.

Groetjes,
Angel

Ja, ik heb er eigenlijk wel een goed gevoel over...maar durf dat eigenlijk niet hardop te zeggen, want dan valt het zo tegen als het toch niet zo is.
Het is zo vervelend dat ongi-klachten en zwangerschapsklachten zoveel op elkaar lijken!

Ik hoop voor jou ook Natascha dat je zwanger bent en voor de rest natuurlijk ook!

groetjes,
Angel

Dat is idd niet zo slim geregeld van moedertje natuur haha, het word dus gewoon nog een lange week,
Gelukkig kunnen we het hier lekker van ons af kletsen!

Nou, da's inderdaad wel fijn dat we het met elkaar kunnen delen hier!
Ga zo m'n bed in, weltrusten.

Groetjes,
Angel

Hoi allemaal,

Wij zijn even naar de film geweest, werkt goed als afleiding.
Jokey, ik heb precies dezelfde kwaaltjes als jij, maar ben ook zo bang dat mijn lichaam me n beetje voor de gek houdt. Je gaat soms van alles voelen, gewoon omdat je t zo graag wilt!

Ik heb idd ook last van chagerijnige buien, moeheid, hoofdpijn, trek en zere borsten als ik ongie moet worden dus t zegt allemaal niks zucht.....
wachten, wachten, wachten....

Trusten!
Wietske

Terug
Bovenaan