Wie ook tussen 20 en 25 augustus haar NOD

Hoi Luna

Dat word weer spannend deze maand, kan haast niet wachten tot het zo ver is. Maar als ik ongi word wilde ik dat het nog niet zover was kon ik een beetje genieten met de gedachten van wie weet ben ik zwanger.

Hoi Eefje

Wel vervelend dat je niets merkt van je eisprong, maar goed als je om de dag klust is er eigenlijk ook niets aan de hand. En als je regelmatige cyclus hebt weet je het vaak wel zo ongeveer.

Liefs Sharine

Hoi Sharine,

Ik heb denk ik vandaag mijn ei want ik verlies sinds vanmiddag wat doorzichtig slijm.
Dat wordt dus klussen hahaha. We hebben deze week om de dag geklust dus dat moet goed komen hoop ik.

Vind het fijn dat er nog meer meiden zijn die ongeveer op dezelfde dag hun NOD dag hebben. Kunnen we al onze kwaaltjes enzo aan elkaar vertellen en natuurlijk goed duimen voor elkaar dat we deze maand veel glitters mogen strooien.

Ik vind de tijd na de eisprong altijd erg spannend en die tijd duurt dan ook zo lang, vinden jullie dat ook?
Gelukkig heb ik sinds vandaag vakantie en gaan we veel leuke dingen doen, lekker afleiding.

Voor alle meiden veel succes en hou me op de hoogte

Groetjes
Debbie

Hoi meiden,

Ik kan ook niet voelen wanneer mijn ei is hoor, maar omdat mijn cyclus regelmatig is, weet ik ongeveer wanneer ie komt. Nadat het vermoedelijke ei is gesprongen heb ik wel sinds vandaag een ongigevoel in mijn onderbuik. Hebben jullie dat ook? Ik heb er eigenlijk nooit zo op gelet of ik dat voorheen ook had.

x Luna

Hoi Luna

Ik heb meestal op de dag van de eisprong en een dag na eisprong last van mijn buik. Dus het kan ook best zijn dat je hem vandaag pas hebt gekregen.

Debby was het toch ( weet niet meer wie het zei)
Ik vind die tijd ook vreselijk lang duren van eisprong naar NOD alleen omdat je eigenlijk niks anders dan gaan wachten en nog eens wachten.

Liefs Sharine

He Sharine en de andere meiden,

Zou inderdaad best kunnen wat jij zegt, heb nl. vanaf vanmiddag geen last meer van ongigevoel. En dan nu maar wachten wachten wachten pffff en je van alles in je hoofd halen (wat voel ik nu weer?) Ik ben zo gefocust op van alles opeens, echt stom!

Nog 11 dagen....

xx Luna

Hoi allemaal,

ik heb het ook gevoeld! Ik heb mn eisprong gevoeld! Dat is echt voor het eerst joh!
Eerst voelde ik dat ik wat slijm had en daarna kreeg ik een beetje buikpijn (alla ongi) en af en toe een steek.
Vanavond maar weer even klussen dus :p

xx Eef

Hoi Meiden

Eef ja dat word vanavond zeker klussen voor je je wilt geen kans voorbij laten schieten toch.

Luna ja nu is het wachten en nog eens wachten en dat vind ik het ergste van allemaal maar goed geduld is een schone zaak.

Heb zelf nog nergens last van ben daar erg blij om want ik heb alles gevoeld en ook niet zwanger dus geef mij maar geen klachten maar goed kort voor NOD kan er nog van alles gebeuren.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan