Wie ook voor het eggie in mei???

Hey Sharine!

Dank je, het is namelijk onze eerste ronde dus ik ken mijn lichaam zonder pil nog niet zo goed! Had wel uitgerekend dat ik dit weekend mijn eisprong zou moeten hebben, maar dat er rugpijn bij hoort wist ik nog niet... Dat het weer niet zo goed is in Nederland vind ik niet zo heel erg, hebben we lekker tijd om te klussen in 't hotel haha!!   ( )

Liefs Lien.

Goedemorgen dames!

Het is weer weekend!! Vanavond lekker personeelsfeest, wat echt geweldig schijnt te worden! Ik heb er wel veel zin in! Maar... geen alcohol, ha ha! Voor de rest gaat alles prima. Als het deze keer een beetje normaal met mn cyclus is, heb ik a.s. donderdag mn ei, dus het echte officiële klussen kan beginnen!! Ik was steeds zo ongeduldig tot mn ongi kwam en dat het weer voorbij was, zodat we het echt kunnen gaan proberen. Nu het bijna zover is, ben ik er eigenlijk heel rustig onder. Ik heb zoiets we zien wel. Het echte "het moet NU" is wel wat minder. Heb nu meer de instelling; we zien wel wanneer het lukt. Ben daarwel blij om, want het maakt hetallemaal een stuk minder geforceerd.

@Sas: jammer dat de test negatief was, maar wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Ik ken je gevoel helemaal want zo ging het bij mij ook. Weten dat de kans heel klein is, maar toch niet ongi worden... Wel balen dat je ongi zo lang op zich laat wachten, want snpa helemaal dat je aan de klus wil! Hoop dat de teunisbloemolie jou gaat helpen met de regelmaat en duur van je cyclus.
Ja het is indd ook mijn eerste ronde!! Je hoort de verhalen weleens van de eerste keer gelijk raak, maar ik reken erop dat het wat langer gaat duren. Kan het altijd meevallen, toch?
@Stefys: ohhh spannend zeg voor jou!! Nog een weekje wachten en dan weet je het... Ik duim voor je!!
@Lien: fijn lekker vakantie. Ook goed getimed zeg! Lekker ontspannen op vakantie, dus weet wie is dit wel jullie moment! Veel plezier en klus ze!!

Fijn weekend allemaal en voor de al moeders onder ons een fijne moederdag morgen!

LIefs Anoek

hey meiden,

wou ff zeggen dat ik er weer ben, internet lag er een paar dagen uit hier, maar als het goed is heeft mijn lieve vriendje het nu gefixt!!!

iedereen een fijn weekend!
Suus

Hai meiden.. Ik ben ook weer van de partij.. Het gister hard mee geholpen met een verhuizing en de dagen ervoor mee geholpen met klussen ( echt klussen dus )
Ik voel nu in mn onderrug, denk ik, de menstruartie rug pijn.. Als ik dus veel doe, slaat het op mn rug, bij een verhuizing lijkt me dat dus vrij logisch... Maar toch.. Als het mn menstruatie rugpijn is, zou dat dus betekenen dat ik snel ongi word...
Natuurlijk hoop ik van niet!!!!!

Vanmiddag op kraamvisite, een goeie vriendin heeft een kleine meid gekregen...
Wens jullie een fijne zondag toe!!!

@ Suusle:
Ja dat is dus een beetje een apart verhaal.. Op 28 april voelde ik iest wat missechien wel op een eisprong leek (ook al heb ikd at nog nooit eerder gevoeld), het was menstruatie rugpijn.. Als dat de eisprong zou zijn geweest dan zou ik gister ongi moeten zijn geweest. Anders heb ik de laatste paar keren een cyclus van 32 dagen gehad en zou ik de 16e ongi moeten worden..
Op dit moment neemt de rugpijn een beetje toe en hoop ik zo dat ik niet ongi word. De innsteling zou het ook niet zijn, want die zou denk ik al geweest moeten zijn. Vorige week laatste keer geklust... Volgens de 32 daagse cyclus zou ik 2 mei mn ei moeten hebben gehad!
Ik hou jullie op de hoogte!!

Hihi Stefys... nu eens echt klussen!! Ach en van allebei wordt je moe....resultaat is alleen wat anders!! Spannend hoor! Ik hoop ook dat je niet ongi wordt. Het vervelende is dat de klachten die je in die periode kan hebben, door een zwangerschap, maar ook door de naderende ongi kunnen komen. Je weet het gewoon niet.... Ga je van de langste cyclus uit voor dat je gaat testen?

Mn klusweek gaat nu beginnen voor de allereerste keer! Vanochtend kreeg ik ontbijt op bed van mn mannetje. Zó lief!! Zit ie n beetje te grappen "Voor moederdag" . Ja het was echt n grapje... maar stiekem is ie er ook wel mee bezig denk ik.Hoe dan ook, ik heb lekker genoten van mn ontbijtje op bed!!

Meiden hoe is het verder met jullie??!!!

Liefs Anoek

Hey Anouk,

Onze eerste klusweek komt er nu ook aan, heb afgelopen woensdag/donderdag laatste ongi dag gehad, maar omdat ik niet precies weet hoe mn cyclus is, beginnen we maar snel met klussen en hoop ik maar dat ik mn ei voel en dat mn cyclus hetzelfde is als vorige keer!! wij gaan nu dus voor ronde 1! Spannend hoor.... klinkt heel stom maar heb er ook gewoon zin in om te klussen.... hebben ook niet gewacht hoor tot ik vruchtbaar ben zeg maar... beetje oefenen hoort er ook bij he!
wanneer was jouw laatste ongi dag dan? lopen wij een beetje gelijk op??

Liefs Suus

Terug
Bovenaan