Wie ook tussen 20 en 25 augustus haar NOD

ha Jen, Ik maak tekeningen met acrylverf i.c.m. pastelkrijt, en dan of abstract, of heel kinderlijk figuratief. Ook erg leuk op de kinderkamer, dus misschien moet ik eens een website gaan maken en dan wat opdrachten proberen te krijgen!
ik ben van nature een beetje lui(ahum, schaam...) en heb ook geen echte werkruimte, dat belemmert wel een beetje. Bovendien moet ik eerst weer deze forum-verslaving afschaffen!!!
Nou ga weer eens iets doen, tot schrijvens, en veel succes de komende week(?) met knuffen....
Liefs Gwen.

Hoi Knutsel, jammer dat je niet zwanger bent. Deze week goed klussen he?! Ook wel leuk trouwens om de 2 weken ik, Gwen en dan jij bevallen. Zullen we dat dan maar afspreken?
De krampjes zijn weer volop aanwezig hoor en was vanmorgen ook een beetje misselijk.

Nou meiden, spreek jullie weer!
xx Luna

Nou meiden, misschien al op het andere forum gelezen dat wij nog effe doorgaan  met klusmussen
want de  zijn nu echt gearriveerd....
xxx Gwen.

He bah, wat jammer nou Gwen! Is jouw cyclus nu dan korter dan normaal? Ik hoop dat je de volgende ronde een positieve test in je handen houdt!!

Dikke
Luna

Hoi Gwen,

Balen joh van de RD. Volgende keer hoop ik beter. Had het nog niet gelezen. Zeker op de 35 plus topic gezet ;) daar voel ik me nog niet welkom, met mn 24 jaar. Hopelijk volgende ronde dan. Wij zijn alweer hard aan het klussen gegaan. En dan mag jij ook weer volgende week. Hoop toch zo dat we deze ronde allebei zwanger worden. Zou wel leuk, zijn. Wanneer is je nieuwe NOD dan?

En hoe is het met jou luna? alles wel met onze zwangere dame?

Heb een beetje rotweekend gehad. Heb besloten om te stoppen met mn studie omdat het toch echt te zwaar was, dus had er niet echt zin in. Misschien vanavond maar mn eerste ovulatie test proberen.

Groetjes Jen

Hoi Jen en Luna,

Ja, wij gaan weer een spannende maand tegemoet, met veel klusplezier!
Bedankt voor jullie lieve berichtjes!
Ik geef de moed nog niet op hoor, wel hoop ik eigenlijk niet tussen juli en augustus te bevallen vanwege de vakantieperiode, zo sneu voor je kind als hij altijd jarig is als iedereen weg is!
Maar daar ga ik toch maar niet al te veel rekening mee houden, ben al zo blij als het nog gaat lukken met mijn leeftijd!
Gelukkig hebben we al een paar hoopgevende voorbeelden he!
Hoe gaat het met je Luna, kun je het nog steeds voor iedereen  geheim houden? Ik kan dat niet vrees ik, Aron vroeg laatst weer een keertje of hij een zusje of broertje krijgt....
Voel je al steeds meer kwaaltjes, en is de misselijkheid nog in de hand te houden?
Een troost he; hoe misselijker,  hoe beter voor je zwangerschap!

Ik ben benieuwd of het beter werkt met die ovulatietests Jen, ik hoop in ieder geval dat je deze maand een positieve zwangerschapstest hebt!!!!
Was het een thuisstudie kunstgeschiedenis die je volgde?
Ik las ook dat je veel werkt de laatse tijd, dat is zeker als je  straks zwanger bent niet eenvoudig vol te houden!
Ik weet in ieder geval wel dat zodra ik zwanger was van Aron echt geen intensieve avond- en sportaktiviteiten kon doen de eerste maanden van vermoeidheid.
Ik kon de hele dag wel slapen.............

Mijn ongesteldheid is al weer over na drie dagen (duurt normaal toch wel langer) en ik had vandaag mijn NOD-datum.
Ben nu wel misselijk,( zal toch nu niet ineens gaan twijfelen!)  maar dat zal komen doordat ik heel slecht geslapen heb vannacht omdat ik te veel cafeine heb gedronken.Daar ga ik ook helemaal mee stoppen, is slecht voor de vruchtbaarheid las ik.

Nou dames, hou me op de hoogte van jullie kwaaltjes, nieuwtjes en dergelijke en hopelijk kunnen we snel met je mee Luna!
Dat zwangerforum is nog niet echt helemaal van de grond gekomen las ik, er zijn ook niet zo heel veel bekenden he? (We gaan ons best weer doen om mee te huppen)

xxxxx Liefs Gwen.

Hoi  Jen, goed van je dat je een besluit hebt genomen om te stoppen met je studie. Soms moet je gewoon een knoop doorhakken als het niet goed voelt.
Hoe is het trouwens met je ovulatietesten?

He Gwen, ik begrijp dat je onzeker wordt van al die rare dingen die je lijf met je uitspookt. Irritant is dat he? Hou jezelf maar een beetje in de gaten en als je nog steeds twijfelt, zou ik nog eens testen.

Ikzelf ben soms erg moe. Verder gaat alles nog steeds goed hoor. Nog steeds niet misselijk, wel veel trek in eten.
Ik speel bij een musicalvereniging en heb gisteren "moeten" vertellen aan de regisseur en dirigent dat ik zwanger ben. Ik had nl. een gedeelde hoofdrol te pakken in een musical die begin volgend jaar op de planken komt. Voor mijn gevoel kon ik het niet maken om nog 2 maanden te wachten met vertellen, want voordat iemand anders het kan overnemen dat vergt nogal wat tijd. Op zich jammer dat je het dan moet vertellen, maar ja, we doen net of er niets aan de hand is en ga gewoon door met de repetities maar iemand anders zal nu ook op de achtergrond moeten gaan repeteren. Ik wil nl. nog niet dat iedereen het daar weet, vandaar dat we het zo hebben afgesproken. En nu maar hopen dat er niemand meeleest...

xx Luna

Terug
Bovenaan