Wie ook tussen de 12e en 18e augustus NOD?

Hoi meiden,

Hier nog een met een naderende nod. Ik heb mn NOD op 18 aug. Altijd weer een spannende tijd .... Heb wel een raar gevoel in mn onderbuik een beetje zeurderig gevoel en het kriebeld in mn onderbuik  net een soort jeuk van binnen uit. Raar lijf hebben we hoor. Afwachten maar weer he. Meiden succes

liefs happy

Hallo Happy, jij ook veel succes en inderdaad we hebben een raar lijf en het enigste is wat we kunnen issteeds maar weer afwachten.

Liefs Yvonne

Hoi yvonne,

Jij ook veel succes, zie dat jij zondag al je nod hebt. Zal heeeel hard voor je duimen

liefs happy

Dank je Happy, nog maar 2 nachtjes voor mij...........haha ik ben ook druk bezig met duimen en dan duim ik voor jullie allemaal door!

Liefs Yvonne

Hai meiden,

Aaaaaah, ik word hier super onzeker van!! het goede gevoel wat ik de hele week had is omgeslagen in een negatief gevoel!!
Ik heb sinds gisteravond weer ongi-klachten en vanmorgen bij het afvegen had ik een bruinige streep afscheiding !!! Ik snap er niets van, zou mijn ongi dan deze maand heel erg op tijd zijn?? vanaf morgen is mijn NOD.....

Hoe is het bij jullie??

Kus, Es

Hallo meiden!

Esther, ik duim voor je dat het bij oud bloed blijft hoor! Heb zelf ook wel ongigevoel gehad gister en eergister, maar dat zegt niet altijd wat. Dat kan ook als je zwanger bent. Hey en 5-6 dagen na mijn ei had ik dat ook, wanneer was jou ei ook al weer?

Hier vandaag alleen iets wittige afscheiding, maar vandaag wel een schoonmaakbui en dat voorspelt niet veel goeds. Heb ik altijd een dag voor mijn ongi, dus ik duim me nu suf dat het niet zo is.

Liefs Yvonne

Hoi Esther.

Ik heb echt precies hetzelfde ... en ook nog op dezelfde tijd!
Vanmorgen bruin streepje en sinds gisteren een echt ongie gevoel. Ook mijn gevoel is toen per direct omgeslagen. Weet gewoon zeker dat het door gaat zetten.
Heb al een lekker potje lopen janken  ...Heerlijk!

Ik denk echt steeds wat doen we fout, wat gaat er mis?

Willen het zo graag en hoe langer het duurt hoe groter het verlangen lijkt te worden (hoe dat dan ook mogelijk is).

x-vlinder

Hoi Vlinder,

Hoelang zijn jullie al bezig dan?? Dit is nog maar de 3e ronde voor ons, maar toch hoop ik dat het raak is!!
Ik heb na het bruinige streepje nog een heel klein (vast) propje bruin slijm verloren, daarna helemaal niets meer, dus ik weet niet wat dat zegt... kan dat ook een innesteling zijn of is dat alleen met helderrood bloed?? Ik denk namelijk dat ik afgelopen weekend mijn eisprong heb gehad, dus mijn ongi zou nog niet logisch zijn....
Hoe ist bij jou???

Kus, Es

Terug
Bovenaan