Wie ook tussen 20 en 25 augustus haar NOD

Hoi Luna, wat een naar bericht! Ja, lijkt mij oo vreselijk!! Ik wens ze veel succes!!

En dames? Hebben er al een paar getest of wachten jullie nog een paar dagen?

Succes nog!!!

Groetjes,

Sara

Ja idd wat een vreselijk verhaal zeg!!!
Daar moet je niet aan denken bah, de rillingen lopen over mijn lijf!!!
Sterkte ermee en heel veel sterkte voor die kennissen dan!!!

Had de 20 mijn NOD maar geenRD, wacht toch maar tot het weekend als me dat lukt!!!

Jullie ook allemaal succes!!!

Liefs Sandy

hoi allemaal,

he bah wat een naar bericht krijg je dan. Dat is trouwens wel een heel erg grote angst van mij hoor. Dat we dan eindelijk na lange tijd (we zitten nu volgens mij in ronde 11) zwanger raken en dan een miskraam (of in dit verhaal dus nog erger) krijgen en dan je lang gewenste kindje te moeten verliezen.

Naast mijn grote angst om onvruchtbaar te zijn, is dat mijn tweede angst. Klinkt misschien raar omdat hier op een zwangerworden forum te plaatsen, maar ik ben vast niet de enige.

Hier overigens nog niks te bekennen, al heb ik nog steeds het gevoel dat de RD's in aantocht zijn.

Wel lief trouwens hoor. Mijn man kwam vanmiddag naar me toe, zegt hij ineens; had je nu niet eens ongesteld moeten zijn? Hoeveel overtijd was je de vorige keer? Oh, dan heb je nu dus wel je langste cyclus tot zover. Dat is inderdaad wel zo. Ik begon met 4 x 25/26 dagen, gevolgd door 4 x 28 dagen, daarna ineens 31 dagen, de laatste 2  keer 30 dagen en nu zit ik alweer op dag 32. Hmmmmmmm

Nog even afwachten. Ik wil in ieders geval minimaal vier dagen overtijd zijn, alvorens te testen.

Vraagje aan de dames die ook met onregelmatige cyclussen te maken hebben; hoe bepalen jullie je NOD?

gr. nina

Hoi Nina,
ik denk dat dat wel bij meer spookt. Bij mij in ieder geval ook wel. Ik ben nog nooit zwanger geweest.
Inderdaad erg lief dat je man naar je toe kwam over je overtijd zijn.
Ik weet het deze ronde ook niet zeker, maar normaal hou ik gewoon rekening met de kortste en de lange cyclus die ik gehad heb. Daar hou ik ook rekening mee bij het bepalen van mijn mogelijke vruchtbare dagen.

Succes nog!!!

Gr. Sara

Hoi,

Mijn cyclus is altijd vrij regelmatig! Dat is dan ook weer niet zo lastig rekenen...
Voordat ik zwanger was van mijn oudste had ik die angst om onvruchtbaar te zijn ook...
En toen was ik al in ronde 2 zwanger! Het is nu wel lekker dat ik die angst overboord kan gooien...

Hopelijk zijn de RD'S nog bij niemand hier doorgebroken! Hier ook niets te beknenen! Moregn mijn NOD! Bij mijn zoontje heb ik op mijn NOD getest en had ik een dikke pos test! Nu wacht ik tot het weekend...is veel leuker om dan (eventueel) wat te vieren te hebben...

Roos

quote: DeeDee1973 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-08-2007 11:51:51'));

Ik raak de tel bijna kwijt, dus heb er maar een lijstje van gemaakt.
Als ik iemand vergeten ben, dan roep je maar even

nina76 19 augustus - niets te bekennen
sharine2 20 augustus
angie75   20 augustus - helaas RD
knutseljuffie 21 augustus - helaas bruine duivels
x eefje x 22 augustus
Sara79 22 augustus - na 61 dagen eindelijk RD
DeeDee1973 22 augustus - helaas RD
luna1968 23 augustus - misselijk verder niets
mamaroos 23 augustus - vol spanning aan het wachten
merella 23 augustus
Debbie82 24 augustus
NataschaP 24 augustus

Van twee weet ik niet wanneer de NOD is (waarschijnlijk zijn jullie nog aan het ontpillen?)
maar ik wil jullie zeker niet vergeten:
yvonne F - vol spanning aan het wachten
xxesther -18 augustus   nog niets te bekennen

Hoi meiden,

Ik heb mezelf ff toegevoegd helemaal onderaan... Nog steeds geen ongi te bekennen, ik zit denk ik niet meer in de ontpilfase, want dit is ronde 3, maar ik ben ook niet zwanger, want ik heb gister nog getest... Voel me wel verschrikkelijk ellendig en heb kwaaltjes die ik anders nooit heb (vloedneus, bleoduitstorting op been, ontsteking in oksel) Ik kom nooit bij de HA, maar ben er eergister geweets en moet vanmiddag weer ivm die ontsteking... Ik snap er niet van, hoop dat ik me snel weer beter voel

Liefs, Esther

@Luna: wat een verschrikkelijk verhaal zeg, haast onwerkelijk...
Hoop echt dat ze zich snel iets beter voelen en voor een ander wondertje kunnen gaan.. Klinkt heel hard miscshien hoor, maar zo bedoel ik het natuurlijk niet! Heeft hij/zij nog wel een naam gekregen??

@Nina: Ik zit nu op dag 38, bij een cyclus van 28 dgn zou ik dan 10 dgn overtijd zijn, maar bij een cyclus van 34 dgn, zou ik nu 4 dgn overtijd zijn...
Ik houd altijd mijn langste cyclus aan en aa de hand daarvan bepaal ik mijn NOD, in mijn geval dus 18 augustus......
Op www.babybrabbel.nl kan je je nod ook berekenen.. Je kan dan je laatste 4 cycli invullen en dan berekent het systeem niet alleen je NOD, maar ook vruchtbare dagen, uitgerekend datum etc. etc.
Hopenlijk heb je hier wat aan..

@Yvonne: Mooi gedicht, goed zeg dat je dat zo hebt geschreven!!! Heel herkenbaar ook....

Voor de andere meiden, die nog in spanning zitten: Ik duim heel hard voor jullie.....

Liefs, Esther

Hoi Nina (en alle andere dames),

Volgens mij heeft iedere vrouw die nog nooit zwanger is geweest de angst om onvruchtbaar te zijn. Ik ook, zeker omdat ik aantal vrouwen in mijn omgeving heb die al een hele poos bezig zijn, maar nog geen succes hebben.

We hopen natuurlijk allemaal dat we snel zwanger zijn met zn allen. Dat zou natuurlijk het mooiste zijn. dus daar moeten we maar op hopen dan, meer kunnen we niet doen toch?

Ik hoop natuurlijk  voor je  dat je nu zwanger bent, volgens mij gaat er dan een hoop spanning weg.

Ik heb   gelukkig een vrij regelmatige cylus, van tussen de 27 en 29 dagen, dus dan is de NOD makkelijk te berekenen.

Even iets heel anders trouwens, ik ben nog nooit in mn leven zo heftig ongesteld geweest als nu. Ik heb het gevoel dat ik doodbloed (bij wijze van dan) moet ieder half uur mn tampon verwisselen, en ik moet straks weer beginnen met lesgeven (over een paar uur) verder heb ik geen pijn of wat dan ook. De spanning is gelukkig wel weer van mn borsten.

Succes allemaal!!!!!!!

Terug
Bovenaan