Wie ook tussen 20 en 25 augustus haar NOD

he he! Jeetje wat spannend allemaal!
Iedereen zit met het zelfde, is wel fijn om over te lezen en te praten!
SPannende week voor ons allemaal! even reactie op het voelen van je eisprong:
Ik voel hem ook niet, geen idee wat ik moet voelen. Ook mijn afscheiding laat me in de steek. Heb de laatste twee weken contuni veel witte afscheiding en vervolgens weer doorzichtig en stevig.... erg verwarrend allemaal! Ach ja, nog een paar daagjes wachten, ik wil zondag testen. als ik tenminste nog niet ongesteld ben geworden! ihih

toi toi toi!

kusjes Yvonne

Ik raak de tel bijna kwijt, dus heb er maar een lijstje van gemaakt.
Als ik iemand vergeten ben, dan roep je maar even

nina76 19 augustus - niets te bekennen
sharine2 20 augustus
angie75   20 augustus - helaas RD
knutseljuffie 21 augustus - helaas bruine duivels
x eefje x 22 augustus
Sara79 22 augustus - na 61 dagen eindelijk RD
DeeDee1973 22 augustus - helaas RD
luna1968 23 augustus - misselijk verder niets
mamaroos 23 augustus - vol spanning aan het wachten
merella 23 augustus
Debbie82 24 augustus
NataschaP 24 augustus

Van twee weet ik niet wanneer de NOD is (waarschijnlijk zijn jullie nog aan het ontpillen?)
maar ik wil jullie zeker niet vergeten:
yvonne F - vol spanning aan het wachten
xxesther - dag 37

Dag dames,

Maak er bij mij maar rode duivels van hoor  op naar de volgende ronde. Hoe is het bij jullie allemaal dames?? Nog druk aan het wachten? hoe lang doet een normaal mens er eigenlijk gemiddeld over om zwanger te raken en hoe lang zijn jullie allemaal al bezig? voor ons wordt aankomende ronde eigenlijk ronde 3.

Groetjes en succes

Hoi Deedee, handig zo'n lijstje. Heb je tenminste meteen een overzicht wat we in de gaten kunnen houden. Gezellig dat je hier lekker blijft kletsen!

Jammer hoor knutseljuf, ik hoop dat je meer succes hebt in de volgende ronde. Ik zou trouwens niet weten wat de kansen zijn om zwanger te worden. Ik heb jaren geleden wel voor een medisch adviseur gewerkt voor een verzekeringsmaatschappij en die vertelde dat je op je 25e het vruchtbaarst bent en dat dat na je 30e steeds meer af neemt. Ik weet alleen de percentages niet.

Vannacht niet zo goed geslapen. We kregen gisteren een heel naar bericht van een iemand uit onze kennissenkring die volgens planning is bevallen. De bevalling verliep niet goed en er moest een spoedkeizersnee plaatsvinden. Alles leek goed met de baby maar opeens toch niet; er bleek een adertje geknapt te zijn en ze moest naar een ander ziekenhuis, waar het kindje gisteravond is overleden. Erg he!! Het lijkt me echt het allerergste wat je kan gebeuren. Zit je thuis zonder kind, hele kamertje en alles klaar en zelf nog herstellende van de keizersnee. Heb zo met ze te doen!

Omdat ik wakker heb gelegen, voelde ik wel weer van alles. Een heel raar soort kramp in mijn baarmoeder en mijn borsten zijn wat steviger. Vanmorgen moest ik hard naar beneden lopen voor de telefoon en dat voelde ook heel raar in mijn baarmoeder. Vanmorgen was ik trouwens niet misselijk, dus dat moet toeval zijn geweest.

xx Luna

Hoi Luna,

Wat een verschrikkelijk verhaal zeg. Lijkt me zo erg als je zoiets overkomt. Daar schrik je echt van van dat soort verhalen.

Voor jou begint het er trouwens wel steeds positiever uit te zien. Wanneer was je nod ookal weer?

Als je trouwens op je 25ste op zn vruchtbaarst bent moet ik nog een paar maanden wachten  wordt in november 25.

Nou sterkte met alles,

Groetjes

Hallo!

Thanks dat ik ook aan het lijstje mee mag doen! ik zit   nu op 30 dagen. bij 28 dagn had ik zondag nod en bij 34 dagen aanstaande zondag... Zou iemand me bij het lijstje willen toevoegen?

Luna wat een verschrikkelijk verhaal! dat zijn echt de klotemomenten in het leven zeg!
Hieronder een gedichtje wat ik geschreven heb over de gevoelens die ik telkens heb en waar wij denk ik allemaal wel mee lopen!.
Iedereen heel veel succes deze week!!! en voor de gene die toch rode duivels op bezoek krijgen: kop op! ieder zijn tijd komt van zelf ( klinkt heel makkelijk maar toch is het altijd balen)

Wanneer woorden het niet kunnen zeggen
iedere dag dat overheersende gevoel
Het lukt me niet om het goed uit te leggen
niemand weet precies wat ik bedoel

Het verlangen diep van binnen
Het wordt elke dag steeds meer
Er telkens opnieuw over willen beginnen
Emoties vliegen heen en weer

Soms voel ik me gewoon vrolijk
En dan ineens weer diep bedroeft
Het is telkens zo onwerkelijk
Ik wil gewoon dat het wachten niet meer hoeft

Vaak een gevoel van onrust
Soms een gevoel van leegte en pijn
Maar een ding kan me dan troosten
Ooit zal ik mogen ervaren hoe het is om zwanger te zijn!

liefs Yvonne

Ooooowww het begint nu echt te kriebelen hier! Spannend...Overmorgen mijn NDO!
Mijn   borsten staan wel op spanning...nob geen ongi klachten! Maar ja, het zegt allemaal natuurlijk nog helemaal niets!

Succes allemaal!

Roos

Hallo allemaal,

Ik volg dit forum al een tijdje en mijn NOD is 23 augustus.
Ik vind het ook zo spannend. Ik heb  ook vage klachten. Gespannen borsten, dikker buik en af en toe misselijk en veel witte afscheiding (na mijn eisprong). Ik kan me herinneren dat ik dat bij mijn zoon ook had. Ik wil me de kop niet gek laten maken. Ik zou bijna vanavond een test doen maar ik wacht toch nog maar even.

Ook ik wil  iedereen heel veel succes wensen met wachten op de RD en anders inderdaad meer geluk in de volgende maand.

Terug
Bovenaan