Wie ook tussen 20 en 25 augustus haar NOD

Hoi Dames,

Gwen, als je het niet vertrouwd en twijfeld, gewoon testen. Ik deed een opleiding kunstgeschiedenis aan de universiteit (ongeveer 28 uur studiebelasting per week) Daarom ben ik er mee gestopt. Ook ben ik met 1 van mijn banen gestopt. Dus na de herfstvakantie hoef ik nog maar 3 dagen in de week te werken  die luxe heb ik in jaren niet gehad.
Wanneer is jou nieuwe NOD? Wij zijn hard aan het klussen. ik heb 13 oktober mn NOD. hopen dat we deze maand dan allebei zwanger zijn. zou wel mooi zijn.   Die droom over tweelingen zou dan nog opgaan. Ik zou dan de laatste dag van het sterrenbeeld tweelingen uitgerekend zijn .

Luna. Fijn dat je nog steeds niet misselijk bent. Wel jammer dat je die musical hoofdrol nou niet kan doen.Maarja, wat is er nou belangrijker  Wanneer mag je naar de vk? en wanneer krijg je een echo?
Ik ben zelf ook blij dat ik gestopt ben met de opleiding. en met 1 van mn banen , kan ik straks weer wat meer mn atelier in.

Kus Jen

He dames,

Jen,dat zal inderdaad wel wat rust (en opluchting)geven, als je weer meer tijd overhoudt voor je atelier, leuk!
Wat lachen dat je als je zwanger raakt een kindje krijgt met het sterrenbeeld tweelingen en dat je droom dan uitkomt!!!!
En zo niet, dan worden het er misschien gewoon twee! Dat kan natuurlijk ook nog, of moet je daar ook niet aan denken?

Ik voel me nog steeds heel vreemd, maar het zal wel een of ander sluimerend griepje zijn ofzo,ik kan me eigenlijk toch niet voorstellen dat ik zwanger ben, door de bloedingen heen. Soms nog trillerig en een heeeel klein beetje misselijk(sporadisch) en rommelende eierstokken,maar ik  durf er geen test aan te wagen, zie het volgende maand wel, met eten en drinken hou ik toch al rekening.
Mijn nieuwe  nod zal ongeveer rond de 20ste zijn, tenzij ik weer van het padje af ga, dan komt het weer eerder!

Fijn Luna, dat je nog niet misselijk bent, je wilde het nog eventjes geheim houden voor je zoontje he?
Jammer dat je er niet onderuit kon om het aan de regisseur te vertellen, reageerde hij wel enthousiast?
Kan je mannetje het nog geheim houden?
Ik las laatst een leuk idee om het aan familie te vertellen; een foto van de eerste echo op een fles (alcoholvrije) champagne/wijn plakken met een leuke tekst erbij!
Zoiets kunnen we wel doen als het zo ver is (kan niet wachten!!!! moet toch echt  eerst nog klussen)

Ik zag dat je ook nog op het 35+ forum zit,  ik vind het  nu wel steeds lastiger worden met zo veel meiden, weet niet meer precies wie waar in z'n cyclus zit en ik vind het wat onpersoonlijker worden.
Ik wil wel graag op iedereen antwoorden, maar heb er nu een briefje bij nodig!
Nou ja, geeft ook weer troost dat er nog zoveel 'oudjes' (nog) een kindje willen!
Ben benieuwd naar jouw eerste bezoek bij de vk.

Nou tot schrijvens, ondertussen blijven we vol passie klussen

Dikke Gwen.

Dag dames,

Ik heb alweer een tijdje niet meer hier geschreven, maar hoe is het met jullie? Met mij goed. Heb vandaag mn ei gevonden Met de ovulatietest. Dus nu zijn we nog meer aan het klussen als normaal. Hopen dat het deze maand raak is. Ben niet zo heel veel op het forum. Probeer ook zoveel mogelijk met andere dingen bezig te zijn.

Hoe is het met zwanger zijn luna?? al last van kwaaltjes??

En jij gwen? alweer bijna in je klusweek?

Succes allebei, Kus jen

Terug
Bovenaan