Wie ook tussen 20 en 25 augustus haar NOD

Hoi meiden,

Spannend!! Hier nog steeds niets!!! Morgen dag 37 alweer... Ik moest vanmorgen naar de HA voor iets anders en hij begon een beetje te lachen en zei dat ik deze week nog maar eens een testje moet doen (ik heb echt een hele leuke HA) Als ik over 2 wkn nog niet ongi ben dan moet ik hem ff bellen, wantd an kan het zo zijn dat ik door het lange pilgebruik nog geen natuurlijke eisprong heb en daar wil hij me dan wat voor geven... Ik dacht HA's normaal pas na 1 jaar proberen actie ondernemen, maar wij zijn nog maar in ronde 3, dus erg fijn dat hij zo meedenkt!

Ik wil morgen of woensdag weer ff een testje doen, maar ik heb niet het gevoel dat het raak is deze maand (dat had ik eerder wel trouwens) Heb vandaag echt last gehad van mijn maag en darmen, was ook misselijk, maar dat is nu na het sprorten gelukkig minder...

Hoe is het met jullie allemaal??? Nog nieuws???

xxxxx Es

He Deedee, je bent een lieverd. Dank je wel! Ik hoop dat het helpt.

Liefs, Luna

jup nieuws,

Had net hele erge buikkrampen, en toen ik naar de wc ging bruine smurrie dus ben bang dat ik gewoon ongesteld wordt vannacht. voelen jullie je eisprong trouwens?? Ik niet namelijk en daarnet las ik hier ook ergens het verontrustende bericht dat je moet klaarkomen (als vrouw zijnde) om goed " bevrucht" te raken. Helaas doe ik dat ook niet. Is dat echt nodig?? nee toch kan het me niet voorstellen.

Groetjes Jen

Hoi Jen,

volgens mij heeft het klaarkomen van een vrouw niks te maken met het bevruchten van een ei. Volgens mij hoeft het dus niet.

succes!

Gr.

Sara

Hoi knutsel, volgens mij is dat zeker niet nodig hoor. Als je slijm lijkt op eiwit  waar je draden van kunt trekken, dan transporteert datzelfde slijm de zaadjes in je baarmoeder. Ik hoop trouwens voor je dat je ongi niet doorzet.

xx Luna

He Knutsel,

Het is geen must hoor! Maar het schijnt zo te zijn dat als een vrouw een orgasme krijgt vlak nadat de man is klaargekomen de baarmoeder als het ware het sperma naar binnen zuigt! Dat is de theorie er achter! Maar ja...probeer het maar eens in de praktijk! Dat lukt echt niet altijd!
het hoeft dus ook echt niet perse!
Maar als het lukt is het mooi meegenomen!

Ik begin wel echt de zenuwen te krijgen hoor...probeer niets te vioelen of ergens achter te zoeken! Want het kan of van een aankomende ongi zijn of van een eventuele zwangerschap! We zien het wel!

Roos

Hallo meiden,

Als nieuweling op deze forum wil ik jullie mededelen dat mijn NOD vandaag was en helaas ben ik ongesteld geworden. Ik heb al een zoontje van 21 maanden en bij hem was ik in de tweede maand al zwanger. Wie weet is het de volgende maand raak net zoals de vorige keer. Voor alle meiden die nog geen last hebben van rode duivels: veel succes en ik hoop dat jullie wel succes hebben deze maand.  

hoi knutseljuffie,

vraag ik net bij een ander topic of er al nieuws is, zie ik hier dat de bruine smurrie er weer is. balen zeg, want zoals we gisteren al zeiden, is daat toch vaak een teken van een naderend ongi.

Bij mij is er nog niks te bekennen, maar ja voor mijn gevoel is er ook niks. Ik heb nu echt zoiets van, laat die RD's maar komen.

Soms ben ik wel blij met mijn regelmatige ongi's, maar op dit moment (en dit gevoel had ik twee rondes terug ook) baal ik er van dat ik niet onregelmarig ben, dan hoop je niet zo.

gr. nina

Terug
Bovenaan