Hoi Jen en Luna,
Alles goed daar?
Luna, als ik zwanger ben, laten wij het wel testen met combinatietest, maar ik zou het in mijn broek doen van angst met een vlokkentest. Zoals ik er nu over denk wil ik geen ongezond kindje op de wereld zetten. Maar ik weet ook dat op het moment dat ik weer zwanger ben het veel moeilijker is om zo'n keuze te maken. Mijn man is daar veel nuchterder in, hij vindt ons leven heerlijk zo, en hij laat de keuze voor een tweede ook wel erg aan mij over, vooral omdat hij een beetje op ziet tegen het dikker worden( bij mijn eerste zwangerschap was ik erg veel aangekomen) en de bekkeninstabiliteit die mij een flinke tijd heeft lamgelegd. Beide dingen zijn weer helemaal goed gekomen hoor, dus die tijd komen we ook wel weer door!
Hij is er trouwens veel meer van overtuigd dat ik nu zwanger ben dan ik, omdat ik heel andere dingen ging koken dan ooit en met de verkeerde afstandbediening beneden kwam, dat soort wazige dingen...
Ik hou het nog even spannend dus!
ik kan me voorstellen dat je telkens naar de wc gaat om te controleren of alles nog ok is, het is nog steeds zo pril he, en je hoort vooral op de forums (logisch natuurlijk) alle miskraamverhalen. Nou hopelijk geniet je er toch met volle teugen van! Heb je het al aan je familie verteld, of wacht je tot 12 weken???
He Jen, houd jij het nog vol al dat wachten?
Geef jij les op school? En welk creatief vak is dat dan, ben wel benieuwd omdat ik zelf ook creatief ben. Ik werk in een kledingzaak als visual merchandiser (etaleren en de totale winkelpresentatie) en teken als ik daar zin in heb, ook wel eens een paar keer geexposeerd.
Nou meiden, hou je haaks, als ik weer duidelijk nieuws heb horen jullie het meteen!
xxx Gwen.