Wie ook tussen de 12e en 18e augustus NOD?

Hoi Esther

Wij zitten in ronde 9 en gaan dus aan ronde 10 beginnen als mijn ongie echt doorzet meestal duurt dat een paar dagen bij mij.

Bij jou zou het goed een innesteling kunnen zijn. Een ongie ljjkt me veel te vroeg voor jou. Spannend hoor!
Dat zou betekenen dat het raak is de derde x (3x is scheepsrecht haha).
Dat zou echt geweldig zijn! Stuur je me dan wat glitters voor de 10e ronde bij ons .

Wij gaan gewoon weer 'vrolijk' verder na mijn ongie. Mijn jankbui is  weer weggeebt. Nieuwe ronde nieuwe kansen!

Succes ermee en houd je me op de hoogte?!

x-vlinder

hey vlinder,

pfffff ronde 10 alweer zeg,ik zit nu in ronde 7
het wordt steeds moeilijker,en ik vraag me ook elke x af wat doen we verkeerd.

xxx

Hai Vlinder,

Wat een lieve reactie!! Thx!!!!
Ik ga zeker met glitters strooien als het raak is!!! Ik word zo onzeker van dat wachten he, dat had ik gister helemaal niet.....
Maar bij jou heeft de ongi toch ook nog niet doorgezet, dus het kan nog steeds!!!
Niet huilen, ik weet zeker voor ons allebei komt er een dag dat we mee mogen kletsen op het zwanger-forum...
Ronde 9 is inderdaad al een stuk verder dan wij, kan me voorstellen dat je graag wilt dat het raak is, ik ga nog heel hard duimen voor jou (en voor mezelf natuurijk haha)

Nou, houd je me op de hoogte?

xx Es

Grappig! We zitten gezellig met z'n allen achter de computer.

Mijn ongie heeft inderdaad nog niet echt doorgezet maar na 9 rondes voel ik me ook nu hetzelfde als andere keren dat ik ongie werd.

-de dagen ervoor krijgt iedereen een snauw en een grauw
-rugpijn
-bruin verlies wat na een paar dagen rd's worden

bovendien voor een innesteling is het denk ik ook te laat, maar dat weet ik niet precies???

Tot snel.

x-vlinder

het kan misschien nog oud bloed zijn vlinder ik hoop het zo voor je
en duim voor je dat het niet door gaat zetten
ik wordt er soms weleens moedeloos van hoor,maar weet ook dat het nog niet superlang is maar toch...

xxx

tussen morgen en donderdag,morgen is dag 25 voor mij,de laatste 2 maanden was het bij 25 dagen al raak met de rd s
dus nog effe geduld

xxx

Terug
Bovenaan