WIE OOK OVERTIJD!!

hallo meiden, hier nog steeds geen RD?????
ik snap er geen hol , mijn gyn vind het ook raar daarom heb ik vanmiddag bloed moeten laten prikken en daar krijg ik morgen rond 17:00 de uitslag van nou ben benieuwd??
iedereen heel veel succes met testen!
xxx wendy

hallo meiden,

Al nieuws daar? hier nog géén RD te bekennen. Toch nog niet getest. Ik heb de afgelopen dagen zoveel berichtjes gelezen over negatieve testen, dat mijn man en ik besloten hebben om een week te wachten.

Dit is pas dag twee overtijd. Ik heb echter de afgelopen vier keer precies een cyclus van 28 dagen gehad. Dan zou je toch zeggen dat er wat moet zijn. Ik heb echter weinig verschijnselen, behalver dat ik héél erg veel last van mijn buik heb. De ene keer lijkt het vaak op naderende ongipijn (al klap ik dan normaal dubbel en nu niet), de andere keer op ik heb teveel gegeten buikpijn. Soms heb ik gedonder en soms enorme pijnsteken.

Zijn er meer mensen die al overtijd zijn, maar weinig zwangerverschijnselen hebben?

Nog even afwachten maar.

gr. nina

hallo meiden,

ik zit nu op dag 3 na nod. erg spannend!!! ik heb nog geen buikpijn, wel al een 2,5  dag een branderige gevoel in mijn buik. ben ook sinds gister rond 8 uur 's avonds misselijk. het ene moment erger dan het andere, maar wel constant misselijk. verder heb ik  geen andere symptomen dan iet wat gevoelige borsten. ik heb zaterdag wel gedroomd dat ik zwanger was. helaas was mijn test van gisterochtend negatief. ik ga donderdag of vrijdag weer testen als er dan nog geen rd;s zijn.

succes allemaal!!!

Liefs,

sara

hallo hallo, hier nog geen RD duivel te bekennen?? ik heb net naar de gyn gebeld en de uitslag was wel binnen maar ze mocht nog niks zeggen want de dokter belde mij vanmiddag op!! nou nog een paar uur afwachten en dan weten we het!!
ik laat jullie snel iets weten,
hoe is het bij jullie??
xx wendy

hallo meiden, de gyn heeft me terug gebeld, en zei dat ik een raadsel was?? geen zwangerschapshormoon te vinden in mijn bloed, maar wel een te hoog ijzer gehakte en dat had eigenlijk veellager nu moeten zijn na een eisprong?? dus met andere woorden denkt de gyn dat ik deze maand helemaal geen eisprong heb gehad!
ik moet nu over twee weken terug komen en dan hoopt hij dat ik toch nog ong ben geworden en dan wil hij in de nieuwe cyclus het iedere dag bij gaan houden tot dat het eitje echt gesprongen is!!
nou ik ben benieuwd??
ik heb net een afspraak gemaakt bij een paragnost voor donderdag en hoop zo verder te komen, misschien dat dat helpt je weet maar nooit nu na 2,5 jaar heb ik zoiets misschien moet ik toch de andere kant op gaan?? je weet het maar nooit,
we zullen zien hoe de vork in de steel steekt,
en meiden hoe is het bij jullie??
ik hoop jullie snel weer te horen,
xxx wendy

Terug
Bovenaan