Wie ook tussen 20 en 25 augustus haar NOD

A

Anoniem

Guest
Hoi welke meiden hebben ook hun NOD tussen 20 en 25 augustus. Die van mij weet ik niet zo precies omdat ik de vorige maand een cyclus had van 34 dagen. Mijn eisprong was ook wat laterder. Deze maand had ik mijn eisprong weer op dag 14 dus als ik 14 dagen erbij op tel heb ik mijn NOD op 20 augustus. Maar ga niet eerder testen dan 25 augustus als het nodig is.

Dus wie vind het gezellig om met mij dit te gaan aftellen.

Liefs Sharine

Ik!!! denk ik... want ook ik ben best onregelmatig ongesteld.
Mijn laatste cyclus was 34 dagen, daarvoor ook 34, 42 en 62 (!)
Ik gok nu dat mijn nod is op 21/22 augustus.. uitgaande van een cyclus van weer 34 dagen.
Heb jij je ei al gevoeld?

leifs Eef

Hoi Hoi,

Ook ik verwacht mijn NOD in die periode. Ik ben nu mijn derde ronde dus weet het ook niet helemaal zeker. De vorige 2 keer was het precies na 28 dagen als het dit keer ook zo is verwacht ik het de 24ste. Maar ik ga ook pas testen als er een aantal dagen overheen zijn als ik dat volhou .
Succes meiden en ik duim voor ons. Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes
Debbie

Hoi hoi,

Ik heb volgens mij eindelijk op zondag mijn ei gehad. mijn nod moet dan waarschijnlijk liggen tussen 19 en 22 augustus. Ik weet het niet zeker omdat ik al op dag 51 zit. Maar als ik moet gokken, gok ik dit.

Succes allemaal met wachten!!

Liefs,

Sara

Hallo allemaal,

Ik heb ook mijn NOD in deze periode, nl. 23 augustus. Het lijkt me leuk als we de dagen samen af kunnen tellen.

Succes allemaal met wachten!!!!

Luna

Hoi meiden

Gezellig meiden kunnen we onze klachtjes en kwaaltjes met elkaar delen.

Eefje ja mijn ei is afgelopen maandag geweest. De dag erna steeg mijn temp van 36,6 naar 36,9 en ik heb doorzichtig slijm gehad en wat licht ongi gevoel, dus daaraan kon ik het ook merken.

Jullie ook allemaal jullie ei gehad. Of zijn er nog veel aan het klussen voor het ei.

Liefs Sharine

Hoi Sharine,

Als het goed is heb ik gisteren mijn ei gehad. Woensdag en donderdag geklust, moet de juiste tijd zijn dussss afwachten maar weer. Ben zo benieuwd wat deze maand ons gaat brengen...

xx
Luna

Ik kan dus niet voelen wanneer mijn ei is...
Ik heb wel om de dag geklust afgelopen dagen, dus wie weet ook op de dag van mijn ei! Volgens zo'n calculator had ik mijn ei op 7 augustus.
Succes allemaal!

Terug
Bovenaan