Wie ook tussen de 12e en 18e augustus NOD?

Hallo Vlinder

Ja wij zijn ook bezig voor ons 1e wondertje, vanaf november 2006. Jullie dan?

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne,

Wij zijn ook voor onze eerste bezig. Had niet verwacht dat het zo lang zou gaan duren (stom he). Echt balen. Ik had er natuurlijk wel rekening mee gehouden dat het niet meteen raak zou zijn maar gaan nu wordt ik steeds wat ongeduldiger. Denk wel eens dat er iets mis is met ons. Heb jij dat ook?
Gek he dat het bij de ene meteen raak is en bij de ander wat langer duurt of dat er zelfs extra hulp aan te pas moet komen.

Ik ga in ieder geval verder met tempen. Heb dat nu 1 cyclus gedaan en ga kijken of de tweede cyclus ongeveer gelijk loopt.

x-vlinder

Hallo Vlinder, ja dat is raar he? Ik denk ook wel eens  dat er misschien iets niet goed is. Maar dan zie ik dat er nog veel meer meiden langer bezig zijn. En dat het gemiddelde op 1,5 jaar ligt, dat helpt dan wel weer. We gaan gewoon verder en ja als het uit de hand loopt gaan we gewoon eens naar de huisarts, maar dan pas na 1,5 jaar hoor. Ja dat kan wel eens helpen als je weet wanneer je ei precies is. ik voel hem wel altijd en heb ook wel eens mijn temp bijgehouden en ja rond mijn ei klussen we wel, dus dat gaat bij ons wel goed. Ik heb via www.preceed.nl nog vruchtbaarheidsverhogende glijmiddel en pillen besteld vanavond dus dat ga ik nu eens proberen met mijn mannetje. We hebben ook een vrij druk leven (eigen zaken)dus en dat is ook altijd niet goed zeggen ze. Maar ja we proberen dit eerst eens even.

Liefs Yvonne

Het is inderdaad wel fijn om hier een beetje rond te snuffelen. Niet leuk natuurlijk maar inderdaad zijn we niet de enige gelukkig die wat ongeduldig worden en toch alweer wat maanden bezig zijn. Ben er trouwens ook wel echt van overtuigd dat het ooit goed gaat komen!

x-vlinder

Haaaaaaaiiiii,

@Yvonne, Je wet wat ik ervan vind, echt zwaar K**!!! Maar zet hem op de volgende (11e!!) ronde........

@Vlinder, jij ook de Rd gezien zoals ik lees, balen, nou ja bovenstaande geldt dan ook voor jou natuurlijk, allen dan de 19e ronde!!!

@Mier, al goed nieuws?? Zijn de RD al gearriveerd???

Bij mij alles nog rustig, mijn NOD kan deze week elke dag zijn..... Ik begin wel zere tepels te krijgen, maarja of dat wat zegt???
We wachten vrolijk af.............

xxxx Es

Foutje denk ik haha.

Gelukkig pas (al) de 10e ronde i.p.v. de 19e (moet er nog niet aan denken) hoop dat het dan toch wel eens raak is!

x- vlinder

Oepssss, ja haha, ik bedoelde natuurlijk de 10e ronde!!!!
xxxxxxxx

Terug
Bovenaan