Wie ook NOD tussen 6 en 11 oktober?

Ik denk er ook aan maar ik merk dat het nu nog wel wat mee valt, ik denk dat ikhet volgende week echt niet meer hou van de spanning.
Ben vanavond eindelijk weer eens gaan zwemmen, heerlijk.
Morgen weer naar   het zwembad maar dan met mijn jongste zoon Baby zwemmen, is echt geweldig!!!!

Tot morgen groetjes van Kyra

Ik heb gisteren mijn eisprong gehad , volgens de ovulatietest.
Mijn NOD   is 16 oktober . Spannend dus hè ?
      groetjes.........

Hoi allemaal,

weer een dag voorbij dus allemaal een stapje dichter bij de nod, spannend...

Leuk dat babyzwemmen kyra, hoe oud is je zoontje?
Hoelang ben je al bezig voor een tweede?

Hey Kim,
Spannend hoor, welkom bij de wachtgroep, haha

groetjes natascha

hoi meiden,
Ik moet 11 okt ongi worden met een cy van 30 dagen,
ik moet zegen dat ik er deze keer helemaal niet mee bezig ben. was net al jullie verhalen aan het lezen ik denk is even kijken hoelang het nu nog duurd voor ik ongi moet worden maar dat is al volgende week. ben ook heel erg druk bezig we zijn bezig met een huis kopen dus alles gaat een beetje langs mij heen, gelukkig,

we zijn ook al 9 maanden bezig, en ik heb pco dus dan duurt het wat langer,
maar de artsen zegen dat ik gewoon zwanger kan worden zonder medicijnen,
dus het is afwachten,

een vriendin van mij is gisteren bevallen van een zoon echt heel leuk hoor maar oo zo jaloers kan er niks aan doen, we mogen ook niet langs komen wandt ze geeft een kraamfeest, en heb het gevoel als ik haar bel dat ze me afscheept dan heeft ze geen tijd dan is er weer dat dat was ook zo voor de bevalling, weet niet of het aan mij ligt of dat het echt zo is. maar ik wacht wel af, en ik zie het wel.

maar goed dat was het wel voor even,

groetjes sherina

hey sharina,

Wat fijn dat je afleiding hebt zeg, ik word gek van het aftellen,
Wat jammer dat je vriendin zo doet zeg, misschien zijn het de hormonen,
Ik heb ook een vriendin die net bevallen is en dat doet me wel wat, maar vind het ook wel heel leuk voor haar, zij heeft zelf ook eerst een mk gehad dus ze begrijpt me heel goed, dat is wel fijn.
Nou ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn, hou je ons op de hoogte?

groetjes natascha

Ik ben hier ook nieuw en moet rond 7 oktober ongesteld worden. Nou ja, liever niet dus want we zijn sinds 3 weken aan het klussen  Ik kreeg vorige week blaasontstekening en toen heeft de huisarts meteen ook getest of ik zwanger was (ivm de antibiotica) maar dta was niet het geval dus ik verwacht dit wekeend wel ongesteld te worden. Maar het blijft spannend!

Hey pukkepuk,

wat vervelend dat je nu juist een blaasontsteking moet hebben zeg.
Ik hoop alsnog dat het raak is, hou ons op de hoogte goed?

groetjes natascha

Terug
Bovenaan