Wie ook tussen de 12e en 18e augustus NOD?

hoi yvonne,

heeft mijn duimen noet geholpen,balen hoor,had het wel erg gehoopt voor je.

bij mij nog niks maar is nog maar dag 26 dus kan morgen en overmorgen nog,al wel een paar dagen ongi gevoel(al een dag of 3)

xxx

Hallo mier, bedankt voor het duimen, nu zit ik nog te wachten nog op de doorbraak van de RD! Echt vervelend hoor zo, normaal is mijn cyclus wel regelmatig en ja een dag overtijd is niet zoveel bij veel meiden, maar bij mij wel een uitzondering. En ik had ook nog veel kwaaltjes gehad in deze ronde. Maar goed vanaf morgen(vandaag) ben ik wel weer vol  goede moed en gaan we de 11e ronde in. Mijn tijd komt nog wel. Ik ga nu eerst eens flink voor jullie duimen hoor!    Hopen dat jullie ongi's wel wegblijven!

Liefs Yvonne

Hallo meiden,

Ik heb mijn NOD afgelopen zondag gehad maar nog niet ongesteld.. Dus afwachten het is allemaal wel heel erg spannend, maar daar door kan het ook wegblijven dus ga er maar niet te veel van uit.. Kijken er wel heel erg naar uit nu we er serieus mee bezig zijn, maar het is toch wachten.. Dit weekend gaan we testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Ik heb ook last van krampen maar niet zo als ik ongesteld moet worden.

Groetjes

Hallo meiden, bij mij zijn de  vanmiddag toch gekomen. Ik zal voor jullie allemaal blijven duimen dat  de RD  bij jullie wegblijven en dat jullie wel zwanger zijn hoor!

Liefs Yvonne

Hallo.

Leuk om het zo met z'n allen erover te hebben. Ik ga ook echt voor iedereen duimen die nog niet ongi is.

Yvonne: Balen he? Wij gaan ook  vol goede moed ronde 10 in. Duurt lang he als je het graag wil?

Succes allemaal.

x-vlinder

Hallo vlinder, ja dat is even balen, maar we gaan gewoon vol goede moed verder naar de 11e ronde! En ja nu eerst duimen voor de andere meiden!

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne.

Zijn jullie ook bezig voor jullie eerste wondertje?

x-vlinder

Terug
Bovenaan