WIE OOK OVERTIJD!!

quote: depri schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-06-2007 10:55:57'));

hallo ik ben nu twee dagen overtijd, als ik een cyclus tel van 28 dagen maar het kan ook nog vrijdag worden want dat was de afgelopen maand een cyclus van 31 dagen,
dus daarom wil ik nu wachten tot zaterdagmiddag met testen als ik dan nog niet ong ben geworden, want meestal wordt ik het snachts of smorgens vroeg,
hebben jullie ook wat klachten??
ik heb nu hele rare dingen, misselijk, heel veel plassen, pijnlijke borsten( tepels), afscheiding,?? ik weet dat het ook een teken kan zijn van ong worden , want ik weet je lichaam kan je ontzettend goed voor de gek houden!! dat heb ik nu wel gemerkt in de 2,5 jaar dat we bezig zijn,
maar daarom wil ik graag weten of iemand dat ook heeft gehad en toch zwanger bleek te zijn , of iemand die ook overtijd is ,om samen door de dagen heen te komen, want het zijn zulke zenuwslopende dagen!! nog 2 dagen en dan hoop ik pos te kunnen testen,
iedereen heel veel succes, en ik hoor graag van jullie,
xxx wendy

Hallo allemaal

Ik ben zelf 11 dagen overtijd gisteren een sets gedaan maar helaas negatief,

ik wacht nog een paar als ik niet ongesteld word   dan maak ik een afspraak met hiusarts.

Ik ben benieuwd.

secces met testen allemaal

quote: faha reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-06-2007 10:39:18'));

quote: depri schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-06-2007 10:55:57'));

hallo ik ben nu twee dagen overtijd, als ik een cyclus tel van 28 dagen maar het kan ook nog vrijdag worden want dat was de afgelopen maand een cyclus van 31 dagen,
dus daarom wil ik nu wachten tot zaterdagmiddag met testen als ik dan nog niet ong ben geworden, want meestal wordt ik het snachts of smorgens vroeg,
hebben jullie ook wat klachten??
ik heb nu hele rare dingen, misselijk, heel veel plassen, pijnlijke borsten( tepels), afscheiding,?? ik weet dat het ook een teken kan zijn van ong worden , want ik weet je lichaam kan je ontzettend goed voor de gek houden!! dat heb ik nu wel gemerkt in de 2,5 jaar dat we bezig zijn,
maar daarom wil ik graag weten of iemand dat ook heeft gehad en toch zwanger bleek te zijn , of iemand die ook overtijd is ,om samen door de dagen heen te komen, want het zijn zulke zenuwslopende dagen!! nog 2 dagen en dan hoop ik pos te kunnen testen,
iedereen heel veel succes, en ik hoor graag van jullie,
xxx wendy

Hallo allemaal

Ik ben zelf 11 dagen overtijd gisteren een test gedaan maar helaas negatief,

ik wacht nog een paar als ik niet ongesteld word   dan maak ik een afspraak met hiusarts.

Ik ben benieuwd.

secces met testen allemaal

Hoi Depri, nog steeds in afwachting op duidelijkheid? Ik hoop zo voor je dat het na al die tijd raak is. Zal voor je duimen.
Jazz, Faha, Stefanie, Nina, Jessica en tante Reneke? Weten jullie al meer? Hebben jullie al getest of wachten jullie nog een paar dagen?

Ik ben zelf vandaag 1 dag overtijd. Ik had vrijdag een test gedaan, maar die was jammer genoeg negatief. Ik ga morgen weer testen. Ik had na mijn ei best wat symptomen, maar verdwenen na 6 dagen. Een paar dagen later waren ze er weer en nu zijn we weer weg. Het enige wat wel constant is gebleven het gerommel in mijn buik en het supervaak te moeten plassen. Ik heb nog geen buikpijn wat aantoont of ik ongi moet worden, wel een zeurderig gevoel in mijn buik. Ik ga morgen weer met ochtendurine testen. Hopelijk goed nieuws. Vanmiddag heeft een vriendin van me (die per ongeluk zwanger is geraakt) een zoontje gekregen. Ik hoop dus ook op goed nieuws…..

Succes allemaal. Hopelijk een boel zwangeren deze maand!!!

Liefs,
Sara

he meiden hier nog een berichtje van een zenuwachtige muts!!
nog steeds geen RD duivels te bekennen, ?? en ook geen buikpijn meer??
voel me opzich nu wel goed, alleen wat misselijk af en toe maar niet zo veel meer als van de week, nog wel heel veel plassen,
ik hoop zo dat ik te vroeg heb getest!! maar ja als er niks komt ja dan zal het wel goed zijn!!
zolang er nog geen duivels zijn dan kan het nog goed komen,
hoe gaat het met jullie??
xxx wendy

PS : ik ben morgen 6 dagen overtijd als ik naar een cyclus kijk van 28 dagen?? maar als ik uit ga van een cyclus van 31 dagen wat het de laatse keren was dan ben ik nu 2 dagen overtijd,??
nog even doorbijten!!!
doei doei

hallo alllemaal,

hoe spannend voor velen, deze dagen. inmiddels ben ik ruim een dag overtijd, en dat na vier keer een regelmatige cyclus van 28 dagen. Kunnen zenuwen zijn natuurlijk, maar ik heb helemaal niet de hevige ik moet ongi worden krampjes gehad.

Nog even twee nachtjes slapen en ik denk dat ik het dan niet langer volhoudt om niet te gaan testen. We wilden eerst een week wachte, omdat je lichaaam je natuurlijk ook voor de gek kan houden. Ik heb ook niet het gevoel dat het nu raak is.

Ik duim voor jullie allemaal en ben blij dit forum "gevonden" te hebben. heerlijk om lotgenoten te hebben.

gr. nina

Hallo allemaal,

Heb, zoals ik met me zelf had afgesproken, vanmorgen een test gedaan. Negatief. Ik snap er niks van, had vorige week dinsdag al ongesteld moeten zijn, maar nog niks! Heb al anderhalve week een raar rommelend gevoel in mijn buik. Maar er gebeurt nix. Ben wel heel moe, kan de hele dag wel slapen. Heb gisteren ook de halve middag geslapen. Ik wacht het wel weer af. Als er volgende week vrijdag nog niks is gebeurt dan ga ik naar de huisarts. Wel fijn dit forum, kan je je frustraties van je af schrijven.

Liefs Stefanie

Ha meiden,

Ook bij mij nog steeds geen nieuws. Ik had pas 2 weken geleden mn eisprong ipv 4 weken geleden, dus ik zal morgen ongi moeten worden.
Totaal geen klachten nu die duiden op een aankomende ongi, maar ja dat kan vannacht alsnog gaan gebeuren.

Wel zijn mn borsten ineens groter (ik hoor mn vriend niet klagen haha) en zoals meer van jullie beschrijven een rommelig gevoel in mn buik. Maar dan meer mn darmen die wat gevoeliger zijn en mn maag. Heb ineens sinds tijden last van maagzuur, bleuh.

Ik ben me er van bewust dat dat ook met ongi te maken kan hebben, maar ja dat moet de tijd uitwijzen. Maar mocht ik donderdag nog niet ongi zijn dan ga ik testen. Want vrijdag ga ik op vakantie en dan wil ik wel duidelijkheid. (ook i.v.m. drank en kaasjes)

Ik hou jullie op de hoogte....

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan