Wie ook tussen de 12e en 18e augustus NOD?

Oei spannend hier!! Ik zit morgen ook op dag 28, maar goed, heb mn ei pas 1-8 gevoeld, dus mag nog ff langer wachten ;-)

Haha ja echt spannend hoor! Dan moet jij nog 2 dagen wachten toch? Vanaf 14 augustus zou een test dan positief kunnen zijn. Dat is ook spannend, is ook bijna 14 augustus.

Liefs Yvonne

Hallo,

Hier ben ik weer. Wat een spannende berichtjes.

Bij mij is het niet echt spannend. Tweede dag nu bruine streep dus...even wachten tot mijn ongie door gaat zetten.
Heeft iemand van jullie dit misschien ook (eerst bruin en pas na 3-4 dagen rood bloed ).

Over een week maar weer vol goede moed op naar ronde 10 (jee dat klinkt lang, en is het natuurlijk ook wel hoor, had allang raak mogen zijn wat ons betreft).

Suuces met testen en natuurlijk met afwachten! Hopelijk worden er nog veel glitters rond gestrooid.

x-vlinder

Hallo Vlinder, ik hoop dat het erbij blijft hoor en dat het nu niet doorzet. Ik duim voor je!

Hier nog niks nu en hopen dat het zo blijft!

liefs Yvonne

Hallo meiden, ik weet eigenlijk nog niets meer. De Rd zijn er in ieder geval nog niet.
De test wel gedaan, maar ik moest zo weinig plassen. De ene voorgedrukte witte streep had ietsiepietsie blauwe randje en als ik hem in het licht hield zag ik amper wat, maar toen ik hem omdraaide wel een heeeeeeleeee lichte blauwe 2e streep. Ik weet dat streep = streep, maar zelf weet ik het nog niet hoor. Ik moet vandaag maar even een nieuwe kopen en nog even afwachten of mijn ongi vandaag nog komt.

Liefs Yvonne

Hey Yvonne,

balen, balen, balen!!!!! Ga je snel een ieuwe kopen?? De apotheek is vast al wel open.....
Suc6!!!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxx Es

Hallo meiden, nou ik heb maar geen test gehaald, want ik denk niet dat het nodig is. Heb nu hele  heftige ongi-krampen, doet echt pijn. Ben ook niet aan het werk gegaan   vanmiddag, weet zeker dat mijn ongi er nu binnen een paar uur er is. Het doet echt zeer joh, heb het nog niet zo heftig gehad de laatste rondes. Baal nu best wel en vraag me ook af of het niet misschien fout gegaan is omdat ik zoveel kwaaltjes had. Ik ben best wel!! Reken er maar niet op dat het goed gaat, want ik weet zeker dat mijn ongi komt.

Liefs Yvonne

quote: vlinder_____ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2007 21:45:25'));

Hallo,

Hier ben ik weer. Wat een spannende berichtjes.

Bij mij is het niet echt spannend. Tweede dag nu bruine streep dus...even wachten tot mijn ongie door gaat zetten.
Heeft iemand van jullie dit misschien ook (eerst bruin en pas na 3-4 dagen rood bloed ).

Over een week maar weer vol goede moed op naar ronde 10 (jee dat klinkt lang, en is het natuurlijk ook wel hoor, had allang raak mogen zijn wat ons betreft).

Suuces met testen en natuurlijk met afwachten! Hopelijk worden er nog veel glitters rond gestrooid.

x-vlinder

hee vlinder,

ik heb dat bijna altijd eerst paar dagen bruin en na een dag of 3 wordt het een beetje rood en dan na 5 dagen meestal weer over.

maar hoop dat het bij jou gewoon bij oud bloed blijft.

ga nog duimen hoor,bij mij nog niks.maar kan morgen of overmorgen nog komen(dag 26 zit ik nu)

xxx

Terug
Bovenaan