Wie ook voor het eggie in mei???

Hey Anoek,

Heb al ff op internet gekeken naar dat boek! Bedankt voor de tip, ga morgen hier ff in de boekhandel kijken of ze het ook hebben....
Tja en dat met die banner lukt me nog steeds niet...nog een x proberen

whoeeeehoeeeee I did it!!! had de verkeerde code aanstaan of zoiets!! Maar hoe zorg ik er nou voor dan dat ie elke keer onder mn tekst komt? of moet ik dan gewoon elke keer naar babybrabbel om m te kopieren?

@stefys:   schrijf ik aan jou dat het echt niet elke avond hoef, merk ik dat we er zelf ook al aardig mee op weg zijn... en dat terwijl mijn ongie net een paar dagen over is, dus kans op zwanger raken is klein.   wel vreemd trouwens om hier mijn 'sexleven' te bespreken.   Maar voor iedereen : klus ze...

Hoi!

Tijdens elke reclame checken? Gaat voor mij niet lukken, ha ha! Mn mannetje doet online games en zit ook regelmatig op internet. Moest dus op mn beurt wachten.
Vanavond zijn we druk bezig geweest met onze vakantie, maar we zijn er nog steeds niet uit... ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden!

@Suus: ja super je banner staat erop! Volgens mij kan je op dit forum geen automatische 'handtekening' instellen.Andere forums hebben die mogelijkheid vaak wel. Je kan je banner ook bij het topic "Banners mei-meiden" zetten. Daar staan alleen maar banners en voornamelijk van de meiden die op dit topic actief zijn!
Ben benieuwd wat je van het boek gaat vinden! Niet te ver doorlezen, want dan kom je bij de hoofdstukken 'Wat als het niet lukt?' en daar denken we nog maar even niet aan hé?!
@Stefys: met mij gaat alles goed! Ongi is bijna voorbij en volgende week komen mn vruchtbare dagen eraan. Als mn cyclus een beetje meewerkt. Heb het van de afgelopen maanden eens op een rijtje gezet: 28-28-32-34. Vorige jaar zelfs een keer 37.... Die uitschieters zijn wel in de periode geweest dat er spannende (leuke) dingen gingen gebeuren, dus wellicht ligt het daaraan. Ben benieuwd hoe het deze ronde gaat. Al hoop ik natuurlijk dat mn ongi verlopig helemaal niet komt, maar ik probeer me erop in te stellen dat het wel even kan duren.
Voor jou breekt inmiddels de spannende periode van afwachten aan of niet? (zo irritant dat ik niet even terug kan bladeren in het topic nu, dan zou ik het zeker weten).

Dames, weltrusten en tot morgen!

Liefs Anoek

@ Anoek: Spannende dagen worden het zeker weten.. Als het goed is heb ik over 8 dagen mn NOD..Ondertussen klussen wij nog om de dag verder. Je weet maar nooit
Zoals je leest ben ik e rnog heel veel mee bezig.. 's avonds voel ik in mn onderbuik een erge druk. Alsof ik veel teveel gegeten heb, maar dan verder naar beneden. Jaja, voor elke pijn heb ik een plek. Alleen komen er nu dus nieuwe bij. Hoewel het niet echt pijn is, maar meer een gevoel.Als ik dan mn borsten voel denk ik, hm zijn ze nou gevoelig!!?Slaat dus nergens op.. Praat het mezelf alleen maar aan..Maar ergens is het toch ook wel leuk.
Fijn dat je cyclus bijna over is. En hoop voor je dat het een beetje met regelmaat komt. Misschien dat je je vruchtbare periode kan uitrekenen vanaf een cyclus van 28 dagen tot 34 ofzo.. Weet je in ieder geval bijna zeker dat je ei in die periode komt.. En op je afscheiding letten  heel smakelijk ik weet het. Maar daar kan je toch ook een hoop aan zien. Laten we hopen dat ik het dan nu goed heb haha!!

Wens iedereen een fijne dag toe, ben er vanaaf pas weer ciao!!

Hey meiden!

Rustig dagje op ons topic! Ik heb n lange werkdag van 9,5 uur achter de rug.Ben best moe....

@Stefys: spannend nog 8 dagen zeg. Hoop echt voor je dat het raak is!! Vandaag is mn ongi over. Vijf dagen maar. Had verwacht dat het deze keer, omdat ik n week over tijd ben, langer zou duren, maar gelukkig niet. Wel een goede tip om ook uit te rekenen wat mn vruchtbare dagen bij een cyclus van 34 dagen is. Ga ik zeker even doen! Gelukkig ken ik mn lichaam erg goed nu ik al ruim een half jaar gestopt ben met de pil. Ik weet eigenlijk vrijwel precies wanneer mn eisprong ongeveer is. Inderdaad door het slijm en meestal steken in mn onderbuik. Deze week nog ff rustig aan en volgende week aan de klus. Ik wil in elk geval niet dat t n verplicht nummer wordt, dus n keer te moe of geen zin, dan maar niet....Behalve als ik echt mn eisprong voel, ha ha!

Veel meiden hebben inmiddels de vruchtbare dagen achter de rug, dus ook voor hen n spannende tijd. Meiden, ik duim voor jullie!!

Liefs Anoek

hoi hoi,

mn internet lag er een paar dagen uit.. vreemd, maar we zijn net verhuisd en de familie van mn vriend heeft alle pc dingen geinstalleerd (router enzo), maar ja daar heb ik geen verstand van verder.

Fijn om te weten wat NOD betekent. Ik heb al 2 NOD's (kun je dat zo zeggen?) Enfin, ik zou zondag eigenlijk ongi moeten worden óf gister ( zo regelmatig ben ik nu ook  weer niet), maar nog steeds niks  hmm ik zal maar niet te vroeg juichen.. Anouk jij had dat vorige week toch ook?

Wat betreft dat roken: idd lastig, ik rook zelf ook graag een sigaret hmmm heerlijk  maar sinds ik op internet heb gelezen dat rokende vrouwen er soms twee keer zo lang over doen om zwanger te worden, ben ik toch drastisch geminderd! Ik rook niet meer door de week en hou het zeker al twee maanden zo vol. Eigenlijk is het geen probleem Alleen in het weekend als ik gezellig uit eten ga, biertje erbij en een sigaretje.. moet kunnen toch..? Als ik zwanger zou zijn, stop ik er sowieso mee!

Nou, ik ga maar weer eens naar de wc om te kijken of ik al ongi ben... ik weet dat ik dat niet moet doen, maar ik kan echt de hele dag nergens anders aan denken  Daar baal ik van!! Als ik vrijdag nog niet ongi ben ga ik een test kopen en die samen op de wc met mn vriend bekijken!

@ Anoek: Dan heb jij geluk dat je je eisprong voelt.. Ik dus niet, dus zal wel vaak een "nummertje"haha moeten maken.. Een dag geen zin, jammer dan, maar ga niet een maand over slaan omdat ik ff geen zin heb..Erg he, maar goed je wilt een kindje of niet...

Vandaag erg rustig hier.. Hoop dat het bij de rest van de meiden ook goed gaat!! Nu weer CSI kijken

Terug
Bovenaan