Wie ook tussen 20 en 25 augustus haar NOD

Hier gelukkig nog geen misselijkheid. En ben in een opperbeste stemming. Het voelt zo lekker dat je een geheimpje nu mee je meedraagt,  heerlijk!

xx Luna

Dag Dames,

Ik heb net een zwangerschapsset bij sensitest gekocht.  9 ovutests en 3 zwangerschapstest voor 12,50. Ben zeer benieuwd of het bevalt. Intussen zijn de RD alweer verdwenen sinds gister (ging echt heel snel van zondagavond tot dinsdag) en ik ben misselijk en heb buikpijn, ik heb de kwaaltje voor je luna . Ik heb geen griep ofzo, dus snap dr niks van.

En Gwen, spannend......... nog even wachten op je NOD. Hopen dat het voor jou beter uitpakt dan voor mij ;) kunnen we omstebeurt naar het zwangerforum. Ik hoop het zo voor je dat je zwanger bent.

14 oktober klinkt inderdaad ver weg, maar het valt best mee. Ik heb weer genoeg te doen.... dus  de tijd gaat vast zooo voorbij.

Spannend hey Luna, wanneer ga je het openbaar maken dat je zwanger bent??

Kus Jen

Hoi Knutsel,

Ik ga nu toch een paar vraagtekens zetten bij jou hoor... Ben je altijd zo kort ongesteld? Zo nee, dit heb ik nl. al een paar keer eerder gelezen op het forum en die meiden bleken toch zwanger te zijn. En omdat je ook misselijk bent en zere buik hebt. Hou het nog maar ff in de gaten!

xx Luna

Hoi Luna,

Ik gooi er inderdaad even een testje tegenaan als ik ze binnen heb (heb ze besteld) Maar ik denk het niet hoor. Ben normaal nooit zo kort ongesteld, mn lichaam doet een beetje vreemd.

Hoe is het nou met jou?? alles nog goed. Nog niet misselijk? Geen andere kwaaltjes?
Wanneer moet je naar de verloskundige?? Lijkt me allemaal zo spannend. Nah ik ga nog even een rondje hardlopen.

En bij jou Gwen?? alles nog ok? klachten? kwaaltjes??

Groetjes Jen

He Jen,

spannend bij jou hoor, die bloeding!
misschien inderdaad toch zwanger, laat het direkt effe weten he als je getest hebt,we zitten in spanning!!!
Ik hoop ook voor jou dat het positief is,mijn 'bloeding' die ik eergisteren kreeg ging ook nergens over, een week te vroeg!
Liefs Gwen.

Goh meiden, het zou toch wat wezen als jullie ook met me mee mogen naar het zwangerforum! Ik ben echt heeeel nieuwsgierig.

Bij mij alles ok. Heb behalve krampjes en zere boobs nergens last van. Alleen heb ik nu al een tijdje geen krampjes gevoeld, dus dan ben ik daar weer onzeker over.. En zo blijft het dus de hele zwangerschap doorgaan. Althans dat was bij mijn eerste keer ook zo. Elke keer als ik dan een echo kreeg, was ik dan helemaal opgelucht. Totdat je het kindje gaat voelen bewegen, dan heb je bewijs en dat is zoooo leuk! Ik gun dat jullie ook.

xx Luna  

Hoi Jen en Luna,

Alles goed daar?
Luna, als ik zwanger ben, laten wij het wel testen met combinatietest, maar ik zou het in mijn broek doen van angst met een vlokkentest. Zoals ik er nu over denk wil ik geen ongezond kindje  op de wereld zetten. Maar ik weet ook dat op het moment dat ik weer zwanger ben het veel moeilijker is om zo'n keuze te maken. Mijn man is daar veel nuchterder in, hij vindt ons leven heerlijk zo, en hij laat de keuze voor een tweede ook wel erg aan mij over, vooral omdat hij een beetje op ziet tegen het dikker worden( bij mijn eerste zwangerschap was ik erg veel aangekomen) en de bekkeninstabiliteit die mij een flinke tijd heeft lamgelegd.  Beide dingen zijn weer helemaal goed gekomen hoor, dus die tijd komen we ook wel weer door!
Hij is er trouwens veel meer van overtuigd dat ik nu zwanger ben dan ik, omdat ik heel andere dingen ging koken dan  ooit en met de verkeerde afstandbediening beneden kwam, dat soort wazige dingen...
Ik hou het nog even spannend dus!
ik kan me voorstellen dat je telkens naar de wc gaat om te controleren of alles nog ok is, het is nog steeds zo pril he, en je hoort vooral op de forums (logisch natuurlijk) alle miskraamverhalen. Nou hopelijk geniet je er toch met volle teugen van! Heb je het al aan je familie verteld, of wacht je tot 12 weken???

He Jen, houd jij het nog vol al dat wachten?
Geef jij les op school? En welk creatief vak is dat dan, ben wel benieuwd omdat ik zelf ook creatief ben. Ik werk in een kledingzaak als visual merchandiser (etaleren en de totale winkelpresentatie) en teken als ik daar zin in heb, ook wel eens een paar keer geexposeerd.
Nou meiden, hou je haaks, als ik weer duidelijk nieuws heb horen jullie het meteen!
xxx Gwen.

Dag Dames,

Ik weet 100% zeker dat ik niet zwanger ben, maar mn klusweek komt er weer aan en ik heb de ovulatie testen in huis, dus we gaan rustig door naar de volgende ronde.
En hard aan het klussen volgende week!!!! Hopelijk bevallen we dan allemaal net 2 weken achter elkaar, luna, gwen en dan ik.... kunnen we elkaar supporten tot het eind is eigenlijk wel zo praktisch.

Gwen, ik heb kunstacademie gedaan. Ben docente handvaardigheid op een middelbare school en heb een eigen keramiek atelier. Ik ben vorig jaar afgestudeerd. En ben net begonnen met een studie kunstgeschiedenis. Ik ben alleen bang dat ik daar snel weer mee ga stoppen. Ik maak nu namelijk 65 urige werkweken.... en dat ik toch wel veel naast een huishouden.

Wat doe jij precies?

Luna... hoe is het met zwanger zijn? alles nog goed daar? Ik hoop van wel, wanneer kan je voor een echo?

Kus Jen

Terug
Bovenaan