Wie ook tussen 20 en 25 augustus haar NOD

Jaaaa.....ik heb mijn NOD op 23 augustus!   Leuk om deze spannende dagen te delen..!

Ik heb al een zoon van negen maanden. Van hem was ik in ronde twee zwanger! Nu zitten we dus midden in ronde 1! We hebben vanaf maandag dagelijks geklust....

Zijn jullie al lang bezig?

Roos

Hoi Mamaroos

Dit word mijn 5e ronde voor derde kindje. Bij de eerste waren we 15 maanden bezig en bij de tweede was het in ronde 2 raak. En nu is het afwachten.

Voor jou ook heel veel succes.

Liefs Sharine

Hoi mamaroos,

Wij zitten in de ronde 7 voor ons eerste kleintje.

Succes allemaal!!

Liefs,

Sara

Ik heb inderdaad geklusd gisteravond! En daarna een kussen onder mn kont gelegd hahaha
hopelijk is het gelukt...

Hoi Eefje

Nu word het weer afwachten geblazen en kijken of het geholpen heeft (de kussen onder de kont) hahahaha. En nu zijn er dik 14 spannende dagen voor je.

Liefs Sharine

hahha, een kussen onder de billen doe ik ook altijd...en dan de benen de lucht in...en zo half uurtje blijven liggen...zwangerschapstijdschriften lezen! Mijn vriend lacht me dan altijd uit...haha Is ook geen gezicht natuurlijk!

Roos

Hallo,

Wij zitten in de tweede ronden voor ons derde wondertje.

Mijn NOD ligt volgens mijn berekening op 20 augustus. Maar ik heb mijn ei gisteren gehad. Dan kom ik op de 24ste.

Veel geklust deze week en nu maar afwachten. Wel moeilijk hoor dat wachten.

Grappig ik doe ook altijd mijn benen in de lucht. Als het nu maar helpt (hahaha).

Hoi Allemaal,

Ik heb mijn NOD op 22 of 23 aug.
Wij zitten in de eerste ronde voor 2e kindje.

Succes allemaal.

groetjes,
Merel

Terug
Bovenaan