hoi hoi,
mn internet lag er een paar dagen uit.. vreemd, maar we zijn net verhuisd en de familie van mn vriend heeft alle pc dingen geinstalleerd (router enzo), maar ja daar heb ik geen verstand van verder.
Fijn om te weten wat NOD betekent. Ik heb al 2 NOD's (kun je dat zo zeggen?) Enfin, ik zou zondag eigenlijk ongi moeten worden óf gister ( zo regelmatig ben ik nu ook weer niet), maar nog steeds niks hmm ik zal maar niet te vroeg juichen.. Anouk jij had dat vorige week toch ook?
Wat betreft dat roken: idd lastig, ik rook zelf ook graag een sigaret hmmm heerlijk maar sinds ik op internet heb gelezen dat rokende vrouwen er soms twee keer zo lang over doen om zwanger te worden, ben ik toch drastisch geminderd! Ik rook niet meer door de week en hou het zeker al twee maanden zo vol. Eigenlijk is het geen probleem Alleen in het weekend als ik gezellig uit eten ga, biertje erbij en een sigaretje.. moet kunnen toch..? Als ik zwanger zou zijn, stop ik er sowieso mee!
Nou, ik ga maar weer eens naar de wc om te kijken of ik al ongi ben... ik weet dat ik dat niet moet doen, maar ik kan echt de hele dag nergens anders aan denken Daar baal ik van!! Als ik vrijdag nog niet ongi ben ga ik een test kopen en die samen op de wc met mn vriend bekijken!