WIE OOK OVERTIJD!!

A

Anoniem

Guest
hallo ik ben nu twee dagen overtijd, als ik een cyclus tel van 28 dagen maar het kan ook nog vrijdag worden want dat was de afgelopen maand een cyclus van 31 dagen,
dus daarom wil ik nu wachten tot zaterdagmiddag met testen als ik dan nog niet ong ben geworden, want meestal wordt ik het snachts of smorgens vroeg,
hebben jullie ook wat klachten??
ik heb nu hele rare dingen, misselijk, heel veel plassen, pijnlijke borsten( tepels), afscheiding,?? ik weet dat het ook een teken kan zijn van ong worden , want ik weet je lichaam kan je ontzettend goed voor de gek houden!! dat heb ik nu wel gemerkt in de 2,5 jaar dat we bezig zijn,
maar daarom wil ik graag weten of iemand dat ook heeft gehad en toch zwanger bleek te zijn , of iemand die ook overtijd is ,om samen door de dagen heen te komen, want het zijn zulke zenuwslopende dagen!! nog 2 dagen en dan hoop ik pos te kunnen testen,
iedereen heel veel succes, en ik hoor graag van jullie,
xxx wendy

Ha meis,

Zoals in andere topic nog niet ongesteld.... ben ik (de naam zeg t al haha) ook nog niet ongesteld.
Ben vergeleken met mn vorige cyclus nu 1 week overtijd maar test was negatief gister.
Het enige wat mij opvalt is dat mijn borsten zijn opgezet das al. Niet misselijk of wat dan ook.
Ben dus bang dat mijn cyclus was langer duurt dan vorige week :(

Hoe voel jij je nu?

Liefs

Reneke

hoi reneke,
ja bij mij is eigenlijk nog niks veranderd, alleen wat rare buikpijn, en al die andere dingen zijn er wel, zoals ontzettend moe, en misselijk , koppijn, pijnlijke tepels, veel plassen, niet normaal meer,
maar ik durf echt niet te denken dat ik zwanger ben, want ik heb al zo vaak gedacht ja nou is het zo maar steeds werd ik gewoon weer ong!!
maar zoveel symptomen als nu nee dat heb ik   nog niet gehad in die 2,5 jaar,
hoe lang ben jij al bezig en is dit je eerste kindje??
dit zou mijn derde zwangerschap worden, ik heb een dochtertje van ruim 4,5 jaar en in mijn andere zwangerschap 5,5 jaar geleden  heb ik mijn zoontje moeten afgeven, helaas dood geboren bij een zwangerschap van 26 weken,
ik loop wel al bij de gyn en heb nu afgelopen maand ook om de 3 dagen moeten komen voor inwendige echo om te kijken of het eitje gegroeit was en wanneer het op springen stond en dat was 28 mei?? maar nu is de vraag natuurlijk wanneer is het gesprongen,
ben zo benieuwd, ik kan het bijna niet meer uit houden, maar probeer het toch,
hoe is jou cyclus altijd de mijne was altijd op tijd op de dag af zelfs maar nu de laatste maanden zat ik op 31 dagen dus daarom wacht ik nu zeker tot zaterdag dan zit ik op 33 dagen, als ik nog niet ong ben geworden,
ik hoop snel weer van je te horen,
xxx wendy

ha meis,

Ik ben bezig voor mn eerste kindje en zit pas in de tweede ronde. Dus ik weet niet zeker of het erg betrouwbaar is om me aan mn vorige clyclus te houden. Voor de pil was ik altijd wel regelmatig, vaak maar regelmatig. Dus toen ik vorige maand na 23 dagen ong werd dacht ik, ja het word weer vaak. Maar ik ben nu zelfs overtijd voor een gemiddelde cyclus. En ik heb nog nooit in mn leven een lang cyclus gehad.
Maar misschien ben ik nog aan het ontpillen

Ik weet het allemaal niet meer hoor.....
Ook ik zou rond de 28ste mn ei sprong hebben, volgens 3 berekeningen op internet dan...
Ik hoop echt voor je dat het raak is meid...

Liefs en succes met afwachten....

Reneke

Hoi Depri,

Wat spannend voor je zeg!!
Hoop dat je ook snel mee mag verhuizen naar het andere forum

Groetjes Espritxx

Heee Depri,

Zoals je kunt lezen bij; 5 dagen overtijd maar negatieve test.... ben ik dus helemaal niet overtijd.
Doordat ik net gestopt ben, klopt mn cyclus inderdaad nog niet. Heb HA gebeld en omdat ik de slijmprop vorige week verloren ben, zal ik moeten wachten tot volgende week dinsddag...

Ik wens jou heel veel sterkte toe en hopelijk is het raak!

Heel veel liefs

Reneke

YES,

Ik ben 3 dagen overtijd EN zwanger volgens de test die ik vanmorgen heb gedaan

Dit had ik echt NOOIT verwacht (2e kindje, 1e ronde)

Ik heb ook het hele scala aan klachten, ontzettend pijnlijke tepels, zeurgevoel in buik, veel plassen (heb zelfs op blaasontsteking laten testen bij arts, was gelukkig niet zo)

Iedereen veel succes, en dat er maar veel zwangeren mogen volgen !

dank je wel meiden , voor jullie reacties,
het is wel moeilijk maar probeer echt te wachten tot zaterdag, ik loop vandaag mezelf ook eigenlijk een beetje veel in de weg, ik wil van alles doen maar krijg het gewoon niet voor elkaar!!
ik ben constant met mijn buik bezig, voel ik nu wel wat ja of nee,ik word op dit moment gek!!!
nog effe door de zure appel heen bijten en dan hoop ik echt dat ik mag verhuizen naar het februariforum!!
maar ik denk van niet, ik weet niet ik zie het allemaal somber in,omdat ik dat nu wel voortaan gewend ben natuurlijk,
ik hoop echt voor jou reneke dat je echt niet zolang er over gaat doen net als ik!!
ik heb altijd de prikpil gehad en dat heeft echt 9 maanden geduurt voordat ik ong werd!
maar daarna wel onregelmatig, en pas na 6 maanden was ik regelmatig en nu ga ik weer onregelmatig worden, wat een ellende he allemaal!!
nou meiden heel veel succes en misschien tot vanavond weer,
xxx wendy

Terug
Bovenaan