Goedemorgen dames!
Het is weer weekend!! Vanavond lekker personeelsfeest, wat echt geweldig schijnt te worden! Ik heb er wel veel zin in! Maar... geen alcohol, ha ha! Voor de rest gaat alles prima. Als het deze keer een beetje normaal met mn cyclus is, heb ik a.s. donderdag mn ei, dus het echte officiële klussen kan beginnen!! Ik was steeds zo ongeduldig tot mn ongi kwam en dat het weer voorbij was, zodat we het echt kunnen gaan proberen. Nu het bijna zover is, ben ik er eigenlijk heel rustig onder. Ik heb zoiets we zien wel. Het echte "het moet NU" is wel wat minder. Heb nu meer de instelling; we zien wel wanneer het lukt. Ben daarwel blij om, want het maakt hetallemaal een stuk minder geforceerd.
@Sas: jammer dat de test negatief was, maar wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt. Ik ken je gevoel helemaal want zo ging het bij mij ook. Weten dat de kans heel klein is, maar toch niet ongi worden... Wel balen dat je ongi zo lang op zich laat wachten, want snpa helemaal dat je aan de klus wil! Hoop dat de teunisbloemolie jou gaat helpen met de regelmaat en duur van je cyclus.
Ja het is indd ook mijn eerste ronde!! Je hoort de verhalen weleens van de eerste keer gelijk raak, maar ik reken erop dat het wat langer gaat duren. Kan het altijd meevallen, toch?
@Stefys: ohhh spannend zeg voor jou!! Nog een weekje wachten en dan weet je het... Ik duim voor je!!
@Lien: fijn lekker vakantie. Ook goed getimed zeg! Lekker ontspannen op vakantie, dus weet wie is dit wel jullie moment! Veel plezier en klus ze!!
Fijn weekend allemaal en voor de al moeders onder ons een fijne moederdag morgen!
LIefs Anoek